Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



Offline
mundzio123
Junior Member
Znajomi
Ostatnio odwiedzili

Brak odwiedzin.
Informacje
Dołączył: 25.02.2012
Ostatnia wizyta: 21.07.2018, 16:39
Spędzony czas online: 3 Minut, 3 Sekund
Grupa główna: Użytkownik
Poleconych użytkowników: 0
Dane kontaktowe
E-mail: E-mail.
Nazwa użytkownika AIM: 5555089
Sygnatura
Użytkownik nie posiada podpisu.
Użytkownik nie posiada podpisu.

Użytkownik nie posiada nagród w swojej gablocie.

Temat: U John'a - Oferta Handlowa

Odpowiedzi: 2

04.05.2013, 01:12

Selling:
Wallgrade Steel - 20 points
Water +50ql - 20 points (per barrel)
Carrot +230ql - 20 points (per lc)
Carrot +400ql - 40 points (per lc)
Fir Cone +120ql - 5 points each
Mulberry +109ql - 5 points each
Birch Catkin +120ql - 5 points each
Tree Bark 120-154ql - 1 point each
Delicious Deer Dog - 5 points each
Rope - 2 points each
Seer's Tea Leaves +110ql - 2 points
Bow +240ql - 30 points
Sling +220ql - 30 points


Buying:
Pearl +10ql - 50 points
Pearl +20ql - 100 points
Pearl +30ql - pm me
Flotsam +20ql - 20 points
Edelweiss +20ql - 10 points
Bluebell +20ql - 50 points
Bear Hide +155ql - 40 points
Raw Rabbit Meat - 1 point (Limited)
Raw Fox Meat - 1 point (Limited)
Black Pepper +10ql - 1 point (Limited)


---------------EDIT------------------
Usunięto clay +50ql
Odechciało mi się troche handlować już Big Grin Ale gdyby ktoś chciał coś z tej listy to zapraszam, można się troche potargować ;p

Temat: [Mala Nysa] Miejsce do życia

Odpowiedzi: 6

19.04.2013, 12:37

Hej. Znowu mam dla was dziwną propozycje zamieszkania. Jest to wioska z postawionym VC i palisadą. Jako że jestem altruistą, oferuje to miejsce do zamieszkania + pomoc w postaci najróżniejszych rzeczy takich jak wrought do budowy bricka, skory, jedzenie i najróżniejsze rzeczy. Najlepiej aby była to zorganizowana grupa 2-4 osób. Postacie mogą być nawet nowe, nie obchodzi mnie zaawansowanie postaci ani doświadczenie w grze. Oferuje poprostu swoją pomoc i miejsce do życia. Prosze pisać na PW propozycje. Jedyna rzecz wymagana to kultura osobista Smile



------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dalej szukam kogoś komu zechciałoby się mieszkać w tym luksowym miejscu ! Jest już zaczęty brick, na dniach powinien być skończony. Drzewka +100ql, Smeltery i Oveny +80ql, Kilny 57ql. Same fajne rzeczy, roslinki sa nawet +420ql co gwarantuje szybki rozwój. Od osób które tam zamieszkają oczekuje jedynie ogarnięcia "lekkiego" bałaganu który tam jest i codziennie patrolowanie okolicy czy w pobliżu nie ma żadnego śmiercionośnego tarana. Idealne miejsce do życia dla mniej zaawansowanych postaci Smile Czekam na odpowiedzi.





---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rekrutacja zamknięta.

W temacie: Skrypty dla Uniona

Odpowiedzi: 6

13.03.2014, 19:35

Nie wiem gdzie masz na tej stronie bot na kopanie piwnicy ale go nie widze. Kod na 100% nie jest taki sam bo sam go pisałem. Jeśli coś ci się nie podoba możesz nie pobierać/kopiować

W temacie: Skrypty dla Uniona

Odpowiedzi: 6

12.03.2014, 20:11

Napisałem małego bota, który może się przydać przy budowie piwnicy. Automatycznie wykopuje kamienie, przerabia je na runestone i niszczy. Wymagania to troszke wolnego miejsca (bot zaniesie kamień na miejsce w którym go odpaliliśmy), kilof i woda. LINK do bota.

PS Mógłby mi ktoś powiedzieć w jakich znacznikach mam zamknąć kod ?
Kod:
//#! name = Cellar Digger
//#! uniq = by Mundek
//#! icon = gfx/invobjs/stone

function checkInventory() {
    if(!jHaveWindow("Inventory")) {
        jToggleInventory();
        while(!jHaveWindow("Inventory")){
            jSleep(100);
        }
    }
    return jGetWindow("Inventory").getInventories()[0];
}

function drinkWater() {
    var inventory = checkInventory();
    var buckets = inventory.getItems("bucket-water");
    if (buckets.length > 0) {
        inventory.sortItems(buckets, "amount", false);
        var bucket = buckets[0];
        var bucket_coord = bucket.coord();
        if (bucket.isActual()) {
            bucket.take();
            jWaitDrag();
            var flasks = inventory.getItems("waterflask", "waterskin");
            if (flasks.length > 0) {
                var flask = flasks[0];
                if (flask.isActual()) {
                    flask.itemact(0);
                    jSleep(500);
                    inventory.drop(bucket_coord);
                    jWaitDrop();
                }
            }
        }
    }
    var flasks = inventory.getItems("waterflask", "waterskin");
    if (flasks.length > 0) {
        var flask = flasks[0];
        if (flask.isActual()) {
            flask.iact();
            if (jWaitPopup(100)) {
                jSelectContextMenu("Drink");
                jWaitProgress();
            }
        }
    }
}

function waitPickup(){
    var player = jFindObjectByName("borka", 1)
    while (player.isCarrying() == false){
        jSleep(100)
    }
}

function waitPlace(){
    var player = jFindObjectByName("borka", 1)
    while (player.isCarrying() == true){
        jSleep(100)
    }
}

function destroyThis(gob){
    var name = gob.name().split('/')
        var name2 = name[name.length-1];
    while (gob.isActual()){
        jSendAction("destroy");
        while (!jIsCursor("mine")){
            jSleep(100);
        }
        jDoClick(gob.getID(), 1, 0);
        while ((jGetStamina() >35)&&(gob.isActual())){
            jSleep(1000);
        }
        drinkWater();
    }
    jToConsole(name2+" destroyed");
}

function makeRunestone(){
    var stone = jFindObjectByName("bumlings/02", 666);
    jSendAction("runestone");
    jSendDoubleAction("swrk", "runestone")
    jDoClick(stone.getID(), 1, 0);
}

function resetCursor() {
    if (!jIsCursor("arw")) {
        jAbsClick(jCoord(0, 0), 3, 0);
        jWaitCursor("arw");
    }
}

function main()
{
    checkInventory();
    var startPosition = jMyCoords();
    var cellar = jFindObjectByName("door-cellar",666);
    while(1)
    {
            jDoClick(cellar.getID(), 3, 0);
            waitPickup();
            jAbsClick(startPosition, 3,0);
            waitPlace();
            makeRunestone();
            resetCursor();
            var runestone = jFindObjectByName("runestone", 666);
            while(runestone==null)
            {
                jSleep(500);
                runestone = jFindObjectByName("runestone", 666);
            }
            destroyThis(runestone);
    }
}

main();

W temacie: World 7 i co z Yorkiem na w7

Odpowiedzi: 14

01.06.2013, 10:48

Wydaje mi się że zrobie alta i będę nim na nim tylko survi bił przez jakiś czas, szukająć złóż. Nie będę już robił rangera napewno Big Grin Farmer(kucharz + survi) + carpenter + szewc + explo

W temacie: [Sprzedam] Sery

Odpowiedzi: 3

31.05.2013, 20:02

Super sprzedawca! Polecam Big Grin

W temacie: Tematy handlu

Odpowiedzi: 9

28.05.2013, 15:44

Jakby nie było to forum jest od wyrażania własnych opinii.