Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



Offline
przekop5
Junior Member
Znajomi
Ostatnio odwiedzili

helsing3 (04.07.2019 - 12:41)
gacek14234 (18.03.2017 - 16:32)
bartekx32 (19.02.2017 - 02:08)
GraduX (06.02.2017 - 11:22)
Chestnut (03.01.2017 - 13:32)
Pandonista (23.12.2016 - 15:31)
berthedin (20.12.2016 - 18:57)
Lubczyk (19.12.2016 - 20:09)
Informacje
Dołączył: 23.07.2011
Ostatnia wizyta: 25.11.2019, 20:26
Spędzony czas online: 1 Dzień, 5 Godzin, 30 Minut, 20 Sekund
Grupa główna: Użytkownik
Poleconych użytkowników: 0
Dane kontaktowe
Sygnatura
Użytkownik nie posiada podpisu.
Użytkownik nie posiada podpisu.

Użytkownik nie posiada nagród w swojej gablocie.

Temat: Leather

Odpowiedzi: 0

11.10.2019, 21:30

Nie wiem czemu ale nie moge wrzucić barka do taning tuba ? ktos ma jakis pomysł ?

Temat: Powrót

Odpowiedzi: 3

10.10.2019, 17:02

Witam, mam ochotę wrócić do gry :Smile są tu jeszcze wojownicy do gry ? Smile

Temat: Szukam wioski

Odpowiedzi: 2

26.01.2017, 18:14

Witam. Szukam fajnej wioski do gry, jestem aktywnym i w miare doświadczonym graczem :Smile preferuje gre górnikiem ale moze sie dostosowac :Smile wiecej info PW

ps. Wiek 23 Smile

Temat: Powrót do Gry

Odpowiedzi: 12

18.12.2016, 20:55

Witam. Mam zamiar znowu zacząć sobie klikać troszke w havena, i tu moje pytanie czy są jeszcze jakies aktywne polskie wioski? Jeżeli to to w jaki sposób można sie skontaktować?

Temat: Powrót po latach i chęć gry

Odpowiedzi: 0

28.06.2015, 11:24

Szukam wioski/ludzi do gry. Wracam do H&H po 2letniej przerwie, starzy wyjadacze powinni mnie pamiętać, grałem pod nikiem warmista, supek, przekop5

Sporo czasu mam na grę wiec przydam sie też w lepiej rozwiniętej wiosce. Pierw jednak bede prosił o pomoc w uruchomieniu havena ;/ odpalanie z głownej strony jak i endera sa nie możliwe ;/////

kontakt skype: przekop998

Wolał bym zebyście nie pisali na pw bo prędzej zoabcze na sykpe Smile

W temacie: Darmowe itemy

Odpowiedzi: 6

18.10.2019, 17:56

(06.02.2017, 00:45)przekop5 napisał(a): haha dałnie  Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin jak ja cie farmerem dojade Big GrinBig GrinBig Grin

W temacie: Leather

Odpowiedzi: 0

11.10.2019, 21:30

Nie wiem czemu ale nie moge wrzucić barka do taning tuba ? ktos ma jakis pomysł ?

W temacie: Powrót

Odpowiedzi: 3

10.10.2019, 18:33

(10.10.2019, 17:54)Tetro napisał(a): jak szukasz małej wioski to pisz Smile Gram sam mam osadę dość duża, kopalnia duze plony zwierzaki itp...


Chętnie poklikam do konca swiata przypomniec sobie rozgrywke zeby dobrze zaczać nowy swiat Smile

pisz tu lub discord Pawcioo#2322

W temacie: Powrót

Odpowiedzi: 3

10.10.2019, 17:02

Witam, mam ochotę wrócić do gry :Smile są tu jeszcze wojownicy do gry ? Smile

W temacie: Darmowe itemy

Odpowiedzi: 6

06.02.2017, 00:45

haha felix dałnie Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin jak ja cie farmerem dojade Big GrinBig GrinBig Grin