Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



Offline
szmiel
Member
Znajomi
Ostatnio odwiedzili

Brak odwiedzin.
Informacje
Dołączył: 06.07.2011
Ostatnia wizyta: 22.06.2012, 19:13
Spędzony czas online: Niezarejestrowany
Grupa główna: Użytkownik
Poleconych użytkowników: 0
Dane kontaktowe
Sygnatura
Użytkownik nie posiada podpisu.
Użytkownik nie posiada podpisu.

Użytkownik nie posiada nagród w swojej gablocie.

Temat: Pierwsze polowanie łukiem lub procą.

Odpowiedzi: 14

13.01.2012, 21:30

Mam kilka pytań odnośnych polowania z MMS:

1.Planuje wbić 15-20 MMS. Co lepiej na początek. Łuk z drewna i strzały z kamienia czy proca i kamienie? Napiszcie mi wady i zalety np. szybko się ładuje, dobre na początek, ale mały dmg.

2.Co to oznacza "strq" we wzorze na jakość procy lub łuku. Czy MMS ma wpływ na szanse trafienia i czy 20 MMS wystarczy na zabicie lisa lub dzika z łódki?

3.Czy zwierze z małą ilością życia ucieka i czy niszczy płotki? Gdy gonie zwierze to jak dobijać? Z odległości czy wbić 15-20 UAC i punchem dobić.

To na tyle. Jeśli coś mi przyjdzie do głowy to dam znać w temacie.

Temat: Kolejny pomysł.

Odpowiedzi: 6

08.01.2012, 11:14

Jest za mało dźwięków. Można by dodać szum wody jak płyniesz po rzece. Plusk wody gdy ryby skaczą. W lesie można usłyszeć szum koron drzew. W nocy na bagnach chór żab i plusk gdy chodzisz. W dużych miastach można by dodać rozmowę ludzi, oczywiście jak będzie aktywnych przynajmniej 5 graczy przy VC. Gdy coś budujemy można by dodać hałas uderzających młotów lub siekier. Na łąkach, wrzosowiskach i torfowiskach szum traw. Na mudflacie plusk mułu gdy po nim chodzimy. W gąszczu śpiew ptaków. W górach zderzanie się kamieni gdy chodzimy, a w jaskini krople kapiącej wody.

Na to wszystko trzeba instalować dodatek i w grze jest po zainstalowaniu takiego dodatku opcja wyłączenia/włączenia nowych dźwięków.

Temat: Gracz i Zwierzę

Odpowiedzi: 6

06.01.2012, 23:06

Gracze muszą odpoczywać, pić, jeść i się leczyć bandażami. Mój pomysł polega na tym, żeby zwierzęta też musiały mieć stały dostęp do wody, odpoczywać, jeść.

Woda. O dostęp do wody łatwo, więc pomińmy tą kwestię.

Odpoczynek. Każde zwierzę, które goni gracza męczy się, lecz wolniej. Na bagnach tak jak gracze męczy się szybciej. Gdy się zmęczy biegnie wolniej, aż w końcu musi odpocząć.

Jedzenie. Zwierzęta muszą jeść. Nie będą jadły cały czas mięsa z królika lub mniejszych od siebie zwierząt. Będą też jadły jagody, jabłka i wszystko co można znaleźć w lesie. Gdy przez 3 dni nic nie zjedzą... Zdechną. W tym momencie gracz będzie mógł "rozebrać" zwierzę na kości, skórę i mięso, którego i tak nikt nie zje bo będzie nieświeże. Jednym słowem stracimy życie. Kości i skóra straci wartość i zawsze dostaniemy o połowę mniej niż normalnie.

Pomysł wzięty z gry gdy zostałem zabity przez goniącego mnie niedźwiedzia Smile

Temat: [Kucharz] [Piekarz] Poszukuje osady/wioski.

Odpowiedzi: 1

14.10.2011, 21:38

Witam,
Rozwinąłem się trochę samemu(kiedyś też grałem) i stwierdziłem, że samemu sobie nie poradzę(jedwab, metal, farma, curio) więc zacząłem pisać ten temat.
Szukam wioski/osady w której nie będę tylko oglądał jak ludzie idą wydobywać metal czy bić misie, lecz też coś zrobię.
Moje doświadczenie jest na poziomie średnim(przetrwanie, system lp i trochę więcej )
Kilka dni temu rozpocząłem grę na DRUGIEJ postaci.
Pisać na PW.

Temat: Błąd z Javą(?)

Odpowiedzi: 1

20.07.2011, 18:45

Witam,
Włączam hah po czym wyskakuje na ułamek sekundy Connecting... i potem pojawia się BS(Black Screen) po czym próbuję wyłączyć grę i nic się nie dzieje. Dopiero po 2 minutach okno gry się wyłącza. Problem z Javą? A może z kartą?

W temacie: Pierwsze polowanie łukiem lub procą.

Odpowiedzi: 14

14.01.2012, 09:28

Jeszcze dwa pytania:

1.Czy muszę włączyć tryb biegania czy sprintu?

2.Czy zwierze się zatrzyma po jakimś czasie i będzie agresywne?

W temacie: Pierwsze polowanie łukiem lub procą.

Odpowiedzi: 14

13.01.2012, 22:56

1.Też tak myślałem, lecz miałem dylemat Smile

2.Przy 10 perc i załóżmy procy 15q starczy 16 kamieni? O co chodzi z tym paskiem?

3.Jak jest dokładniej z dobijaniem z puncha? Trzeba biec do zwierzęcia?

Można wyjaśniać krótko.

W temacie: Pierwsze polowanie łukiem lub procą.

Odpowiedzi: 14

13.01.2012, 21:30

Mam kilka pytań odnośnych polowania z MMS:

1.Planuje wbić 15-20 MMS. Co lepiej na początek. Łuk z drewna i strzały z kamienia czy proca i kamienie? Napiszcie mi wady i zalety np. szybko się ładuje, dobre na początek, ale mały dmg.

2.Co to oznacza "strq" we wzorze na jakość procy lub łuku. Czy MMS ma wpływ na szanse trafienia i czy 20 MMS wystarczy na zabicie lisa lub dzika z łódki?

3.Czy zwierze z małą ilością życia ucieka i czy niszczy płotki? Gdy gonie zwierze to jak dobijać? Z odległości czy wbić 15-20 UAC i punchem dobić.

To na tyle. Jeśli coś mi przyjdzie do głowy to dam znać w temacie.

W temacie: Kolejny pomysł.

Odpowiedzi: 6

08.01.2012, 13:29

A wprowadzisz do gry? Ja się na tym nie znam. Mogę nagrać ale ty wprowadzisz.

W temacie: Kolejny pomysł.

Odpowiedzi: 6

08.01.2012, 11:14

Jest za mało dźwięków. Można by dodać szum wody jak płyniesz po rzece. Plusk wody gdy ryby skaczą. W lesie można usłyszeć szum koron drzew. W nocy na bagnach chór żab i plusk gdy chodzisz. W dużych miastach można by dodać rozmowę ludzi, oczywiście jak będzie aktywnych przynajmniej 5 graczy przy VC. Gdy coś budujemy można by dodać hałas uderzających młotów lub siekier. Na łąkach, wrzosowiskach i torfowiskach szum traw. Na mudflacie plusk mułu gdy po nim chodzimy. W gąszczu śpiew ptaków. W górach zderzanie się kamieni gdy chodzimy, a w jaskini krople kapiącej wody.

Na to wszystko trzeba instalować dodatek i w grze jest po zainstalowaniu takiego dodatku opcja wyłączenia/włączenia nowych dźwięków.