Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bot



#1
czy ma ktoś bota do H&H? oraz czy objaśni jego działanie?



Odpowiedz



#2
Sprecyzuj swoje pytanie. Do HnH nie ma "bota", jest multum botów wykonujących poszczególne zadania - ścinanie i noszenie drzew, kopanie, farming etc. W zasadzie bota można napisać do każdej czynności wykonywanej przez gracza. Teraz pozostaje tylko znalezienie odpowiedniego clienta i dopasowanie bota (groovy, jbot etc.) pod niego.



Odpowiedz



#3
dołącze się do pytania... jest bot do farmingu? A mianowicie do marchwi. Tak żeby najlepsze ql sadził a reszte np. wyrzucał.
[you] jeśli pomogłem daj browara.



Odpowiedz



#4
Oczywiście że jest, dziesiątki wersji. Proponuje poszukać na oficjalnym forum lub popytać wśród znajomych, straciłem wszystko po formacie.



Odpowiedz



#5
Chodzi mi głównie o bota do walki ua



Odpowiedz



#6
Pewnie jest ale nie radziłbym używania chyba że chcesz stracić postać. Takie boty są głupie i reagują według ustalonego schematu, a nie w zależności od sytuacji.

Chyba że chodzi Ci o auto-aggro, który rzuca po prostu puncha czy tam inny skill na kogoś (czerwona kropka, biała kropka) z odległości (union ma go wbudowanego, ale są też inne) i nie biegnie za nim.



Odpowiedz



#7
a dacie linka do bota na fepowanie?



Odpowiedz



#8
Poszukaj na oficjalnym forum.

Nie wiem czy union master przypadkiem nie ma tego bota wbudowanego.



Odpowiedz



#9
a union nie jest po rosyjsku?



Odpowiedz



#10
Nie.



Odpowiedz



#11
można prosić o link do pobrania union bo nie mogę znaleźć?



Odpowiedz



#12
Cytat:Takie boty są głupie i reagują według ustalonego schematu, a nie w zależności od sytuacji.
Jest takie fajne powiedzenie wśród twórców botów - bot jest tylko tak głupi jak jego twórca. Ludzie są w stanie napisać bota, którego nie odróżnisz od żywego gracza. Ale to wymaga czegoś więcej niż umiejętności napisania 100 linijek kodu. Najbardziej zaawansowany bot do gry, którego miałem okazję współtworzyć, składał się z około 400 000 linijek.
Problem z reagowaniem na sytuację istnieje w życiu realnym, gdzie mamy miliony zmiennych i niemal nieskończone możliwości. Jedna gra taka jak hnh ma skończone i stosunkowo małe spektrum możliwości, dlatego możliwe jest pokrycie ich wszystkich i wobec tego napisanie bota, który reaguje na sytuacje w bardzo wysokim stopniu (mówi się wtedy, że ma reaktywność powyżej dużego progu procentowego, zdarza się nawet i 90%).

@Ventes55
Mam 600mb botów do hnh na dysku własnego autorstwa i być może zacznę je sprzedawać, ale z pewnością nie Tobie - dość oczytałem się o Twoim złodziejstwie w poszczególnych tematach na tym forum. Sorry ziomek ale w polskiej społeczności jesteś już skończony, taka cena za swoje czyny. Polecam zbratać się z ruskimi.



Odpowiedz



#13
Nie oceniaj ludzi, jeśli nie znasz wszystkich faktów.
W9 - HopesFall
W8 - Godtuwn
W7 - Korpiklaani, AD, Cookietown
W6 - Polan Horde, Nova Hoota, D13, Winterfell, AD
W5 - Ruj I Chuj, Thorn in Foothills
W4 - Melina
W3 - Ostrowin, Clockwork City, Rhovanion


„Utopię waszą utopię”



Odpowiedz



Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości