Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Game Development: Colorful Troll - aktualizacja po polsku.



#1
Oryginalny temat: >link!<

Dodam, że tłumaczenie nie jest dokładne, bardziej skupiałem się na przekazaniu najważniejszych informacji i sensu poszczególnych aktualizacji, niż na porządnym tłumaczeniu, jednak, wszelkie rady i poprawki mile widziane. Post pojawił się również na xonline.pl.

Rozwój Gry: Kolorowy Troll.
[Obrazek: hzptxhf.png]

Nowe implementacje:
  • Kluczową rzeczą w tym tygodniu jest, że -- i wiemy, że dla użytkownika końcowego może nie być to najbardziej ekscytująca rzecz na świecie -- w końcu poświęciliśmy czas nad wsparciem dla multi-teksturowania, jak również dla systemów, aby wspierały kombinacje różnych materiałów i "przełączalnych mesh-IDs". Wspomniałem kilka razy w kilku miejscach, ale wcześniej nie byliśmy w stanie używać tych technik razem, z tego powodu np, runy na Runestone zawsze były wyświetlane -- nawet przed napisaniem czegokolwiek na kamieniu -- a zamiast tego z kolei nie dało się używać różnych materiałów z kamienia na runestonach. Po dzisiejszym dniu, możemy (prawie) połączyć zarówno "włączanie" run i różne materiały -- których wygląd zależy od typu kamienia użytego, to jest -- na kamieniu. Jest jeszcze mały problem do dopracowania zanim właściwie zaczniemy tego używać, ale ta technologia pozwoli nam na używaniu zmiennych materiałów na całej masie różnych rzeczy, których teraz nie byliśmy w stanie mieć, z godnymi uwagi kandydatami, np. łódkami, machinami oblężniczymi, wózkami, wagonami, ale potencjalnie włączyć w to można by nawet takie rzeczy jak skrzynki, jednak na razie wolelibyśmy być trochę konserwatywni dopóki nie dowiemy się jak działa to na wydajność gry.
  • Od teraz wspieramy multi-teksturowanie co oznacza, że niektóre obiety – w szczególności domy – używają dodatkową teksturę aby utworzyć cienie i podświetlić na nich różne materiały, które wcześniej wyglądały strasznie płasko, wskutek czego, miejmy nadzieję, trochę mocniej poprawiliśmy ich wygląd. Jestem świadomy, że większość z was nigdy nie zauważy, że coś się zmieniło, więc dla potomnych zrobiłem trochę obrazków przed i po. Inny przykład przed i po. Jak dla mnie jest to znaczna poprawa. Naprawianie tego zabrało znaczną część dwóch nocy, więc jeśli jest to dla Ciebie bezużyteczny „larping”, to możesz chociaż pocieszyć się faktem, że nie będziemy musieli robić tego jeszcze raz. Proszę policz do dziesięciu zanim zaczniesz narzekać, że twój dom wygląda teraz inaczej, #dealwithit, i, na Boga… ZAKTUALIZUJ SWOJEGO KLIENTA!
  • Na nowo dodano trolle. Trolle zabijają gracza bez pytania. Wszystkie trolle mają losowe części, które ustalają ich wygląd, a ich wygląd odpowiada zdobyczy z danego trolla. W przeciwnym wypadku wszystko jest prawie takie jak w Legacy.
  • Dodano jedzenie „Butter-Chived Trout”.
  • Dodano stockpile wełny.
Kluczowe Naprawy:
  • Konie powinny teraz mieć animację gotowości do „bycia oswojonym”. Zgłaszane w paru miejscach, ale pośród innych, tutaj.
  • Dzikie konie nie powinny być „agrowane” przez ich jeźdźców podczas strzelania blisko nich. Zgłoszone tutaj.
  • „Parry” oraz „Feigned dodge” znowu powinny działać jak było zamierzone, zgłoszone tutaj.
  • Trzymanie obiektu w górze nie powinno więcej blokować dostawania obrażeń od strzał i powinieneś móc teraz strzelać przez otwarte bramy. Zgłoszone tutaj.
  • Nie można już strzelać albo walczyć kiedy niesiesz rzeczy w górze. Zasugerowane tutaj.
  • „Inspecting”, „slaughtering” i „shooing” (kontrolowanie, ubijanie i płoszenie) koni powinno być teraz możliwe tylko w przypadku kiedy zwierze jest „leashable” (możliwe do przywiązania liną”), tj. nie w momencie kiedy jest na nim jeździec.
  • Usuwanie „mine support” teraz powoduje zapadanie tylko kiedy w pewnym momencie usuwany „mine support” zapobiegał zawalaniu”. Wszystkie istniejące „mine supporty” (przed updatem) liczą się jako takie, które zapobiegają zapadaniu. (Co oznacza, że usunięcie starego „mine supporta” na pewno spowoduje zapadnięcie.
  • Nowe wartości „soak” (odporność na atak) i HP dla domków które zgłosiliśmy podczas „launch patcha” nie zostały wprowadzone. Teraz już są. Zgłoszone tutaj.
Mniejsze Naprawy:
  • „Pearl Necklace” teraz wymaga skilla „Jewelry”.
  • Zbieranie ziół nie powinno więcej ich niszczyć, kiedy zbieranie ich kończy się fiaskiem z powodu otwartego „menu zioła”. Naprawia to.
  • Parę poprawek dotyczących zasięgu ataku zwierząt, co miejmy nadzieje rozwiąże ten problem.
  • Dzikie konie powinny teraz rozjeżdżać małe zwięrzątka.
  • „Tanning tubs” powinny teraz pobierać „tanning fluid” za wszystkie skóry, nie tylko za mniejsze. Zgłaszane tutaj i tutaj.
  • Włócznie nie powinny więcej wypadać do czarnych pól. Zgłoszone tutaj.
  • Konie mogą być teraz nokautowane.
In the Pipe:
  • Zauważyłem dość sporą liczbę zażaleń na temat zarówno systemu walki jak i machin oblężniczych. Rozważam obie sprawy, ale „feedback is not lost on me” (powiedzmy... opinie są dla jorba ważne?).
  • Zaczęliśmy dyskutować nad wizją poświęcenia części czasu nad „obiektem kontrolowanym obiektami”, modernizacją serwerowego silnika, który w zasadzie pozwoliłby aby niektóre obiekty zależały od innych obiektów w bardziej rozwinięty sposób. Najbliższe tym zamiarom byłoby wzięcie pod uwagę obiektów po których, właściwie, można chodzić, co potencjalnie pozwoliłoby nam na takie rzeczy jak przechadzka po murach, tratwy po których naprawdę jest możliwość chodzenia i wejścia na nie, „non-pocket world” domki (chodzi tutaj prawdopodobnie o to, że aktualnie środki domków umieszczone są w bliżej nieokreślonym miejscu, pewnie zastanawialiście się będąc w domku gdzie tak właściwie znajduje się on na świecie) oraz mosty. Jest to znaczący projekt, więc jego realizacja może zając więcej niż tydzień. Nie jestem 100% pewien czy zajmiemy się tym w przyszłym tygodniu, ale chcemy się tym zająć w niedalekiej przyszłości, głównie dlatego, że wygląda to na jedno z najbardziej znaczących ulepszeń jakie możemy sprawić grze, ale również dlatego, że jest to wystarczającym fundamentem dla wielu rzeczy które mogą nadjeść, zależących właśnie od tego, więc miło byłoby mieć to z głowy.
  • Optymalizacja klienta gry.
Enjoy!



Sławę przyznali: ficus(+1) , Adeliene(+1)
Odpowiedz



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Game Development: My Horse is Amazing - aktualizacja po polsku. MusicWarrior 5 2,065 14.03.2016, 19:42
Ostatni post: MusicWarrior

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości