Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Game Development: My Horse is Amazing - aktualizacja po polsku.



#1
Oryginalny temat: >link!<
Dodam, że tłumaczenie nie jest dokładne, bardziej skupiałem się na przekazaniu najważniejszych informacji i sensu poszczególnych aktualizacji, niż na porządnym tłumaczeniu, jednak, wszelkie rady i poprawki mile widziane. Post pojawił się również na xonline.pl

Rozwój Gry: Mój Koń jest Niesamowity. 
[Obrazek: gJf6jO9.jpg]

Nowe Implementacje:
  • Dodano Knarr. Knarr jest to duży statek transportowy, który ma miejsce na 10 graczy i 64 rzeczy. Knarr ma bazowa prędkość „czwórki” (taką samą jak rowboat – łódka), która rośnie asymptotycznie do prędkości 8 wraz ze wzrastającą jakością.
  • Konie można teraz oswajać. Mają 3 wartości Endurance (wytrzymałość), Stamina (kondycja fizyczna), Metabolism (metabolizm). Endurance wpływa na „pony power” konia. Stamina jak szybko koń regeneruje „pony power” z jego „food meter” (licznik żywności). Można teleportować się do HFa na koniu. Koń śledzi ostatniego właściciela, więc jeśli zsiądziesz z konia będąc na czyimś claimie, możesz ponownie na niego wsiąść bez utraty konia, bardzo podobnie jak z łódkami.
  • Dodano możliwość podejrzenia co jest po drugiej stronie drzwi, crossa, drogi, charter-stone. Przytrzymaj shift klikając prawym przyciskiem na dany obiekt i kursor lupy powiadomi Cię o byciu w trybie podglądu. Kliknij lewy przycisk aby kontynuować albo prawy aby porzucić możliwość teleportu/wejścia do domku itp. Charter Stone i Crossroad zawsze odpala podgląd. Napiszcie co o tym myślicie (to oczywiście prośba deweloperów na oficjalnym forum, ale i tutaj możecie podzielić się swoim zdaniem).
  • Dodano nowy slot w eq na przedmioty kosmetyczne. Zakupione kapelusze można „nadpisać” na swój slot czapki. Po prostu zakładasz drugi kapelusz i widnieje on zamiast twojego oryginalnego hełmu. Oczywiście staty i ew. armor z poprzedniego kapelusza są zachowywane. (Dodam, że można założyć taki kapelusz nawet jak masz bear cape). Update klientów wymagany!
  • Można permanentnie podarować komuś zakupione przez Ciebie kapelusze, podnieś go LPM kliknij na gracza, któremu chcesz go podarować i zaakceptuj „Transfer Ownership” (przekaż własność).
  • Dodano stockpile kory.
  • Dodano „Parasol Mushroom” do trzech biomów leśnych i jednego trawiastego.
  • Dodano skill „First Aid” (pierwsza pomoc) i przeniesiono wszystkie medykamenty do własnego submenu o nazwie „Medicine & First Aid”.
Kluczowe Naprawy:
  • Zmieniono interakcje które wymagają „follow” (podążania) – takie jak np. podążanie za twoim celem walki – aby sprawdzały „bounding box” zamiast środkowej współrzędnej, co powinno naprawić problem np. deblinego odijania się od zwierząt z dużym „bounding box” (np. tury, tzw. krowy itp.). Podążanie za łódkami i jeźdźcami również powinno się mocno poprawić. Wózki powinny lepiej „followować” koni. Co powinno naprawić ten problem.
  • „Food Satiations” już nie redukują energię którą zdobywamy. Tak było i nigdy nie było to zamierzone.
  • Powinno się teraz dać strzelać z koni, łódek i innych „mountów”. Może być to trochę "overpowered", ale jeśli tak będzie to rozwiązaniem nie jest brak możliwości strzału z mounta, a odpowiednie wyregulowanie tej opcji. Zobaczymy!
Mniejsze Naprawy:
  • Naprawiono bug, który powodował, że przedmioty zwiększające ilość zdobywanych lp nie działały.
  • Scenty więcej nie powinny mieć quality 0 podczas produkcji „Nidbane fetters” tak jak to zgłoszono tutaj. Inną rzeczą na którą warto zwrócić uwagę to to, że quality „Runed Dolmen” ma znaczenie. Oddzielnym problemem jest to, że quality „Runed Dolmens” nigdy nie było nadawane podczas ukończeń ich budowy i powinno teraz być to naprawione. Aktualne „Runed Dolmen” mają quality 0, więc pewnie chcecie zbudować nowe.
  • Dodano unikalny dźwięk kiedy poruszasz się po śniegu, tak jak to zasugerowano tutaj.
  • Usunięto wskaźnik numerowy z produkcji tytoniu, co miejmy nadzieje usunie ten zamęt. Ile tytoniu dostaniesz podczas mielenia jest lekko losowe.
  • Mechanika zapraszania (taka jak party (drużyna), spar („pojedynki”) itp.) powinna teraz być dobrze zintegrowana z ogólnym systemem działań, zapobiegając rzeczom takim jak sparring z nieżywymi osobami i takie tam. Zgłoszone tutaj.
  • Rąbanie kłód (dokładnie mirkwood logów) powinno rozrzucać to co było w nich umieszczone zamiast niszczyć, tak jak zgłoszono to tutaj.
  • Dostajesz teraz powiadomienie kiedy znajomi logują się do gry. Tak jak zasugerowano to tutaj. Dodano również dźwięk przy wiadomościach.
  • Powinno się teraz dostawać wiadomość o błędzie podczas podnoszenia scentów, które już posiadasz w ekwipunku.
  • Powinno się teraz dostawać wiadomość o błędzie kiedy próbujesz wdać się z kimś w walkę, ale przez coś nie jest to możliwe, np. z powodu braków umiejętności czy uprawnień itp.
  • Dostaje się teraz wiadomość systemową kiedy wbijesz poziom podczas jedzenia.
  • Dostaje się teraz wiadomość o błędzie kiedy starasz się kopać za blisko wejścia do jaskini.
  • Konie rozjeżdżają teraz małe zwierzątka.
  • Dostajesz teraz powiadomienia o różnych błędach kiedy nie możesz skoczyć za pomocą „charter stone” z powodu zbyt długiego dystansu. Zgłoszono tutaj.
  • Maszyny oblężnicze nie mogą już przebywać przez krawędzie.
  • Dodano etykietę narzędziową do licznika „Presence” w claimach aby wskazać czas od kiedy claim zacznie być aktywny.
„In the Pipe”:
  • Prawie tak jak poprzednim razem. Nic zbyt istotnego poza optymalizacją klienta o czym jesteśmy świadomi – dajcie nam znać jeśli coś przeoczyliśmy – więc będziemy się dalej tym zajmować. Mając nadzieje, że mamy parę fajnych pomysłów.
„Support the Patch”:


Jak zawsze, jeśli polubiłeś to co tutaj zrobiliśmy, wesprzyj tę aktualizację.

  • Dzisiejszym „przedmiotem aktualizacji”, za atrakcyjną cenę 10$, jest „Pirate Captain's Hat” (kapelusz kapitana piratów).

[Obrazek: U1ANQBe.png]
Opis w sklepie mówi: „Be ye a landlubber, or the terror o' the seven seas? Sail the Black Pearl all the way to Tortugaa by yer onesises with this dreamboat of a hat.” (coś w stylu „Bedziesz szcurem lądowym czy postrachem siedmiu mórz? Żegluj na Czarnej Perle aż do Tortugi w twoim kaftanie z tą ślicznotką, którą jest kapelusz.” - czym jest „onesises”? XD)

Enjoy!



Sławę przyznali: Adeliene(+1) , ficus(+2) , Szpecon(+1) , woozeq(+1) , Akillka(+1)
Odpowiedz



#2
"Knarr jest to duży statek transportowy, który miejsce na 10 graczy i 64 rzeczy."

google translate mocno
[Obrazek: u3l5bzm.gif]

W4 - Hermit
W5 - Lemegeton
W6 - Erathia,Boulder Village
W7 - AD, DIS, Polska Crev
W8 - Polska Crev
W9 - DIS, Polska Crev



Odpowiedz



#3
(03.03.2016, 21:57)OzzY123 napisał(a): "Knarr jest to duży statek transportowy, który miejsce na 10 graczy i 64 rzeczy."

google translate mocno
Dzięki ozzy za wyłapanie błędów, wiedziałem, że mogę na ciebie liczyć!



Odpowiedz



#4
(03.03.2016, 20:27)MusicWarrior napisał(a): Rąbanie kłód (dokładnie mirkwood logów) powinno rozrzucać to co było w nich umieszczone zamiast niszczyć, tak jak zgłoszono to tutaj.

TO ZNACZY GDZIE?
[Obrazek: 1tt5kwhc.vichan.jpg]



Odpowiedz



#5
(07.03.2016, 18:50)Ancienciq napisał(a):
(03.03.2016, 20:27)MusicWarrior napisał(a): Rąbanie kłód (dokładnie mirkwood logów) powinno rozrzucać to co było w nich umieszczone zamiast niszczyć, tak jak zgłoszono to tutaj.

TO ZNACZY GDZIE?

To znaczy przeczytaj dokładnie post, a jak nie będziesz w stanie tego pojąć to wyjaśnię Wink



Odpowiedz



#6
Linki zostały dodane, teraz będę dodawał je na bieżąco wraz z tłumaczeniem (właśnie tłumaczę ostatni update, nowe tłumaczenia będą pojawiać się jak najszybciej to możliwe).

Poprawiłem też parę błędów, które udało mi się znaleźć.



Odpowiedz



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Game Development: Colorful Troll - aktualizacja po polsku. MusicWarrior 0 1,922 14.03.2016, 22:23
Ostatni post: MusicWarrior

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości