Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Idealny świat w HaH



#1
Jak w temacie - jaki byłby Waszym zdaniem najlepszy możliwy świat, jaki mógłby istnieć w HaH - z morzami, oceanami, innymi usprawnieniami? Czekam na Wasze opinie. Smile



Odpowiedz



#2
Myślę, że ciekawe byłoby odtworzenie prawdziwej kuli ziemskiej. oczywiście proporcje oceanów i morz trzeba by odpowiednio zmniejszyć
Gra 4fun.



Odpowiedz



#3
Wystarczyłoby kilka większych jezior (mórz), gdzie zminimalizowałbym system rzeczny do minimum. Gracze głównie poruszaliby się po lądzie, zbieractwo, hunting bardzo by się zmienił. Większość ludzi nauczyłoby się walczyć wręcz. Bardziej przydatne byłyby wozy, które mogłyby służyć jako główny środek transportu. Razem z brakiem rzek zlikwidowałbym możliwość teleportacji. Handel byłby bardziej niebezpieczny, moim zdaniem lepszy Big Grin. Ktoś grał w Fallouta 2? Pamiętacie karawany? Ludzie najmowaliby innych do ochrony wozów. To byłoby świetne!
arentix napisał(a):Kim chcesz być w wiosce:
explolerem, strategiem , architektem , pisarzem , budowniczym drwalem,



Odpowiedz



#4
Gego napisał(a):Wystarczyłoby kilka większych jezior (mórz), gdzie zminimalizowałbym system rzeczny do minimum. Gracze głównie poruszaliby się po lądzie, zbieractwo, hunting bardzo by się zmienił. Większość ludzi nauczyłoby się walczyć wręcz. Bardziej przydatne byłyby wozy, które mogłyby służyć jako główny środek transportu. Razem z brakiem rzek zlikwidowałbym możliwość teleportacji. Handel byłby bardziej niebezpieczny, moim zdaniem lepszy Big Grin. Ktoś grał w Fallouta 2? Pamiętacie karawany? Ludzie najmowaliby innych do ochrony wozów. To byłoby świetne!

Moim zdaniem przede wszystkim powinno się zacząć opłacać robienie dróg - przyznam, większe niebezpieczeństwo, ale korzyści łączenia ze sobą osad powinny być większe, przykładowo umożliwienie podróży bardzo szybkiej bądź natychmiastowej między osadami pod warunkiem, że łączy je droga o odpowiedniej szerokości.



Odpowiedz



#5
Symulacja uproszczonej planety to byłoby coś. Może kiedyś zbranchuję swój generator i spróbuję utworzyć właśnie coś takiego. Problem w tym, że jeśli nie byłby to teren generowany dynamicznie, to zająłby ogromną ilość pamięci. A za tym z kolei ciągnie się długi czas odczytu. Aczkolwiek pewnie dałoby się zrobić, kwestia nie przesadzenia ze skalą :p

Tu taki przykładzik: http://libnoise.sourceforge.net/examples...index.html



Odpowiedz



Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości