26.12.2012, 18:36
[center]
~ In Di Dark ~
- Opis gry -
Gra, znajduje się aktualnie w fazie "Alpha" - czyli dopiero się tworzy. InDiDark umożliwia nam wcielenie się w jednego, w trybie singleplayer, bądź w dwa duchy, w trybie multiplayer. Mamy ogromną ilość duchów do wyboru, które dostajemy na początku bądź odblokujemy w późniejszej fazie gry. Duchami możemy sterować, walczyć, zbierać przedmioty i odkrywać świat. Poruszamy się po różnych terenach, takich jak zamki czy jaskinie. Na drodze będą nam stać przeszkody takie jak liczne potwory, zjawiska paranormalne czy zwykłe słońce - pamiętajmy, jesteśmy "mrocznymi" duchami. Będziemy mogli poruszać się po wielu mapach - zbierać surowce, wykonywać zadania czy wyposażać się w nowy ekwipunek.
- Tryb singleplayer -
W trybie tym gra polega głównie na "sandboxie" z elementami fabuły, a także kilkoma questami.
- Tryb multiplayer -
Jest to planowany, do stworzenia, tryb dla 2 graczy, którzy bawią się na jednym komputerze. Planuję zrobić tryby takie jak sandbox (kooperacja), fabularny czy arena PvP.
- Co już jest? -
- Główne menu z prostymi animacjami
- Generowanie losowego świata o wyglądzie kwadratu (każdy świat to np. 20x20 albo 40x40)
- Sterowanie duchem z animacją - uczucie latania
- Początki trybu multiplayer
- Pozostałe informacje -
Gra, jak wspomniałem, jest w fazie "tworzenia", więc wszystko może ulec zmianie oraz mogę zaprzestać projektu - lecz na razie na to nic nie wskazuje. Wszystko idzie zgodnie z "planem" i gra się "rozwija". Nie wiem kiedy będzie beta czy coś w tym stylu. Wszystkie nowe informacje będą zawarte w tym poście, więc zapraszam od czasu do czasu tutaj.
Ostatnia aktualizacja tego postu to 30.12.2012
- Media -
*** To są miniaturki! Kliknij na miniaturkę, aby zobaczyć obraz we właściwej rozdzielczości ***
30.12.2012
28.12.2012
© COPYRIGHT 2012/2013 by Temessis. All rights reserved. Don't copy.
[/center]
~ In Di Dark ~
- Opis gry -
Gra, znajduje się aktualnie w fazie "Alpha" - czyli dopiero się tworzy. InDiDark umożliwia nam wcielenie się w jednego, w trybie singleplayer, bądź w dwa duchy, w trybie multiplayer. Mamy ogromną ilość duchów do wyboru, które dostajemy na początku bądź odblokujemy w późniejszej fazie gry. Duchami możemy sterować, walczyć, zbierać przedmioty i odkrywać świat. Poruszamy się po różnych terenach, takich jak zamki czy jaskinie. Na drodze będą nam stać przeszkody takie jak liczne potwory, zjawiska paranormalne czy zwykłe słońce - pamiętajmy, jesteśmy "mrocznymi" duchami. Będziemy mogli poruszać się po wielu mapach - zbierać surowce, wykonywać zadania czy wyposażać się w nowy ekwipunek.
- Tryb singleplayer -
W trybie tym gra polega głównie na "sandboxie" z elementami fabuły, a także kilkoma questami.
- Tryb multiplayer -
Jest to planowany, do stworzenia, tryb dla 2 graczy, którzy bawią się na jednym komputerze. Planuję zrobić tryby takie jak sandbox (kooperacja), fabularny czy arena PvP.
- Co już jest? -
- Główne menu z prostymi animacjami
- Generowanie losowego świata o wyglądzie kwadratu (każdy świat to np. 20x20 albo 40x40)
- Sterowanie duchem z animacją - uczucie latania
- Początki trybu multiplayer
- Pozostałe informacje -
Gra, jak wspomniałem, jest w fazie "tworzenia", więc wszystko może ulec zmianie oraz mogę zaprzestać projektu - lecz na razie na to nic nie wskazuje. Wszystko idzie zgodnie z "planem" i gra się "rozwija". Nie wiem kiedy będzie beta czy coś w tym stylu. Wszystkie nowe informacje będą zawarte w tym poście, więc zapraszam od czasu do czasu tutaj.
Ostatnia aktualizacja tego postu to 30.12.2012
- Media -
*** To są miniaturki! Kliknij na miniaturkę, aby zobaczyć obraz we właściwej rozdzielczości ***
30.12.2012
28.12.2012
© COPYRIGHT 2012/2013 by Temessis. All rights reserved. Don't copy.
[/center]