Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilka pytań początkującego



#1

  1. Na jakiej zasadzie działa Grave Cairn? Padłem moją postacią i stworzyłem już nową, jakieś statystyki mi przywróciło i trochę LP. Ciało z tamtej postaci mam. Jeśli pochowam je to odzyskam jeszcze jakąś część LP/statystyk?
  2. Prosiłbym o wytłumaczenie jak działają armory (do czego służą HP i co oznacza np. 5/10)
  3. Cutthroat Knuckles działają poprawnie? Na wiki jest napisane, że q10 dodają 15 UA, jednak gdy zakładam je to w statystykach nic nie zmienia się.
  4. Czy obrażenia w zakładce Health&Wounds maja wpływ na szybkość regeneracji HHP?
  5. Jakie statystyki mają wpływ na wytrzymałość paska w defensywnych ruchach np. Sidestep lub Shield Up? Bo aktualnie mrówki mi zbijają prawie cały pasek na 1 uderzenie.
  6. Jeśli komuś się chce to prosiłbym o wypisanie ile UM i innych statystyk potrzebuję, żeby zabić borsuka, lisa, nietoperza, dzika i ewentualnie jakiegoś barana czy jelenia (jestem zielony w walce ale mniej więcej już rozumiem o co chodzi)
  7. Jest jakieś curio z craftu porównywalne do Mirkwood Offering, które potrzebuje mniej expa?
  8. Od czego zależy quality łapanych ważek oprócz survi?
  9. Opłaca się boostować wszystkie statystyki typu percepcja/siła?
  10. Od czego zależy szansa trafienia z Hunters Bow?
Trochę sporo tego ale mam nadzieję, że ktoś mi wyjaśni niektóre rzeczy Blush
ficus napisał 12.03.2016, 20:19:
Pamiętaj o oznaczeniu najlepszej odpowiedzi, potomni będą mieli łatwiej! Smile




Odpowiedz



#2
(10.03.2016, 20:20)KujonekX napisał(a): Trochę sporo tego ale mam nadzieję, że ktoś mi wyjaśni niektóre rzeczy Blush

Wyjaśni wyjaśni, jeszcze dziś na wszystko odpiszę, jak nie ja to ktoś inny Wink



Odpowiedz



#3
Ważki to chyba tak jak na havenie, maja tylko ql10 i hardcap z survival



Odpowiedz



#4
1. Jak pochowasz czaszkę i ciało to odzyskasz 60% statów
2. nie chce mi sie tłumaczyć
3. Zwiększają one DMG twoich ataków unarmed
4. Blokują one regeneracje twojego HHP o wartość na prawo od rany.
5. Parry i shield - meele, wszystko inne unarmed combat
6. nie chce mi sie pisac
7. perły
8. quality bagna
9. Nie opłaca, jeśli robisz sobie farmera nie ma sensu ładować strenghta a jak robisz wojownika to nie ma sensu mu pakować psyche itd
10. Marksmanship i ql łuku
[Obrazek: u3l5bzm.gif]

W4 - Hermit
W5 - Lemegeton
W6 - Erathia,Boulder Village
W7 - AD, DIS, Polska Crev
W8 - Polska Crev
W9 - DIS, Polska Crev



Sławę przyznali: KujonekX(+1)
Odpowiedz



#5
Dla początkującego gracza dobre będzie Meele Combat? Mam dostęp do Boar Spear. Czy jednak UA? Bo jednak Parry i Shield Up są wygodnymi skillami dla mnie, a skill atakujacy od Meele bym odblokował jakiś.

A co do pereł to na wiki jest napisane, że szansa na perłę to 1% około. Mógłby ktoś potwierdzić? Albo podać przykład ile Wam się trafiało pereł na np. 100 ugotowanych małży.



Odpowiedz



#6
(10.03.2016, 21:02)KujonekX napisał(a): Dla początkującego gracza dobre będzie Meele Combat? Mam dostęp do Boar Spear. Czy jednak UA? Bo jednak Parry i Shield Up są wygodnymi skillami dla mnie, a skill atakujacy od Meele bym odblokował jakiś.

A co do pereł to na wiki jest napisane, że szansa na perłę to 1% około. Mógłby ktoś potwierdzić? Albo podać przykład ile Wam się trafiało pereł na np. 100 ugotowanych małży.

Wiele rzeczy na wiki dotyczy starej wersji havena, tzw. legacy. Wiele rzeczy ze starego havena sprawdza się w nowym, ale część może się różnić. Z perłami się trochę pozmieniało. Wraz z wejściem nowego świata było to fate curio o ile się nie mylę i wypadało bardzo rzadko, do końca nie wiadomo jak działa algorytm fate curio, teraz na nowym świecie zmienili system fate i leci znacznie częściej, niektórzy nawet mieli wrażenie, że usuneli system fate i jest stała szansa na jakąś rzecz. Z perłami różnie bywa, nie da się dokładnie określić, jak nie będzie Ci mocno na nich zależało to pewnie dużo poleci, złośliwość, rzeczy martwych Wink

Dla początkującego gracza najlepszy jest marksmanship, zabijanie na odległość, nawet z 1 marksmanship możesz polować z łuku, i uczyć się jak działa AI zwierząt, później będzie łatwiej z walką w zwarciu. Boar spear jest słabym przedmiotem do nauki melee, przy nauce warto mieć jakieś defy, a bez miecza i tarczy nie będziesz miał żadnych defów z melee. Sytuacja z walką wygląda tak, że w zależności od twojego UAC przez twoje defy jest łatwiej lub ciężej się przebić, dla przykładu z 5 UAC mrówka będzie przebijać Ci się przez cały def, ale z 6 UAC zostawi malutką część paska defa, jak wbijesz z 10, to będzie potrzebowała nie całe 2 hity, żeby Ci ten def zbić. I o zbijanie defa tu chodzi, bo jeśli ktoś nie ma defów, to bez względu na to ile masz melee czy uac zadasz komuś cios, przy boar spear używałbyś skilla "sting", który przebija sie w zależności od ilości twojego melee, ale możesz mieć 1 melee i zadawać pełen dmg przeciwnikowi, jak? Skillami z UAC przebijasz sie przez jego defy, a jak już nie ma żadnych zadajesz hit stingiem i cały dmg wchodzi. Tak na prawdę bez jakiegoś dokładnego video poradnika ciężko będzie Ci się w bezpieczny sposób pouczyć walki, chyba, że wycraftujesz sobie dobry armor i wbijesz wysokie skille. 


co do pyt nr. 2 to strasznie dużo tłumaczenia... jak najedziesz na armor to jest on opisany przez armor class x/y i wear z/c. x oznacza ile dmg jest w stanie zniwelować, a y ile przyjąć na siebie. dmg y wchodzi na wear z i jak osiągnie wartość c to armor się niszczy. dla przykładu masz badger west 4/3 i powiedzmy 60 wear. jesli mrówka zaatakuje cie za 4 dmg. to twoj armor zniweluje cały dmg, jeśli zada 8 dmg to 4 zniweluje, 3 dmg przyjmie na wear (i jesli przyjmie te 3 dmg dwadziescia razy czyli osiagnie wartosc 60 to armor sie rozpadnie) a 1 dmg przebije sie przez armor i wejdzie ci na hp. 

pyt. nr. 4 rany zabieraja hhp, ich leczenie ma różną prędkość w zależności od typu lekarstwa jakiego użyjesz i jego jakości, hhp bedzie sie szybciej lub wolniej regenerować.

pyt. nr 5 sprawdzaj w opisach tych umiejetnosci, kliknij na nie a po lewej stronie bedziesz miał "weight" i ikonkę, np punch ma ikonkę pięści pomnożoną przez 0.8 czyli twoj uac * 0.8 daje "siłę przebijania" się przez defy przeciwnika za pomocą twojego puncha (oczywiscie na to jak mocno bedziesz sie przez nie przebijal maja znaczenie jeszcze statystyki przeciwnika)

pyt. nr 6 tak na prawde to zalezy od sposobu w jaki chcesz walczyc z danym zwierzeciem, mozna uzywac paru sztuczek i zabijac nawet swiezymi postaciami mocniejsze zwierzeta, przed updatem hitboxow na koniu teoretycznie dalo sie zabic wszystko nową postacia.

pyt. nr 7 nie wiem czy perla mozna nazwac curio z craftu, bardziej bym powiedzial forageable. ogólnie masz tutaj taki dokumencik przygotowany kiedys przez ludzi z oficjalnego forum, wiele z tych rzeczy jest nadal aktualnych, na dole masz zakładkę curio >LINK GOOGLE DOCS<


pyt. nr 8 chodzi tu głównie o spot, ważki respiące sie w danym miejscu maja takie samo ql 

pyt. nr 9 tak! jeśli grasz sam i masz jedną postać to chyba nie masz wyboru, część osób tak robi. jednak jesli masz kilka postaci lub okresloną rolę to rzeczywiscie na nic nie nada się wojownikowi dex który jest przydatny przy craftowaniu wielu rzeczy i tak samo postaci ktora siedzi non stop w wiosce i nigdy nie wychodzi raczej nie przyda sie agility.



Sławę przyznali: KujonekX(+1) , Novaq(+1) , Adeliene(+1) , sebbar22(+1)
Odpowiedz



Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości