16.07.2013, 10:52
"Dobrze, że marzenia nie śmierdzą, bo by tu w oczy szczypało" - Albert Einstein
Customizacja:
1. Barwniki.
- Zauważyliście liczbę wszystkich modyfikowanych tekstur dla ubrań? Czerwone, niebieskie, zielone, żółte i czarne merchanty, przeszywki, ranger cloaki itp? Fajnie by było wprowadzić system barwników. (Przecież praktycznie połowę roboty ktoś już wykonał!)
- Dodatkowe okienko w 'Crafting' jako 'Dyes' z przeróżnymi kombinacjami składników. Roślinek jest sporo dla kolorowania. Blueberries - niebieski, Dandelions - żółty, Edelweiss - biały, Ash - czarny.
- Wykończenia na merchant robie: srebrne, miedziane, cynowe, złote, perłowe - w zależności od statusu i pieniędzy!
- Ludzie od zawsze lubili wyglądać bogato i ładnie. Wyobraźcie sobie swoją dumę kiedy wkraczacie w pięknym złotym płaszczu z perłowym wykończeniem na targowisko!
2. Paski.
- Pas to jeden z najlepszych wynalazków starożytnego człowieka. Na pasku nosi się wszystko. Broń, narzędzia, róg do picia, sakwy, skrzyneczki, paczuszki, woreczki, klucze - wszystko na raz. Dlaczego nie dodać pasków, które jak w H'n'S dodawałyby np. 5 wolnych slotów właśnie na broń, butelkę z winem, kieliszek i cokolwiek tylko można trzymać na pasku (a można wiele - wiem z doświadczenia).
- Paski podobnie jak inne ubrania do customizacji - wiecie wykończenia z czegokolwiek, choćby z kości.
3. Zbroja również powinna mieć miejsce na wykończenia, bogaci wojowie zawsze uwielbiali dodawać sobie różne pierdy na pancerz i kolorować tarcze.
- Całkiem zgrabny byłby system znakowania tarczy, które znaki wybierałoby się przy stawianiu Village Idola (Rozumiecie? Taki prosty kreator, tak by znaki i kolory pasowały do gry i były dość oryginalne).
- Dodatkowo jakieś wymyślne pióropusze na hełmach, zwisające rzemienie i co tylko wojownikowi wpadałoby do łba, a nie przeszkadzało w wojennym rzemiośle.
4. Jakiś system zmiany rodzaju zarostu i wzrostu by się przydał... (Chciałbym zobaczyć małego, grubego gościa z dwuręcznym toporem i długą rudą brodą )
Flora i fauna:
1. Chciałbym zobaczyć w grze więcej zwierzaków. Węże, bobry (które, jak widać w Salem, dość podobają się devom), ptaki, wilki itp. Trochę więcej życia w grze! Niedźwiedzie powinny mieć też za dwa, trzy kolory + powinny występować też w jaskiniach.
2. Las powinien sam się rozprzestrzeniać, a drzewka powinny być w różnym stadium dojrzewania - jakieś takie urozmaicenie.
3. Dodanie koni (o zmianach geologicznych w związku z tym niżej) ql konia oznaczałoby jego wytrzymałość, hp i szybkość. Koń miałby max. udźwig (który bezpośrednio byłby liczony z jakości naszego pancerza itp). Wyobraźcie sobie, że wchodzicie do gry, a obok waszego domku stoi sobie osiodłany, zgrabny koń, który aż się prosi o przejażdżkę!
Geologia:
- Skoro konie to mniej rzek, albo inne ich ułożenie - tak by świat nie składał się z samych wysp. Budowa dłuuuugich dróg między wioskami. Drogi mogłyby być ochraniane przez ich właścicieli.
- W centrum świata powinien stać Boston! A raczej Brodgar, gdzie możliwe by było wybudowanie dróg w cztery strony świata, budowa targowiska itp. Z określonymi zasadami: żadnego zewnętrznego muru i podział na działeczki. Tak by, miasteczko nie dawało żadnej przewagi, żadnej z frakcji i nie dało się go podbić. (Złupić jasne, ale podbić nie)
Polityka:
- Chciałbym by powstał specjalny auth przedmiot, który zbudować ( i z niego korzystać ) mógłby tylko LS lub Chieftain wioski. Na którym możliwym było podpisanie wszelkich paktów między LS'ami. Okrągły Stół!
- Np. szykujecie pergamin, zapraszacie drugiego LS'a do wioski (lub chieftaina jeśli trzeba się tepnąć) i pieczętujecie pierścieniem ls'a dokument o nieagresji. Wówczas gdy na jeziorze spotkają się dwie nieznajome osoby z tych wiosek, przy próbie ataku wyskoczy - "Czy chcesz złamać pakt o nieagresji z wioską Miśki?" (OK, CANCEL) - proste, a jakże przydatne.
- Dokument klonuje się. Jeden zostaje na stole, drugi w kieszeni chiefa. Dokument jest prawomocny jeśli znajduje się na choć jednym ze stołów.
Customizacja:
1. Barwniki.
- Zauważyliście liczbę wszystkich modyfikowanych tekstur dla ubrań? Czerwone, niebieskie, zielone, żółte i czarne merchanty, przeszywki, ranger cloaki itp? Fajnie by było wprowadzić system barwników. (Przecież praktycznie połowę roboty ktoś już wykonał!)
- Dodatkowe okienko w 'Crafting' jako 'Dyes' z przeróżnymi kombinacjami składników. Roślinek jest sporo dla kolorowania. Blueberries - niebieski, Dandelions - żółty, Edelweiss - biały, Ash - czarny.
- Wykończenia na merchant robie: srebrne, miedziane, cynowe, złote, perłowe - w zależności od statusu i pieniędzy!
- Ludzie od zawsze lubili wyglądać bogato i ładnie. Wyobraźcie sobie swoją dumę kiedy wkraczacie w pięknym złotym płaszczu z perłowym wykończeniem na targowisko!
2. Paski.
- Pas to jeden z najlepszych wynalazków starożytnego człowieka. Na pasku nosi się wszystko. Broń, narzędzia, róg do picia, sakwy, skrzyneczki, paczuszki, woreczki, klucze - wszystko na raz. Dlaczego nie dodać pasków, które jak w H'n'S dodawałyby np. 5 wolnych slotów właśnie na broń, butelkę z winem, kieliszek i cokolwiek tylko można trzymać na pasku (a można wiele - wiem z doświadczenia).
- Paski podobnie jak inne ubrania do customizacji - wiecie wykończenia z czegokolwiek, choćby z kości.
3. Zbroja również powinna mieć miejsce na wykończenia, bogaci wojowie zawsze uwielbiali dodawać sobie różne pierdy na pancerz i kolorować tarcze.
- Całkiem zgrabny byłby system znakowania tarczy, które znaki wybierałoby się przy stawianiu Village Idola (Rozumiecie? Taki prosty kreator, tak by znaki i kolory pasowały do gry i były dość oryginalne).
- Dodatkowo jakieś wymyślne pióropusze na hełmach, zwisające rzemienie i co tylko wojownikowi wpadałoby do łba, a nie przeszkadzało w wojennym rzemiośle.
4. Jakiś system zmiany rodzaju zarostu i wzrostu by się przydał... (Chciałbym zobaczyć małego, grubego gościa z dwuręcznym toporem i długą rudą brodą )
Flora i fauna:
1. Chciałbym zobaczyć w grze więcej zwierzaków. Węże, bobry (które, jak widać w Salem, dość podobają się devom), ptaki, wilki itp. Trochę więcej życia w grze! Niedźwiedzie powinny mieć też za dwa, trzy kolory + powinny występować też w jaskiniach.
2. Las powinien sam się rozprzestrzeniać, a drzewka powinny być w różnym stadium dojrzewania - jakieś takie urozmaicenie.
3. Dodanie koni (o zmianach geologicznych w związku z tym niżej) ql konia oznaczałoby jego wytrzymałość, hp i szybkość. Koń miałby max. udźwig (który bezpośrednio byłby liczony z jakości naszego pancerza itp). Wyobraźcie sobie, że wchodzicie do gry, a obok waszego domku stoi sobie osiodłany, zgrabny koń, który aż się prosi o przejażdżkę!
Geologia:
- Skoro konie to mniej rzek, albo inne ich ułożenie - tak by świat nie składał się z samych wysp. Budowa dłuuuugich dróg między wioskami. Drogi mogłyby być ochraniane przez ich właścicieli.
- W centrum świata powinien stać Boston! A raczej Brodgar, gdzie możliwe by było wybudowanie dróg w cztery strony świata, budowa targowiska itp. Z określonymi zasadami: żadnego zewnętrznego muru i podział na działeczki. Tak by, miasteczko nie dawało żadnej przewagi, żadnej z frakcji i nie dało się go podbić. (Złupić jasne, ale podbić nie)
Polityka:
- Chciałbym by powstał specjalny auth przedmiot, który zbudować ( i z niego korzystać ) mógłby tylko LS lub Chieftain wioski. Na którym możliwym było podpisanie wszelkich paktów między LS'ami. Okrągły Stół!
- Np. szykujecie pergamin, zapraszacie drugiego LS'a do wioski (lub chieftaina jeśli trzeba się tepnąć) i pieczętujecie pierścieniem ls'a dokument o nieagresji. Wówczas gdy na jeziorze spotkają się dwie nieznajome osoby z tych wiosek, przy próbie ataku wyskoczy - "Czy chcesz złamać pakt o nieagresji z wioską Miśki?" (OK, CANCEL) - proste, a jakże przydatne.
- Dokument klonuje się. Jeden zostaje na stole, drugi w kieszeni chiefa. Dokument jest prawomocny jeśli znajduje się na choć jednym ze stołów.
W9 - HopesFall
W8 - Godtuwn
W7 - Korpiklaani, AD, Cookietown
W6 - Polan Horde, Nova Hoota, D13, Winterfell, AD
W5 - Ruj I Chuj, Thorn in Foothills
W4 - Melina
W3 - Ostrowin, Clockwork City, Rhovanion
„Utopię waszą utopię”
W8 - Godtuwn
W7 - Korpiklaani, AD, Cookietown
W6 - Polan Horde, Nova Hoota, D13, Winterfell, AD
W5 - Ruj I Chuj, Thorn in Foothills
W4 - Melina
W3 - Ostrowin, Clockwork City, Rhovanion
„Utopię waszą utopię”