20.12.2010, 16:42
Nadszedł chyba czas na mój pomysł. Chciałem to puścić na oficjalnym, ale chyba lepiej będzie najpierw się nasłuchać od Was.
Motywacja:
Klienty z opcją chowania i prześwietlania (X-ray) trochę napsuły w grze. Zablokowanie tej opcji jest według twórców bliskie niemożliwości. Tym samym nie ma gdzie ukryć swoich skarbów. Można to robić w altach (drugie i n-te postacie), ale to podobno ma być zablokowane w przyszłości i przy wylogowaniu upuszczałoby się na ziemię wszystkie przedmioty, które ma się przy sobie (choć to chyba przesada).
Cel:
Przydała by się możliwość chowania przedmiotów, która nie pozwalałaby na ich "ukazanie" przez użycie modyfikowanego klienta. Czyli sprawa musiałaby być załatwiana po stronie serwera.
Plan:
Może problem rozwiązałaby możliwość tworzenia schowków. Budowało by się je (jak swego rodzaju pojemniki) lub wykonywało operację ukrywania na przedmiocie. Budowane schowki to mogły by być dziuple czy dołki/norki w ziemi. Ukrywanie przedmiotów dotyczyło by np. łodzi czy niektórych pojemników (np. wicker basket, ale szafa może już nie). Potrzebne by były do tego jakieś materiały, to wiadomo. Jakie, to już mniej istotne szczegóły (gałęzie, czy wyrywana trawa). Dziuple mogłyby np. powstawać samoistnie losowo w starych drzewach i każdy mógłby je wykorzystać.
Odkrywanie schowka wymagałoby użycia umiejętności w sposób podobny do prospecting. Trwało by krócej (ale ok. 1-2 sekundy) odbywałoby się bez dodatkowych rekwizytów i miałoby mały zasięg np. 2-3 kratki. Czyli trzeb by było stać blisko schowka, żeby go znaleźć (wtedy miało by to sens). W ten sposób nie byłoby to po stronie klienta, tylko serwer by wysyłał informację dopiero na żądanie.
Można by jeszcze wprowadzić jakość kryjówek zależącą od którejś z cech, a także uzależnić możliwość ich wykrywania do np. perception czy/i exploration.
Motywacja:
Klienty z opcją chowania i prześwietlania (X-ray) trochę napsuły w grze. Zablokowanie tej opcji jest według twórców bliskie niemożliwości. Tym samym nie ma gdzie ukryć swoich skarbów. Można to robić w altach (drugie i n-te postacie), ale to podobno ma być zablokowane w przyszłości i przy wylogowaniu upuszczałoby się na ziemię wszystkie przedmioty, które ma się przy sobie (choć to chyba przesada).
Cel:
Przydała by się możliwość chowania przedmiotów, która nie pozwalałaby na ich "ukazanie" przez użycie modyfikowanego klienta. Czyli sprawa musiałaby być załatwiana po stronie serwera.
Plan:
Może problem rozwiązałaby możliwość tworzenia schowków. Budowało by się je (jak swego rodzaju pojemniki) lub wykonywało operację ukrywania na przedmiocie. Budowane schowki to mogły by być dziuple czy dołki/norki w ziemi. Ukrywanie przedmiotów dotyczyło by np. łodzi czy niektórych pojemników (np. wicker basket, ale szafa może już nie). Potrzebne by były do tego jakieś materiały, to wiadomo. Jakie, to już mniej istotne szczegóły (gałęzie, czy wyrywana trawa). Dziuple mogłyby np. powstawać samoistnie losowo w starych drzewach i każdy mógłby je wykorzystać.
Odkrywanie schowka wymagałoby użycia umiejętności w sposób podobny do prospecting. Trwało by krócej (ale ok. 1-2 sekundy) odbywałoby się bez dodatkowych rekwizytów i miałoby mały zasięg np. 2-3 kratki. Czyli trzeb by było stać blisko schowka, żeby go znaleźć (wtedy miało by to sens). W ten sposób nie byłoby to po stronie klienta, tylko serwer by wysyłał informację dopiero na żądanie.
Można by jeszcze wprowadzić jakość kryjówek zależącą od którejś z cech, a także uzależnić możliwość ich wykrywania do np. perception czy/i exploration.