02.02.2011, 10:06
Ten pomysł naszedł mnie podczas rozmyślania nad pomysłem sei'a
Otóż gdyby zmienić system pozyskiwania skill values, na taki jaki jest w atributes.
Streszczając: mamy pasek taki jak w atributes (FEP). Podczas wykonywania danej czynności pasek się zapełnia: np jeśli ktoś chce być szewcem dużo szyje i tym sposobem zapełnia pasek. Gdy pasek się zapełni dostaje 1 punkt sewing. Z czasem, np. co 10 lvl sewing nasz szewc będzie dostawał zapełniał podczas pracy coraz mniej paska. Jeśli np. przez 5 dni nic nie uszyje
traci 1 sewing. Taki system umożliwiłby wyspecializowanie się w zawodach których najwięcej wykonujemy w sposób podobny do tego z reala.
Czekam na krytykę.
Otóż gdyby zmienić system pozyskiwania skill values, na taki jaki jest w atributes.
Streszczając: mamy pasek taki jak w atributes (FEP). Podczas wykonywania danej czynności pasek się zapełnia: np jeśli ktoś chce być szewcem dużo szyje i tym sposobem zapełnia pasek. Gdy pasek się zapełni dostaje 1 punkt sewing. Z czasem, np. co 10 lvl sewing nasz szewc będzie dostawał zapełniał podczas pracy coraz mniej paska. Jeśli np. przez 5 dni nic nie uszyje
traci 1 sewing. Taki system umożliwiłby wyspecializowanie się w zawodach których najwięcej wykonujemy w sposób podobny do tego z reala.
Czekam na krytykę.