Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Topia Online



#1
Takie coś, co ktoś na Skajpaju podsunął jakiś czas temu. Tłumaczenie z Kickstartera autorów [LINK].

Topia Online to zupełnie MMORPG sanbox tworzony w zupełności przez graczy. Naszym celem jest danie graczom szerokiego wachlarzu narzędzi, by mogli zbudować wielki świat, w którym będą mogli zamieszkać i próbować przeżyć.


Topia to nowy sanbox, w którym gracze mają wolną rękę w sprawie tworzenia i rządzenia się światem gry. Mogą tworzyć własne skrypty i moce, używając tego, co zamieściliśmy w świecie gry. Jeżeli obejrzałeś nasze wideło, być może wywarło ono na tobie wrażenie hardorowej gry typu rougelike. Prawdą jest, że próbujemy stworzyć MMO, które należnie symuluje realistyczny eko-system.
[center][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x11-NQgpCAA[/youtube][/center]

Od początku wiedzieliśmy, że chcemy stworzyć sieciową grę, w której na prawdę można zrobić wszystko. Aby uczynić nasz cel rzeczywistością, tworzymy potężny wachlarz narzędzi, który każdy gracz może użyć, aby zmieniać świat Topii. Chcemy dostarczyć wam, graczom, nieskończenie wiele kreatywnych możliwości.
Inspirujemy się szeroką talią gier, poczynając na tych old-school'owych typu Ultima Online, kończąc na nowoczesnych tworach Indie, typu Minecraft czy Terraria. Uważamy, że Darkfall oraz Salem również mogą pochwalić się ciekawymi pomysłami na siebie. Dwarf Fortress i Dungeon Keeper również miały mocny wpływ na ukierunkowanie naszych prac.

Używaj narzędzi, by budować własny świat:

Rozumiemy, że wielu graczy może nie do końca zgadzać się z naszą wizją i wyborami. Dlatego dostarczamy wam narzędzia, abyście mogli we własnym zakresie tworzyć światy, rządzone waszymi prawami. Oznacza to, że jeżeli nie cieszy cię system PvP, możesz stworzyć własny świat bez PvP. Wszystkie aspekty gry mogą zostać zmienione za pomocą edytora, a gracze będą mogli natychmiastowo łączyć swoje światy.
[Obrazek: 32a2f18a3c181e7f5a692edff2a28fe0_large.png?1354220826]

Naszą grę napędza silnik, którego ciekawym aspektem jest możliwość obsługi tysięcy różnych skryptów na sekundę. Każde stworzenie w świecie gry będzie miało swoją własną osobowość i systemy zachowań. Jak to możliwe? Ano dlatego, że każdy potwór i stworzenie będzie zarządzane przez gracza. Nie ma tutaj NPCów, oprócz tych które gracz stworzy i zaprogramuje samemu. Mimo, że każdy gracz będzie miał "główną" postać, tak jak w innych mainstreamowych MMORPGach, będzie również możliwość kontroli kilkudziesięciu innych postaci, które zawsze zostają w świecie gry.
[Obrazek: ff75709202a7bd14b1bfd45fd3aef9d4_large.png?1354930689]



Na kickstarterze autorów możecie finansować ich prace - od 10$ dostajecie akces do Bety, a od 25$ dodatkowe tytuły w grze i kod pozwalający na bez abonamentową grę po starcie gry. Dziękuję dobranoc.
[Obrazek: gt6LTEW.png] 
....~~BUM - KLAP, DE SAŁD OF MAJ HART
DE BIT GOŁS ON end ON ON ON ON ON~~....
Heart



Odpowiedz



Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości