07.09.2013, 17:13
Toribash to gra bijatyka, bardzo nawalanka, której głównym założeniem jest sterowanie każdym stawem w ciele naszego bohatera.
W praktyce lądujemy na większej lub mniejszej arenie (w zależności od wybranego trybu gry) i stajemy do boju z naszym przeciwnikiem w turowej walce - ta dzieli się na klatki, owych z reguły jest od 100 do 500 - również w zależności od moda. Każda tura opiera się na kilkunastu-kilkudziesięciu klatkach, podczas których nasz wojak dokona tego, co przed rozpoczęciem tury mu nakazaliśmy.
Tutaj przechodzimy do głównego kąsku, czyli owego sterowania bohaterem. Nie zaznamy tutaj podziału na silne ciosy pod "J" i słabe pod "K". Ciosy wykonujemy w całości my - gracze. Dzieje się to poprzez wydawanie rozkazów stawom, pośladkom, kolanom, łopatkom - słowem każdemu ważniejszemu łączeniu w ludzkim organizmie.
Rozkazy są cztery - zrelaksowanie, napięcie, zgięcie i wyprostowanie.
System jest bardzo prosty i nie potrzeba dużo czasu na ogarnięcie jak nasz ragdoll odpowie na naszą interakcję ze stawami. O wiele trudniejsza jest nauka ciosów, nauczenie się reagowania na zmianę sytuacji na polu walki i szlifowanie umiejętności.
Gra oferuje setki modów tworzonych w dużej mierze przez społeczność oraz możliwość zakupu skórek, również tworzonych przez społeczność.
Z tytułem warto się zapoznać. Na wzmiankę zasługuje fakt iż wkrótce gra trafi na platformę Steam, a jak wiadomo wiąże się to z przybyciem wielu nowych graczy, społeczność będzie przeżywać swoisty renesans. No i można spodziewać się wielu nowych, fajnych ficzerów w grze
W praktyce lądujemy na większej lub mniejszej arenie (w zależności od wybranego trybu gry) i stajemy do boju z naszym przeciwnikiem w turowej walce - ta dzieli się na klatki, owych z reguły jest od 100 do 500 - również w zależności od moda. Każda tura opiera się na kilkunastu-kilkudziesięciu klatkach, podczas których nasz wojak dokona tego, co przed rozpoczęciem tury mu nakazaliśmy.
Tutaj przechodzimy do głównego kąsku, czyli owego sterowania bohaterem. Nie zaznamy tutaj podziału na silne ciosy pod "J" i słabe pod "K". Ciosy wykonujemy w całości my - gracze. Dzieje się to poprzez wydawanie rozkazów stawom, pośladkom, kolanom, łopatkom - słowem każdemu ważniejszemu łączeniu w ludzkim organizmie.
Rozkazy są cztery - zrelaksowanie, napięcie, zgięcie i wyprostowanie.
System jest bardzo prosty i nie potrzeba dużo czasu na ogarnięcie jak nasz ragdoll odpowie na naszą interakcję ze stawami. O wiele trudniejsza jest nauka ciosów, nauczenie się reagowania na zmianę sytuacji na polu walki i szlifowanie umiejętności.
Kod:
http://www.toribash.com/media.php
Gra oferuje setki modów tworzonych w dużej mierze przez społeczność oraz możliwość zakupu skórek, również tworzonych przez społeczność.
Z tytułem warto się zapoznać. Na wzmiankę zasługuje fakt iż wkrótce gra trafi na platformę Steam, a jak wiadomo wiąże się to z przybyciem wielu nowych graczy, społeczność będzie przeżywać swoisty renesans. No i można spodziewać się wielu nowych, fajnych ficzerów w grze
....~~BUM - KLAP, DE SAŁD OF MAJ HART
DE BIT GOŁS ON end ON ON ON ON ON~~....