18.06.2011, 18:17
[center]Kraina Wiecznej Rozkoszy...[/center]
...poszukuje nowych mieszkańców. Jesteśmy bardzo mała wioską (4-5 nas gra), typowo for fun. For fun nie znaczy, że olewamy ql - staramy się grać dla zabawy, ale też nie biegamy z rzeczami ql 10. Często handlujemy z większymi wioskami - rzeczy nam nie brak. Sami jesteśmy raczej farmerami i myśliwymi, nie szukamy zwady z innymi, dlatego tez jeżeli nowy członek bedzie wszedzie zostawiał scenty i denerwował innych - długo z nami nie pogra.
Jez eli chodzi o system wioski - w dużych sprawach staramy się współpracowac (budowa mansionów, zbieranie rzeczy na handel na high q resources itp), w pozostałych funkcjonuje raczej koleżeństwo + wymiana towarów. Każdy zajmuje sie czym innym, i każdy wnosi co innego. Nie mamy określonych stałych zasad (no, poza paroma podstawowymi), bardziej na dogadanie funkcjonujemy, z racji małych rozmariów.
Kazdy posiada własną działke, 20x20, oraz dostęp do kilku budynków wspólnego użytku (garbarnia, jeżeli ktos ksór potrzebuje, składzik na wszelkie rolne produkty, duży magazyn, w którym trzymamy jedzenie i przedmioty którymi się można dzielić, oraz dostęp do kilnów, smelterów, ovenów).
Co oferujemy:
-miłą atmosfere
-bezpieczne miejsce, z dobrymi kontakami z sasiadami
-użytkowe kilny/smeltery/oveny (niskie ql, 30-40, będziemy zmieniać, chociaż posiadamy też kilna q62 i smeltera 80+, metal 37).
-pomoc przy starcie
-tym razem postawiliśmy na bezpieczną lokacje, dlatego w zasoby nam nie obrodziło.
-dostęp do wody q42, gliny q35 (no ale od czego jest handel), soil q35. Złoża tinu i coppera + ironu na 2 warstwie, aczkolwiek wymaga zbudowania kopalni jeszcze.
Czego wymagamy:
-dojrzałości
-niewielkiego, ale jednak obycia z grą
-przestrzegania kilku prostych zasad (nie ścinac sadzonych drzew, nie zapychać kilnów do full, nie zabijać krów i tego typu podstawowe sprawy)
Czego oczekujemy:
-chęci pomocy
-dobrego nastawienia ;p
Co do zawodów to mamy w tej chwili jednego górnika/kowala, dwóch farmerów, i dwóch niewiadomo co, bo sa jeszcze słabi :p Oczywiście każdy ma tez jakies skille bojowe, bo bez tego ciężko sie obyć. Mozna dołaczyć nową postacią, mozna starą. Bez róznicy.
[center]
[/center]
W razie pytan - śmiało.
[center]REKRUTACJA ZAMKNIĘTA[/center]
...poszukuje nowych mieszkańców. Jesteśmy bardzo mała wioską (4-5 nas gra), typowo for fun. For fun nie znaczy, że olewamy ql - staramy się grać dla zabawy, ale też nie biegamy z rzeczami ql 10. Często handlujemy z większymi wioskami - rzeczy nam nie brak. Sami jesteśmy raczej farmerami i myśliwymi, nie szukamy zwady z innymi, dlatego tez jeżeli nowy członek bedzie wszedzie zostawiał scenty i denerwował innych - długo z nami nie pogra.
Jez eli chodzi o system wioski - w dużych sprawach staramy się współpracowac (budowa mansionów, zbieranie rzeczy na handel na high q resources itp), w pozostałych funkcjonuje raczej koleżeństwo + wymiana towarów. Każdy zajmuje sie czym innym, i każdy wnosi co innego. Nie mamy określonych stałych zasad (no, poza paroma podstawowymi), bardziej na dogadanie funkcjonujemy, z racji małych rozmariów.
Kazdy posiada własną działke, 20x20, oraz dostęp do kilku budynków wspólnego użytku (garbarnia, jeżeli ktos ksór potrzebuje, składzik na wszelkie rolne produkty, duży magazyn, w którym trzymamy jedzenie i przedmioty którymi się można dzielić, oraz dostęp do kilnów, smelterów, ovenów).
Co oferujemy:
-miłą atmosfere
-bezpieczne miejsce, z dobrymi kontakami z sasiadami
-użytkowe kilny/smeltery/oveny (niskie ql, 30-40, będziemy zmieniać, chociaż posiadamy też kilna q62 i smeltera 80+, metal 37).
-pomoc przy starcie
-tym razem postawiliśmy na bezpieczną lokacje, dlatego w zasoby nam nie obrodziło.
-dostęp do wody q42, gliny q35 (no ale od czego jest handel), soil q35. Złoża tinu i coppera + ironu na 2 warstwie, aczkolwiek wymaga zbudowania kopalni jeszcze.
Czego wymagamy:
-dojrzałości
-niewielkiego, ale jednak obycia z grą
-przestrzegania kilku prostych zasad (nie ścinac sadzonych drzew, nie zapychać kilnów do full, nie zabijać krów i tego typu podstawowe sprawy)
Czego oczekujemy:
-chęci pomocy
-dobrego nastawienia ;p
Co do zawodów to mamy w tej chwili jednego górnika/kowala, dwóch farmerów, i dwóch niewiadomo co, bo sa jeszcze słabi :p Oczywiście każdy ma tez jakies skille bojowe, bo bez tego ciężko sie obyć. Mozna dołaczyć nową postacią, mozna starą. Bez róznicy.
[center]
[/center]
W razie pytan - śmiało.
[center]REKRUTACJA ZAMKNIĘTA[/center]