07.03.2012, 12:44
Pomyślałem ostatnio, że przy niewielkich zmianach ta gra mogła by byc jeszcze bardziej ciekawa. Przede wszystkim utrudnił bym ją maksymalnie.
1. Metal:
- iron tylko pod górami, resztę metali pozyskiwac tylko od poziomu -2. Złoża powinny byc rzadsze. To powodowałoby rozpowszechnienie skórzanych pancerzy i gorszej broni. Walki między sąsiadami byłyby o wiele ciekawsze.
2. Zwierzaki:
- wszystkie zwierzęta powinny byc co najmniej 2x silniejsze i zawsze agresywne, ciekawe by było dodanie umiejętności skupiającej uwagę zwierzaka, jakiś krzyk lub coś, przez co polowanie przez długi czas możliwe by było tylko w grupie.
3. Dodanie broni długiej/miotanej - pozwoliło by to na początku polowac i niwelowac straty w ludziach (dzika można by było ukłuc i odsunąc się tak by ten nie zdążył oddac.
4. Większa pojemnośc łódek względem twarzyszy i pełna możliwośc walki w nich i z nich, co więcej łódki powinny byc droższe - wymagac klejów, lin - tak by nie każdy mógł sobie na nie pozwolic na początku.
5. Walki powinny byc bardziej dynamiczne, okrojenie paru nieprzydatnych umiejętności i zwiększenie szybkości ataku. Dodanie ogromnego zmęczenia podczas walki. Gdy ktoś już postanowi atakowac/bronic się to powinno utrudnic mu ucieczkę. Źle wyglądają walki gdzie każdy biega w kółko i jest wielki chaos. Za jakieś formacje powinno się dostawac bonusy punktowe. (np. wszyscy ludzie w okół wodza do 2 kratek mają bonus +10% do czegoś) Bitwy byłyby mniej chaotyczne a przez pewnego rodzaju taktykę o wiele ciekawsze.
6. Zwiększenie brutalności świata.
6.1 Dodanie zamaskowania. Np twoja postac stojąc w miejscu może użyc gałęzi i ziemi tak by wyglądac jak krzak aż do poruszenia. Nikt nie może czuc się bezpiecznie poza swoim osiedlem.
6.2 dodanie wieżyczek dodających bonusy do marksmanship . Twoja wioska to jedyne bezpieczne miejsce na świecie.
6.3 Dodanie zamaskowanych domostw. Np w jungli wszystko co wybudujesz w odleglosci 10 kratek od jej początku jest niewykrywalne, poza np Stone Mansionami. (Wymagało by dodanie większej ilosci jungli)
6.4 Bagna większe, zarośnięte z tym samym działaniem co jungle. Tylko tam nowi gracze mogą się schowac przed wrogiem
7. To wymuszało by na graczach budowanie większych miast, wiosek, osiedli. Gdzie każdy praktycznie powinien miec jednego wojownika w postaciach. Takich altów nie żal tracic podczas bitew, a dodaje to smaczku w grze. Świat nie składałby się z małych opuszczonych osadek, które nie mogły się obronic przed silniejszym wrogiem. Było by ich mniej ale byłyby większe. Większe miasta wymagałyby różnych urzędów, licznych rozwiązań problemów jakie stawia społeczeństwo zorganizowane...
1. Metal:
- iron tylko pod górami, resztę metali pozyskiwac tylko od poziomu -2. Złoża powinny byc rzadsze. To powodowałoby rozpowszechnienie skórzanych pancerzy i gorszej broni. Walki między sąsiadami byłyby o wiele ciekawsze.
2. Zwierzaki:
- wszystkie zwierzęta powinny byc co najmniej 2x silniejsze i zawsze agresywne, ciekawe by było dodanie umiejętności skupiającej uwagę zwierzaka, jakiś krzyk lub coś, przez co polowanie przez długi czas możliwe by było tylko w grupie.
3. Dodanie broni długiej/miotanej - pozwoliło by to na początku polowac i niwelowac straty w ludziach (dzika można by było ukłuc i odsunąc się tak by ten nie zdążył oddac.
4. Większa pojemnośc łódek względem twarzyszy i pełna możliwośc walki w nich i z nich, co więcej łódki powinny byc droższe - wymagac klejów, lin - tak by nie każdy mógł sobie na nie pozwolic na początku.
5. Walki powinny byc bardziej dynamiczne, okrojenie paru nieprzydatnych umiejętności i zwiększenie szybkości ataku. Dodanie ogromnego zmęczenia podczas walki. Gdy ktoś już postanowi atakowac/bronic się to powinno utrudnic mu ucieczkę. Źle wyglądają walki gdzie każdy biega w kółko i jest wielki chaos. Za jakieś formacje powinno się dostawac bonusy punktowe. (np. wszyscy ludzie w okół wodza do 2 kratek mają bonus +10% do czegoś) Bitwy byłyby mniej chaotyczne a przez pewnego rodzaju taktykę o wiele ciekawsze.
6. Zwiększenie brutalności świata.
6.1 Dodanie zamaskowania. Np twoja postac stojąc w miejscu może użyc gałęzi i ziemi tak by wyglądac jak krzak aż do poruszenia. Nikt nie może czuc się bezpiecznie poza swoim osiedlem.
6.2 dodanie wieżyczek dodających bonusy do marksmanship . Twoja wioska to jedyne bezpieczne miejsce na świecie.
6.3 Dodanie zamaskowanych domostw. Np w jungli wszystko co wybudujesz w odleglosci 10 kratek od jej początku jest niewykrywalne, poza np Stone Mansionami. (Wymagało by dodanie większej ilosci jungli)
6.4 Bagna większe, zarośnięte z tym samym działaniem co jungle. Tylko tam nowi gracze mogą się schowac przed wrogiem
7. To wymuszało by na graczach budowanie większych miast, wiosek, osiedli. Gdzie każdy praktycznie powinien miec jednego wojownika w postaciach. Takich altów nie żal tracic podczas bitew, a dodaje to smaczku w grze. Świat nie składałby się z małych opuszczonych osadek, które nie mogły się obronic przed silniejszym wrogiem. Było by ich mniej ale byłyby większe. Większe miasta wymagałyby różnych urzędów, licznych rozwiązań problemów jakie stawia społeczeństwo zorganizowane...
W9 - HopesFall
W8 - Godtuwn
W7 - Korpiklaani, AD, Cookietown
W6 - Polan Horde, Nova Hoota, D13, Winterfell, AD
W5 - Ruj I Chuj, Thorn in Foothills
W4 - Melina
W3 - Ostrowin, Clockwork City, Rhovanion
„Utopię waszą utopię”
W8 - Godtuwn
W7 - Korpiklaani, AD, Cookietown
W6 - Polan Horde, Nova Hoota, D13, Winterfell, AD
W5 - Ruj I Chuj, Thorn in Foothills
W4 - Melina
W3 - Ostrowin, Clockwork City, Rhovanion
„Utopię waszą utopię”