Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



Offline
Xuvian
Member
Znajomi
Ostatnio odwiedzili

0lek (24.03.2015 - 23:47)
Informacje
Dołączył: 10.02.2011
Ostatnia wizyta: 18.05.2013, 09:54
Spędzony czas online: Niezarejestrowany
Grupa główna: Użytkownik
Poleconych użytkowników: 0
Dane kontaktowe
Sygnatura
Użytkownik nie posiada podpisu.
Użytkownik nie posiada podpisu.

Użytkownik nie posiada nagród w swojej gablocie.

Temat: Ostrzeżenie za spam

Odpowiedzi: 2

27.05.2012, 18:06

Chodzi mi o to: http://havenandhearth.eu/forum/viewtopic.php?t=3462

Sami rozciągacie offtop na prawie stronę, a ja dostaję ostrzeżenie za jeden post.

Nie sądzę, by np:
Cytat:@Kubiki - a teraz powiedzmy sobie wprost - co zrobliliście, by skorygować te infromacje? No właśnie - nic. I to był wasz błąd... Wink
Dotyczyło jakiegoś screenu, jest to dyskusja o czymś zupełnie innym.

Wytłumaczcie mi, jaka jest różnica w tych screenach, że jeden jest traktowany za spam, a drugi nie?

1)
Cytat:jak już mówiłem NIE JESTEM trollem i nie zamierzam odbierać tego tytułu Ravenowi czy komuś innemu

2)
Cytat:A po co? wydaje mi się, ze jeśli niezależna osoba z Melsonii, która nawet nie wiedziała dlaczego i kto Cie zabił napisała informacje potwierdzającą na chatcie w ciągu następnych 5 minut, gdzie w sumie o tej godzinie mnie nawet nie było, ani nikogo z PH online na skype to nie wierzę, że to był spryciarsko-wyrafinowana dezinformacja z Twojej strony ;p Aleee co tam, pomińmy ta logikę i postawmy na Twojej wersji. Zgadzam się na wszystko Smile

Temat: Taran na claimie

Odpowiedzi: 3

14.02.2012, 19:39

Mam pytanie, czy używając tresspasingu mogę przesunąć czyiś taran poza claim?

Temat: Potrzebna siła do zniszczenia Hearth Fire

Odpowiedzi: 3

26.01.2012, 15:55

Chciałbym zniszczyć swój HF, bo uwięzili mnie we własnej wiosce i niemam jak się wydostać.

Ile siły potrzebuję, aby móc to zrobić posiadając Stone Axe 5ql?

Temat: Czemu mój ul nie daje wosku?

Odpowiedzi: 4

21.01.2012, 11:46

Mój ul nie daje wosku. Wkurza mnie to. Zbieram plony, sieje nowe i nima wosku. Wkurza mnie to. Co mogę z tym zrobić?

Temat: Kopanie w jaskinii

Odpowiedzi: 11

11.02.2011, 20:33

Witam, to znowu ja. Otóż przeniosłem się do jaskinii i chcę zacząć kopać, mam założony stone axe, wykupiony skill mining oraz 20 siły. I teraz pojawia się problem, bo jak naciskam na czarne pole skillem "mine" to nic się nie dzieje, o co tu chodzi?

W temacie: kodmaker

Odpowiedzi: 3

17.02.2014, 19:43

Poczekaj, za kilka dni wrzucę na forum przerobione skrypty i tam na pewno ogarniesz Smile

W temacie: Pochwal się swoimi screenami ;p

Odpowiedzi: 2,400

21.04.2013, 20:51

Nawet ładnie to wygląda Big Grin

W temacie: Monety

Odpowiedzi: 3

15.02.2013, 22:16

Możesz ponownie w sztabki połączyć :3

W temacie: Pochwal się swoimi screenami ;p

Odpowiedzi: 2,400

14.02.2013, 20:26

Po prostu nie rozumiesz idei Havena. Jeżeli już zaczynasz grać to musisz liczyć się z tym, że tu nie obowiązują żadne zasady i niektórzy zwyczajnie lubią się bawić kosztem innych. Jeżeli miałbyś już postać z nawet 100 uac, to uważasz, że bolałoby cię to mniej? Jeżeli ktoś przychodzi z nastawieniem, że po śmierci przerwie grę to w końcu zrobi to prędzej czy później więc nikogo to nie obchodzi, a Ci wytrwalsi, którzy wiedzą co tu robią, dostrzegą błędy, stworzą kolejną postać i wkońcu sami zmienią się ze zwierzyny w łowcę.


Po prostu, tutaj obowiązuje brawo dżungli, ba dum tsss.. :<

#up Ohh, ty :F

W temacie: A może by tak inaczej..

Odpowiedzi: 25

12.02.2013, 16:59

Social
Ogólnie rzecz biorąc to mi się podoba właśnie to, że w wioskach nie ma żadnych paneli do rządzenia, ani niczego podobnego. To mi się właśnie aktualnie straaasznie podoba, z tym brakiem żadnych dodatków wygląda to tak, że jeżeli rządzący wioską okaże się zwyczajnie słaby i podburzy sobie czymś swoich "podwładnych" to teoretycznie może zostać przez nich uśmiercony, a władzę może przejąć ktoś inny. To samo tyczy się wydawania poleceń, trzeba mieć reputację pośród swoich mieszkańców, żeby oni słuchali i wykonywali polecenia. Aktualny brak jakichkolwiek dodatków to dla mnie zdecydowany plus, przez swoją realistykę. Zwyczajnie, jeżeli chcecie rządzić wioską to musicie to poprostu umieć, żadnych utrudnień i to mi się właśnie okropnie w tym podoba. Ale jednak zmniejszyłbym ciupkę koszta usunięcia claima i to byłoby na tyle.

System walki
Jeżeli chodzi o to, no to cóż.. jest genialny. Nie wyobrażam sobie lepszej walki. To co jest teraz wymaga naprawdę umiejętności. Walka nie kończy się na poznaniu manewrów itp. Tak naprawdę liczy się jeszcze poruszanie, taktyka. A teraz jest to genialnie zrobione, wcale nie trudne, ale wymaga czasu żeby się podszkolić. Nie widzę tutaj powodów do żadnych zmian, bo poprzez próby poprawy mogą po prostu zniszczyć tą magię. Ale jako, że raczej nie można się zatrzymywać to dla mnie mogliby dodać większą ilość rodzajów broni i nadać im jakieś charakterystyczne cechy. Jakby dodali kilka manewrów więcej to też byłoby dobrze, ale musieliby to robić baaardzo ostrożnie, bo teraz jest niesamowicie. Poza tym, aktualnie gość z 50 uac może zabić gościa z 100 uac, tylko dlatego, że jest to dobrze zaplanowane. Walka wymaga obeznania, ale również daje spory bonus dla tych, którzy rozwijają skille postaci.

Moje pomysły
Jeżeli chodzi o systemy, które bym zmienił aktualnie w grze to chciałem o tym pisać nawet osobny temat, ale jako, że już ten istnieje, to zwięźle napisze to tu.

#1 Osobiście uważam, że teraz metal jest zbyt łatwy do znalezienia, ubiór ze skór się w ogóle nie liczy. Powinni powrócić do tego co było na np. w4. Wtedy było o wiele ciężej z metalem i miał on przez to zdecydowanie większą cenę. Dla mnie HnH powinno być takim prawdziwym hardcorowym mmo, więc nie powinni go ułatwiać :/ Tym samym mogliby dodać więcej ciuszków ze skór.

#2 Zwierzęta powinny mieć zaimplementowaną jakąś lepszą inteligencję. Powinny żyć raczej stadnie i mieć jakiś rozkład dnia np. pierw hasanie po lesie, następnie dążenie do rzeki. Ale z reguły powinny trzymać się z dala od rzeki, w głębi lądu i utrzymywać chociaż pozór jakiegoś życia. Wyobraźcie sobie wspólne wypady na niedźwiedzie czy cuś.

#3 System LP to temat rzeka, ale myślę, że najlepszy pomysłem jest zwyczajnie dodawać skilla za odpowiednią czynność np.: jeżeli polujecie na zwierzęta z użyciem łuku to zwiększa wam się łucznictwo, jeżeli pracujecie na polu to farming itp. itd. Przyrost exp'a można byłoby odpowiednio wyrównać. Jedynym problemem jest wtedy stealth, którego nie mam pojęcia co mogłoby rozwijać. Tym samym zwiększyłby się wtedy social, bo każdy pełniłby swoją rolę jak to było uprzednio na w4 czy wcześniej.

PS. Jeżeli już by to dodał to można tak samo dodać exp za zabijanie cudzych postaci i zrobić to na zasadzie np. 10% doświadczenia zabitej postaci i... można to podciągnąć pod Death/Life - w stylu, jak jesteś full Death to masz np. 10% więcej zysku.

#4 Decay personal claima, kamiennego podłoża (jeżeli np. nie jest na claimie i nikt go nie widział przez określony czas), szybszy decay obiektów, które są poza claimem - chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego