Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



Offline
Kubiki
Member
Znajomi
Ostatnio odwiedzili

Opium (19.09.2022 - 10:06)
Cagal (29.12.2016 - 02:42)
Lords (28.08.2015 - 00:32)
Skinner (21.03.2015 - 19:41)
Saskey (04.03.2015 - 20:30)
Informacje
Dołączył: 15.01.2011
Ostatnia wizyta: 30.09.2015, 19:49
Spędzony czas online: 11 Godzin, 3 Minut, 11 Sekund
Grupa główna: Użytkownik
Poleconych użytkowników: 0
Dane kontaktowe
E-mail: E-mail.
Sygnatura
Użytkownik nie posiada podpisu.
Użytkownik nie posiada podpisu.

Użytkownik nie posiada nagród w swojej gablocie.

Temat: A może by tak inaczej..

Odpowiedzi: 25

07.02.2013, 13:00

Chociaż od dłuższego czasu HnH nie zajmuje mi czasu, to była/jest to gra, która w dużym stopniu wpłynęła na to czego oczekuje od innych "czasopochłaniaczy". Ciekawa jestem czy macie podobne odczucia. Interesuje mnie w jakim stopniu HnH wpłyneło na wasze postrzegania innych gier, co byście w nim zmienili, co byście ulepszyli, czy byście próbowali połączyć świat HnH z innymi grami i w jaki sposób byście to zrobili. Nie pytam o "konkrety" w stylu: "Pozwólcie nam oswajać króliki!" Bo to tak na prawdę nic by nie wniosło, pytam o mechanikę, strukturę i zasady obowiązujące świat gry.

Co bym zmieniła?

Social w grupie
Jestem ciekawa jak widzicie rozbudowany aspekt społeczny w idealnej grze sandbox mmo? Czy łączenie się w wioski/miasta/państwa wystarczyłoby wam w grze? Czy chcielibyście mieć możliwość należenia do większej ilości grup, np. gildii? Czego spodziewacie się po przynależności do grupy? Czy powinno się to wiązać z jakimiś dodatkowymi profitami takimi, jak np. więcej LP zależące od ilości osób w danej grupie.
Osobiście uważam, że aspekt przynależności do większej grupy w HnH, tak jakby nie został wzięty pod uwagę w założeniach początkowych Devów - tak, możemy budować wioski, ale kompletnie nie można z tym nic więcej zrobić, nie mamy faktycznej kontroli nad miastem i jego terytorium. Aspekt ten tak jakby sam ewoluował i o wiele więcej czynników wpłynęło na fakt, że ludzie potrzebowali łączyć się w zorganizowane grupy.
Nie ma niestety narzędzi wspomagających taką działalność, dlatego istotne według mnie byłoby stworzenie Panelu zarządzania wioską przede wszystkim.
Czy widzieliście w jakiejś grze podobne rozwiązania? Jeśli tak to jakie i dlaczego wydawały się wam one odpowiednie lub nie?

System Walki
Osobiście uważam, że system walki HnH jest przekombinowany. Ma dobre założenia, ale są one w sposób trochę pokrętny połączone. Może takie odczucia wynikają z naturalnej niechęci do złożoności rzeczy, które według mnie mogłyby być jednocześnie ciekawe i proste.
Przy HnH zależałoby mi bardziej na intuicyjnym i prostym systemie walki, stworzonym według zasady "easy to learn, hard to master". I tutaj znowu pytanie do was. Jakie systemy walki podobały wam się najbardziej w grach? Za co je lubiliście, a za co nie? A może sami macie jakieś super pomysły na innowacyjny system walki, który idealnie pasuje do niekoniecznie 2D świata gry (chodzi o sterowanie Wink?
Osobiście genialnie grało mi się w system wykorzystany w DA Origins (Dragon Age). Dodatkowo wprowadzono system taktyki - automatyzację niektórych zachowań postaci. Czy to jest dobre rozwiązanie dla gry gdzie kierujesz jedną postacią? Uważam, że tak, ale wprowadziłabym to jako dodatkowy luksus dla ludzi, którzy starannie dobierają każdy punkt wydany na postać.
Powyższe wiąże się również z rozwojem postaci, więc może macie jakieś wyobrażenia i w tym temacie. Jak postać mogłaby zdobywać skille? W jaki sposób pozwolić graczom na tworzenie złożonych postaci, ale niekoniecznie z podziałem na wojownika/kraftera? Pytam.. bo obecny system LP w HnH może i poniekąd ogranicza boty, ale jest dla mnie jakby totalnie oderwany od rzeczywistości i bezcelowy. Jak wy byście to rozwiązali?

Czekam na sugestie, wolne myśli i przekazy podprogowe - wszystko byle pobudzić wyobraźnię Wink

Temat: [sprzedam] 2 Postacie - Crafter i Basher

Odpowiedzi: 1

25.05.2012, 15:45

Górnik/Basher

Czysta postać bez eq, prosto po śmierci w kopalni Wink

Praktycznie żadnych skilli i atrybutów, oprócz siły:
Podstawy 550 + 30% full barb. - 715 siły
pierwszy inherit 50% - 365 siły
drugi inherit 25% - 173 siły
SUMUJĄC: 1253 siły. BEZ ubrania i eq

Crafter

http://screenshooter.net/2527889/dfgqjsf

PROPOZYCJE TYLKO NA PW, BĘDĘ ODPOWIADAĆ TYLKO NA WYBRANE.

Temat: [Kupie] Scenty lub informację

Odpowiedzi: 64

11.02.2012, 14:55

Kupie scety lub informację o ich pobycie:
osoba: SonneMori
osoba: Majkel

Płace w silverze.

Dlaczego? Ponieważ, jak to bywa w ich naturze lubią robić syf.

Temat: [Polan Horde] [D13] Rekrutacja

Odpowiedzi: 5

05.02.2012, 11:43

[glow=green]W sprawie rekrutacji proszę pisać do użytkownika - Opium. Dziękuję[/glow]

Witam, poszukuje parę osób do małej wioski należącej do PH. Była to wioska satelita ze spotem wody, ale aktualnie posiadamy dużo lepszego spota i potrzebujemy utrzymać ową wioskę jedynie do teleportacji.

O wiosce:
- posiada spory mur (możliwość powiększenia wioski w zakresie własnym), VC, 3 timbery, krowy i cielaki, smeltery, kilny, pola
- dostęp do studni 44 ql i 38 ql (w środku wioski) i wody 62 ql w rzece, ograniczone claimem
- dostęp do zaclaimowanej ziemi 69 ql w okolicy
- możliwość wybudowania kilna 69 ql
- dostęp do jaskini ze złożami tinu, ironu, copperu
- wyrośnięte drzewko mullbery 71 ql
- nasiona drzew i roślin wysokiego ql
- okolica jest spokojna, wioska znajduje się zaraz obok sporego bagna
- możliwość organizacji wyglądu i ustroju wioski na własną rękę.
- wioska będzie chroniona przez wojowników PH.
- ciągła współpraca handlowa pomiędzy główną wioską a satelitą.
- pomoc osobom niedoświadczonym, o ile nie dało się o czymś wyczytać na wiki Smile

Nasze wymogi:
- My posiadamy LS'a i claim na wiosce i spocie,
- wioska ma wstępnie być komuną, dlatego złodziejstwo będzie surowo karane przez PH,
- zostawianie bezsensownych scentów prowadzących do wioski zabronione.

Obecny wygląd wioski: http://screenshooter.net/7380058/fxdmvdy

Potrzebujemy osób do następujących profesji:
- górnik - 2-3 osoby
- explorer - 2 osoby
- kucharz - 2 osoby
- myśliwy/wojownik - 3 osoby
- szewc - 1 osoba
- farmer- 2 osoby
- leśnik - 1 osoba

Zgłoszenia proszę kierować na PW w formie:
- wiek
- doświadczenie ( od kiedy grasz i czym sie zajmowałes)
- screen lub wypis fepów i skilli
- w jakich wioskach dotychczas byłeś (w5 i w6)
- czym chiałbys się zajmować
- czy używasz TS
- ile poświęcasz czasu na grę
- osoby, które znają obywateli PH proszone są o podanie ich nicków w celach weryfikacji i ewentualnej rekomendacji ze strony PH.[shadow=green][/shadow][glow=green][/glow][glow=green][/glow]

Temat: [Kupię] Każdą ilość miodu ql 30+ i cavebulby any ql

Odpowiedzi: 0

18.01.2012, 01:36

Płacę perłami, edelami.

10 l miodu ql 30+ (25 pkt)
4 cavebulby (12,5 pkt)

1 edel (12,5 pkt)
1 perła (50 pkt)

W temacie: FEP poradnik (nie mylić z FAP)

Odpowiedzi: 4

26.09.2013, 20:54

I o tym, jak bardzo teraz się przydają "krapowe zapychacze" ql 0 np. Wink

W temacie: Skrypty dla Uniona

Odpowiedzi: 6

26.09.2013, 20:48

Propozycja: mam bota (pewnie tego samegoTongue) do podnoszenia rzeczy z ziemi i do tego mam bota do wsadzania rzeczy z inventory do najbliższego fooderu. Wydaje mi się, że połączenie tych dwóch botów byłoby w miare proste, bez dodawania zbędnego wyszukiwania ścieżki, a i dość przydatne Smile

Związek Zwierząt Hodowlanych i Udomowionych się tego wręcz domaga!

W temacie: [Alliance of free cities]

Odpowiedzi: 46

14.09.2013, 21:42

Masz Ci babo placek!
Będziemy teraz gdybać o tym, co by mogło być... Gdyby babcia miała wąsy, to by była dziadkiem. ALE nie jest!
I to jest fakt, niezaprzeczalny, więc skończ pomstowanie do nieba o rzeczy, które mogły się zdarzyć i wytykać palcami ludzi, którzy po prostu COŚ wiedzą w temacie. Bo to zakrawa na jakiś chroniczny "bul dópy" z Twojej strony, a od tego jest tyrania.

W temacie: [Alliance of free cities]

Odpowiedzi: 46

14.09.2013, 10:52

Pisanie po polsku ze zrozumieniem - żaden wyczyn.

Chyba nie rozumiesz, Erathia nie należała do PH, do PH należał Raziel i nic więcej. On stworzył to miasto według SWOICH zasad i według własnego uznania, ponieważ to był jego pomysł od początku do końca. My totalnie nie mieliśmy nic wspólnego z ich ustrojem i wioskowymi regułami. Także mieliśmy tam władze taką, jak Koya w Radzie Disu. Więc co najwyżej członkowie Erathii mogli się buntować przeciwko władzy Raziela, ale nie naszej.

Partnerstwo handlowe było na tych samych zasadach co każdy handel. Wymieniali się ludzie między sobą - członkowie Erathi z członkami PH głównego. I.. tyle. Ceny przynajmniej u mnie był takie jak dla wioskowiczów PH i nikt nie był zmuszany do handlu. Partnerstwo dla mnie było jednoznaczne z faktem, że nie muszą przepłacać nigdzie, bo wioskowe ceny były mocno zaniżone w stosunku do forumowych, ale przecież jeśli tylko ktoś chciał to handlował z ramonesem czy kimkolwiek innym.

Nie wiem jakie bajki tworzysz, ale proszę jeśli nie znasz faktów, a kierujesz się tylko swoimi domysłami, to nie wypowiadaj się.

W temacie: [Alliance of free cities]

Odpowiedzi: 46

14.09.2013, 08:37

Erathia to była inicjatywa od samego początku Raziela - członka PH. Ale nie tworzył jej dla naszych korzyści. Ot człowiek, który kocha politykę i społeczne dywagacje stwierdził, że chce spróbować zrobić własne miasto na własnych zasadach, a my nie robiliśmy mu ku temu przeszkód. Co więcej Erathia, jak i inne satelity miała te same ceny w handlu co główne miasto, więc jedyne o czym można była mówić, to partnerstwo handlowe. Ale nigdy niczego od nich nie wymagaliśmy, niczego im nie narzucaliśmy.. działali jak chcieli.

Inne satelity miały dokładnie to samo - pomagaliśmy ekonomicznie i jeśli się dało to i militarnie w mniejszych utarczkach, ale nigdy, nikogo do niczego nie zmuszaliśmy, ani także do uznania naszej "dominacji" nad nimi.
Najsurowiej były egzekwowane prawa jedynie w głównej wiosce PH, i jak to mówi stare słowiańskie przysłowie: ".. i nikomu nic do tego" Wink

Nie chcę mi się dalej wdawać w tą dyskusję, ale jeśli masz jeszcze jakieś obiekcje, to proszę na pm do mnie - członka Rady PH oraz do Raziela - założyciela Erathi. Bo może akurat wiesz coś więcej o wdrażanej przez nas polityce niż my sami ;p