Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Potężne Melee



#1
Witam, ponieważ zostałem ubity przez misia wyzerowała mi się postać a co za tym idzie, czas na zmiany Wink
Od początku mojej przygody z grą robiłem łuczników, bo uważałem, że są (przepraszam za słownictwo) %$^$%&$#$@! Smile, jednak najnowsza postać pomimo 100 Marksmana była wybitnie słaba, sling q55 nie robił dużych szkód bo pomimo 70 PER strzały wchodziły za 30-110 z przewagą tych za 30-50 lub nie trafiały wogóle, łuk w szafie leży jakości bodajze 45 czyli IEMM 90, strzały były minimum q50 więc nie obniżały sprawności a jednak nie było czuć mocy.
W związku z tym pomyślałem sobie - a co mi szkodzi zrobić postać melee, zwłaszcza, że mam stal i mogę robić kozackie miecze i zbroje...
Ale jako, że nie mam o walce mieczem kompletnie pojęcia przeczytałem poradnik.
Jednakże we wszystkich poradniach opisany jest jedynie mechanizm walki oraz oznaczenia typu co to IP i tego typu podstawy, to jednak wiem.
Teraz pojawia się moje pytanie:
Czy mógł by ktoś pokazać mi najlepszą ścieżkę rozwoju postaci? Mam na myśli jakie skille kupować, jakich używać przy walce PvP jakich przy walce ze zwierzakami (było w 1 poradniku na oficjalnej stronie, ale uważam, że nie były to najlepsze wybory - nie wiem czemu, po prostu wydaje mi się, że może być lepiej Wink ).
Ogólnie też chciał bym się dowiedzieć, czy pakować w takie statystyki jak STR i CON i skoksac postać nieziemsko czy dodawać też do innych i nie olewać ich na początku, jak tak to do jakich? AGI? DEX?
Opłaca się dodawać w Unarmed czy wszystko pakować w Melee powiedzmy do pierwszych 100 Pkt a potem rozwiać postać np dodatkowo ze Smithing czy Survival?
I tak wstępnie jakie trzeba mieć statystyki, powiedzmy przy dość słabym bo q20 ekwipunku na poszczególne zwierzęta, przyjmijmy Steel Sword oraz Bronze Armor itp. albo q50+ Leather Armor set.
Pozdro i zapraszam do dyskusji Wink

[ Komentarz dodany przez: Sei: 05 Lut 2011 11:47 ]
Nie ma co przepraszać za słownictwo. Po prostu go nie używaj, nie będziesz musiał przepraszać.



Odpowiedz



#2
A jeśli chodzi o sill'e absolutną podstawą jest unamed combat, militia taining i swodsmanship.
W walce pvp i pve nie ma różnicy. Ze wszystkich walczysz tak samo. Zbijasz obronę przeciwnika i go zabijasz (chociarz ludzie żadziej uciekają Wink.
A lp ładuj w melee combat i zwiększaj agility.
Jeszcze został eqwipunek: jeśli wbijesz dużo melee zwięrzęta ci nie zbiją obony, a co za tym idzie nie zabiją(pamiętaj o taczy).
Ja na mc 70 potrafię lisa zabrać na hit'a z bonze sworda ql 19.



Odpowiedz



#3
Ja na 50uac lisa zabijam w kilka sekund, bez problemu i nie muszę się martwić o obronę. Ale jeśli posiadasz stal wybierz meele i daj troche w unarmed. Czasem zdarzy się taki przypadek gdy nie będziesz miał zbroi i miecza i zaatakuje cie jakieś zwierze czy człowiek wtedy się nie obronisz.



Odpowiedz



#4
jeśli chcesz miec battleaxe of the twelfe bay, musisz miec i mele, i urnamed
Hieronim



Odpowiedz



#5
Okej, wszystko po kolei Smile
Dlaczego AGI a nie STR i CON? Myślę, że w swoim czasie zainwestuję w Battlexe, ale póki co zostanę przy stalowym mieczu i tarczy.
Jaki skill gdzieś, żeby spokojnie polować na dziki i lisy, nie mówię o 1 hicie, tylko o polowaniu bez strat Smile



Odpowiedz



#6
Ale żesćie napisali :p Tzn dobrze, ale każdy o czym innym :p

1. Agility przyśpiesza twoje ruchy a zwalnia przecwnika. jeśli Masz 2 razy więcej agility niż przeciwnik to Twoje ruchy są wykonywane z 120% szybkości, a przeciwnika 80%. Jest róznica? Jest. Ale siła JEST ważna. Bo co z tego, że mozesz kogos klepać dw arazy szybciej, skoro nigdy mu nie zbijesz obrony?

2. Pomysl czy wolisz UA czy melee. UA ma względnie mniejsze obrażenia, ale jest bardziej "kombinowane" (większy dobórt ruchów), a więc bardziej wszechstronne. No i IP nabija znacznie szybciej niż melee. Melee natomiast ma niesamowite obrażenia.

3. Battleaxe na początek sobie... odpuść. W ataku krozysta z melee a obronie z UA. Musiałbyś rozwijać dwie umiejetności naraz. Mało opłacalne.

4. Co do polowań - lisy są łątwe. Nie tzreba wiele, ale zależy też jaki masz sprzęt. Dziki natomiast są sporo trudniejsza (o odziwu trudniejsz eniż jelonki), bo robia sobie battle advantage i tzreba na to reagować. Jeśli masz małe agility, to cóz... coś w granicach 70-80 melee zapewne. Jeśli mówimy o walce 1v1, bez żadnych sztuczek z płytką wodą. Jelen nie robi advantage i to jest duż elepsze dla nas, wystarczy, że będziemy w stanie wytrzymać jego ataki. Generalnie to poczytaj poradnik datascyleta na głównym forum, bardzo dorbze opisał tam walkę.



Odpowiedz



#7
UAC wcale nie ma mniejszych obrażeń, UAC jest ograniczone twoją siłą a meele rodzajem broni i jej jakością. Pamiętaj że nie zawsze będziesz miał tarczę i miecz przy sobie a przy 1 UAC każdy będzie mógł cię zabić zwykłym punchem, gdy już dobijesz z 50 Meele zainwestuj trochę w UAC.



Odpowiedz



#8
Chemia napisał(a):Pamiętaj że nie zawsze będziesz miał tarczę i miecz przy sobie a przy 1 UAC każdy będzie mógł cię zabić zwykłym punchem, gdy już dobijesz z 50 Meele zainwestuj trochę w UAC.

Wojownik ma ze sobą miecz i tarcze przy sobie zawsze...



Odpowiedz



#9
Pisząc to co pisałem miałem na myśli głownie pvp. UA ma dmg tylko z siły (no ok... i z kastetów, ale nie są to ogromne liczby) i jest ograniczone przez armor przeciwnika (w jakiejś tam częsci, bo zęść zdaje się omija) a to robi róznice. A zbroje na pewnym etapie to nosi każdy. Nawet głupi leather na znośnym ql ma niezgorsze statystyki. A, że metal jest łatwo dostępny to bronze tez nie jest jakimś niesamowitym wysiłkiem. Natomiast melee ma broń i bonus z siły również. Więc jakby nie patrzeć... wg mnie melee ma większe obrażenia. Imo taki jest w ogóle sens - UA jest szybsze, melee ma większe obrażenia. Gdyby było inaczej, każdy by latał z UA, a nie lata.



Odpowiedz



#10
Teraz większość lata z UA i MM...



Odpowiedz



#11
Każdy nierówna sie większość. Poza tym w późniejszym etapie gry tendencja zapewne się odwróci.



Odpowiedz



#12
I tak najlepiej na początku dawać w UAC, połączenie UAC i MC jest zabójcze Big Grin.



Odpowiedz



#13
Tak unarmed to podstawa (przynajmniej dla mnie) Dzięki temu można świetnie wykorzystywać manewry przy melee o czym przekonałem się sam w sparze z Leonem :p
A co do tego że większość lata z mm... hmmmm fakt ale na moje to na tym etapie gry to taki ranger to spory kłopot.. no przy większej liczbie ludzi walczących w zwarciu w otwartym polu to raczej ma nikłe szanse ale żeby stać z boku i rżnąć to jak najbardziej no i mm jest w zasadzie najprostszą formą walki przynajmniej w teorii



Odpowiedz



Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości