23.12.2010, 11:39
Skill Values
Chodzi o to że jak coś robisz to zależnie od czego robisz wzrasta ci skill values. To znaczy obok każdego skill values jest coś w rodzaju LP, jeśli wzrośnie on do lp wymaganego do uczenia automatycznie on wzrośnie. Zawsze dostajesz tego więcej niż LP, np dostaiesz 65 LP, a do carpentry wzrośnie ci 70 LP(przy ścinaniu drzewa). Oczywiście nadal będziesz mógł używać zwykłego LP ale trenowanie praktyczne jest bardziej opłacalne :p. No to przykłady jakie czynności mogłyby zwiększać poszczególne skille.
Ścinanie drzewa>Carpentry
Robienie przedmiotów z drewna>Carpentry
Budowanie domu>Carpentry
Robienie ubrań z Silk, Linen cloth>Sewing
Robienie armor'u z Leather>Survival,Sewing
Robienie armor'u z metalu>Smithing
Walka łukiem/procą>Marksmanship(Zadane DMG)
Walka mieczem/siekierą>Meele Combat(Zadane DMG)
Walka bez broni>Unarmed Combat(Zadane DMG)
Oskórowanie zwierzęcia>Survival
Butcher>Survival
Łowienie>Survival
Robienie ognisk>Survival
Robienie siekierki>Surival, Carpentry
Robienie piły> Carpentry, Survival(Jeśli z kości)/Smithing(jeśli z metalu)
Zbieranie plonów>Farming
Oranie pługiem >Farming
Atrybuty
Podobnie jak z Skill values. Przykłady.
Oranie ręką>Siła
Niszczenie>Siła
...
Chodzi o to że jak coś robisz to zależnie od czego robisz wzrasta ci skill values. To znaczy obok każdego skill values jest coś w rodzaju LP, jeśli wzrośnie on do lp wymaganego do uczenia automatycznie on wzrośnie. Zawsze dostajesz tego więcej niż LP, np dostaiesz 65 LP, a do carpentry wzrośnie ci 70 LP(przy ścinaniu drzewa). Oczywiście nadal będziesz mógł używać zwykłego LP ale trenowanie praktyczne jest bardziej opłacalne :p. No to przykłady jakie czynności mogłyby zwiększać poszczególne skille.
Ścinanie drzewa>Carpentry
Robienie przedmiotów z drewna>Carpentry
Budowanie domu>Carpentry
Robienie ubrań z Silk, Linen cloth>Sewing
Robienie armor'u z Leather>Survival,Sewing
Robienie armor'u z metalu>Smithing
Walka łukiem/procą>Marksmanship(Zadane DMG)
Walka mieczem/siekierą>Meele Combat(Zadane DMG)
Walka bez broni>Unarmed Combat(Zadane DMG)
Oskórowanie zwierzęcia>Survival
Butcher>Survival
Łowienie>Survival
Robienie ognisk>Survival
Robienie siekierki>Surival, Carpentry
Robienie piły> Carpentry, Survival(Jeśli z kości)/Smithing(jeśli z metalu)
Zbieranie plonów>Farming
Oranie pługiem >Farming
Atrybuty
Podobnie jak z Skill values. Przykłady.
Oranie ręką>Siła
Niszczenie>Siła
...