Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



Offline
Mac70
ViP
Znajomi
Ostatnio odwiedzili

Dragho (08.02.2021 - 11:46)
andreo001995 (23.03.2016 - 00:29)
Skinner (20.08.2015 - 15:15)
ficus (16.06.2015 - 01:22)
Nakimesis (02.03.2015 - 18:29)
Saskey (27.02.2015 - 20:59)
Informacje
Dołączył: 19.09.2010
Ostatnia wizyta: 25.12.2014, 05:09
Spędzony czas online: Niezarejestrowany
Grupa główna: ViP
Poleconych użytkowników: 0
Dane kontaktowe
Nazwa użytkownika AIM: 23884882
Sygnatura
Użytkownik nie posiada podpisu.
Użytkownik nie posiada podpisu.

Użytkownik nie posiada nagród w swojej gablocie.

Temat: Idealny świat w HaH

Odpowiedzi: 4

01.10.2013, 16:43

Jak w temacie - jaki byłby Waszym zdaniem najlepszy możliwy świat, jaki mógłby istnieć w HaH - z morzami, oceanami, innymi usprawnieniami? Czekam na Wasze opinie. Smile

Temat: Polska strona Wurm Online

Odpowiedzi: 5

08.09.2011, 15:45

Jestem dumny, że mogę napisać, że właśnie ruszyła polska strona gry! Znajduje się ona pod adresem www.wurmonline.pl . Jeszcze nie skończyliśmy wszystkich prac, niemniej z forum da się już korzystać.


[admintext=Don]Pozwoliłem sobie na zmianę adresu, tak by nie było błędu.[/admintext]

Temat: [Wurm Online] Seaside Rocks rekrutuje

Odpowiedzi: 2

24.08.2011, 22:06

Seaside Rocks
serwer freedom
rekrutuje!

Jako mieszkaniec Seaside Rocks otrzymujesz następujące korzyści:

1. Settlement token - brak decay'u, bonusy do otrzymywanego skilla, chat wioskowy
2. Bezpieczeństwo - settlement guard jest w stanie zabić dowolne stworzenie, które wejdzie do osady
3. Dobrą zabawę
4. Bezproblemowy dostęp do wody i wysokiej jakości jedzenia
5. Miejsce na statek w porcie
6. Zakwaterowanie - dom 2X2 na własność (na standardy Wurma to bardzo duży dom)
7. Dostęp do magazynów i pracowni
8. Dostęp do wielu specjalistów zdolnych wytworzyć wysokojakościowy sprzęt
9. Dostęp do magów potrafiących nałożyć magiczne efekty na sprzęt i postać
10. Bliskość wielu wioskowych kopalń, z których wydobyć można każdy dostępny w grze typ minerałów poza copperem i tinem
11. Warunki do tworzenia stali
12. Wielki, dziki las kilka minut drogi od osady
13. Niedalekie spawny psów, wilków, niedźwiedzi, pająków i skorpionów
14. Krótka droga (około 20 minut) do The Howl
15. Zagroda z krowami i końmi.

Jako mieszkaniec Seaside Rocks zobowiązujesz się do:

1. Aktywnej gry
2. Działania na korzyść osady
3. Wyrażania swoich opinii, propozycji i uwag
4. Godnego reprezentowania wioski w grze i internecie
5. Bycia pacyfistą (NIE grabimy innych osad chyba, że wyglądają na od dawna opuszczone)

Najbardziej potrzeba nam:

1. Kopaczy
2. Shipbuilderów

Koordynaty osady (mapa) to 22x 29y. Cała wioska znajduje się bardzo blisko góry, położona jest na sztucznie utworzonym, płaskim terenie tuż nad poziomem morza. Obecnie budujemy strefę portową oraz leśną.

Ilość mieszkańców: 12/12

Kontakt - moje GG 23884882

Temat: 08.01.2011 - zmiany w regulaminie

Odpowiedzi: 0

08.01.2011, 20:11

Dnia 08.01.2011 ekipa havenandhearth.eu wprowadziło kilka zmian w regulaminie - usunięto jeden z punktów regulaminu oraz wprowadzono na jego miejsce nowy. Poza tym zmianie uległ punkt pierwszy regulaminu.

Jako, że prawo nie działa wstecz, obecne do tej pory posty nie są objęte tymi zmianami.

Temat: Problem z serwerem?

Odpowiedzi: 7

01.01.2011, 14:57

Mam nietypowy problem - o ile na stronie wszystko działa OK, to już w cliencie kompletnie nie mogę się połączyć z grą. Wygląda to tak, jakby gra nie mogła się połączyć z serwerem. Ktoś może wie, dlaczego tak się dzieje?

W temacie: Projekt "Sandbox"

Odpowiedzi: 8

06.01.2014, 13:13

Mi też napisz na PW więcej informacji. Smile

Ewentualnie na GG, gdzie jestem non-stop: 23884882

W temacie: Małe odświeżenie part 2

Odpowiedzi: 7

29.11.2013, 18:56

W kwestii społeczności:

Największy problem jest w samej grze - HaH powoli zaczyna umierać - wprawdzie trochę wolniej od Salema, ale jeśli coś się nie zmieni obie gry czeka ten sam, niezbyt dobry los. Zapoczątkował to już world 5 poprzez zepsucie wielu mechanizmów wcześniej budujących klimat i grywalność, później swoją "rękę" zaczęła do tego przykładać również coraz bardziej alienująca się społeczność.

A jeśli chodzi o stronę i forum - tutaj ilość ludzi zależy PRZEDE WSZYSTKIM od aktywności na stronie, na forum udziela się zawsze tylko stosunkowo mała część społeczności, zależna przede wszystkim od specyfiki określonego tytułu, wieku graczy, ich doświadczenia. Prowadzę własną stronę poświęconą innej sandboxowej grze, więc wiem o czym piszę - gdyby nie obecność i częste aktualizacje strony głównej jego popularność (portalu) byłaby znacznie mniejsza. Bardzo przydaje się również komunikacja głosowa.

W temacie: Space Engineers

Odpowiedzi: 4

26.11.2013, 19:39

Na Core i3 2.3 GHz, grafika GeForce GT 630M, 8 gb RAM odpala się i działa płynnie na minimalnych detalach, choć nie robiłem żadnych ekstremalnych testów.

Edit: Naturalnie to laptop - ta gra nie ma wbrew pozorom zbyt wysokich wymagań. Smile

W temacie: Haven 2.0

Odpowiedzi: 72

20.11.2013, 23:19

Każde modyfikacje klienta gry da się zatrzymać... choć często kosztem wydajności serwera, ale mimo to jakbym robił swoje MMO starałbym się uniemożliwić korzystanie z botów i innych cheatów za wszelką cenę.

Btw, jestem praktycznie przekonany o tym, że powstanie zmodyfikowanych klientów gry to wina samych twórców, którzy nie zabezpieczyli prawidłowo kodu programu przed jego upublicznieniem (bez tak zwanej obsfukacji kod źródłowy skomplikowanego programu w Javie da się bezproblemowo odzyskać, niemalże identyczny z oryginałem).

W temacie: Haven 2.0

Odpowiedzi: 72

18.11.2013, 23:05

Darmowość to najważniejsza cecha gry? No, z czegoś każde MMO musi się utrzymywać - myślę, że w przypadku sandboxów mniej destrukcyjny jest system abonamentowy/premium niż item/skill shop. Smile

(item shop z samymi przedmiotami kosmetycznymi nie ma szans na generowanie wystarczających dochodów - w przypadku HaH i jego bazy graczy oraz wielkości świata podejrzewam, że utrzymanie serwera to koszt między 200 a 300 zł miesięcznie o ile korzystają z zewnętrznej usługi)