Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaki jest najaktualniejszy i najlepszy klient do gry?



#1
Witajcie.

Po długiej przerwie chcę sobie trochę pograć w H&H (tak na luzie, raz na jakiś czas wejść). Przypomniałem sobie o nim widząc Don't Starve na Steam. Niezła zrzynka.
Pytanie brzmi, jaki klient jest aktualnie na topie, jest najlepszy, najaktualniejszy, najbezpieczniejszy itp? Oficjalny trochę drażni sztywną rozdzielczością.
Swego czasu coś tam sam grzebałem w kodzie H&H i zrobiłem własnego klienta ale to było dawno i już nieprawda. Wink



Odpowiedz



#2
Najpopularniejszy jest na pewno ender, a czy najlepszy, to już kwestia gustu.
[Obrazek: u3l5bzm.gif]

W4 - Hermit
W5 - Lemegeton
W6 - Erathia,Boulder Village
W7 - AD, DIS, Polska Crev
W8 - Polska Crev
W9 - DIS, Polska Crev



Odpowiedz



#3
Polecam ender'a Big Grin ma podświetlenia , radar itp.



Odpowiedz



#4
Hej Gilbertus :-)
Dobrze widzieć, że wracasz do gry po dość długim czasie - w3 :p ?

Najpopularniejszym klientem jest pewnie Ender, przejął pałeczkę po twoim cliencie. Radar curio/osób, rozdzielczość, graphic packi, ścieżki ruchu gracza i innych obiektów w ruchu.

Z publicznych clientów jest jeszcze Union Client v7.2 (nie pamiętam literki, bodajże "c"). Jest to dość mocny boost dla użytkowników Ender'a - ekran logowania zapamiętujący loginy, ręczna zmiana kolorów podświetleń w opcjach, wbudowany system botów jbot (java script) i sporo innych. Minusem jest tamtejsza mapa, w porównaniu z Enderowską leży i kwiczy. Wbrew wielu opiniom client jest czysty.

Co bym tobie polecał?
Przejrzeć sobie source'a z Uniona i Endera, przenieść minimape Enderowską do Uniona i (jako że się na tym znasz) dopisać ew. dodatki.



Odpowiedz



#5
Najlepiej jakby ktoś przewrócił mapę tak by chodząc do góry mapa pokazywała że chodzisz do góry...



Odpowiedz



#6
ficus napisał(a):Hej Gilbertus :-)
Dobrze widzieć, że wracasz do gry po dość długim czasie - w3 :p ?
No hej. "Wracam" to może za duże słowo Smile Trochę zeszło. Nawet nie pamiętam który to był świat.
ficus napisał(a):Co bym tobie polecał?
Przejrzeć sobie source'a z Uniona i Endera, przenieść minimape Enderowską do Uniona i (jako że się na tym znasz) dopisać ew. dodatki.
To było tak dawno, a ja wcale jakimś wirtuozem kodu nie jestem. Javę to znam po macoszemu. Dużo mi zajęły te małe zmiany jakie wprowadziłem wtedy bo kod jest miejscami dość nieczytelny i ciężko się połapać co gdzie się dzieje. Z początku chciałem zrobić więcej ale po tych mękach odpuściłem. Chyba gdzieś widziałem news twórców gry mówiący, że sami doszli do tego że kod już jest kiepski i trzeba go przepisać na nowo.
Trudno powiedzieć czy połączenie dwóch klientów byłoby skomplikowane. Nie wiem czy Ender jakoś wzbogacił mój kod do mapowania. Na razie nie udało mi się odpalić, problemy z bibliotekami (odpalam pod Fedorą).
Lepiej by pewnie było zrobić własną grę tego typu niż męczyć się z cudzym kodem, tylko zbyt leniwy jestem do tego :p

PS. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.



Odpowiedz



#7
Kod klienta jest okropny z tymi wszystkimi globalnymi obiektami i komunikacji poprzez broadcastowanie message'y. Na szczęście drobne poprawki da się pisać łatwo (i nieprzyjemnie), szczególnie jeśli bazujesz na kodzie Endera zamiast oryginalnym kliencie. Tyle ode mnie.
p
o
n
i
e
w
a
ż

d
ł
u
g
a

s
t
o
p
k
a

t
o

j
e
s
t

t
o



Odpowiedz



#8
Vilgefortz napisał(a):Kod klienta jest okropny z tymi wszystkimi globalnymi obiektami i komunikacji poprzez broadcastowanie message'y. Na szczęście drobne poprawki da się pisać łatwo (i nieprzyjemnie), szczególnie jeśli bazujesz na kodzie Endera zamiast oryginalnym kliencie. Tyle ode mnie.

Zgadza się. Najgorsze były zmienne nazywane skrótami, czasem nawet jednoliterowymi. Jak nie wiesz co robi to ciężko się domyślić.

Właśnie zerknąłem na github Endera i widzę, że pojawiły się nowe commity sprzed paru dni. Może wróci do kodowania. Smile



Odpowiedz



#9
Witajcie dawno nie logałem. Czy ewentualnie ktoś mógłby podać jakiegoś linka do downloadu Endera? Boję się wirusów, logerów itd.



Odpowiedz



#10
Vilgefortz napisał(a):Kod klienta jest okropny z tymi wszystkimi globalnymi obiektami i komunikacji poprzez broadcastowanie message'y. Na szczęście drobne poprawki da się pisać łatwo (i nieprzyjemnie), szczególnie jeśli bazujesz na kodzie Endera zamiast oryginalnym kliencie. Tyle ode mnie.

Nie ma to jak własny? :p



Odpowiedz



Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości