10.02.2011, 22:39
Widok
Powinniśmy widzieć tylko to co jest przed nami, i była by też możliwość rozglądania się jednak ograniczona pod pewnym kątem tak abyśmy nie widzieli tego co jest za naszymi plecami.
Nowe skille walki
Bersek - Byłby to manewr którego się nie da przełączyć podczas walki, za każdym atakiem przeciwnika lub twoim dodaje ci atak i def ale bardzo mało, za każde otrzymane obrażenia dostajesz większe obrażenia, było by tak jak z ql 10dmg 1x(normalne) 40dmg 2x 90dmg 3x itd.
Nie dawałby prawie wcale obrony 0.25Uac+0.10Meele.
Ironhands - Atak który jest czasowy, przez jakiś czas twoje ataki dodają ci 100%ataku i 10 ognia czyli możesz zawsze uderzać bez potrzeby ładowania ataku. Wymagało by to 12 IP +3 Przewagi i kastetu. Czas byłby ograniczony przez UAC i miałby softcap psyche.
Np. mam 100 UAC i 20 psyche, wyszło by mi 60 sekund, które były by dzielone na 3.
Nowe rodzaje broni
Sztylet, byłby szybki i wymagałby 1 IP w ataku. Do zrobienia sztyletu potrzebowałbyś w zależności od rodzaju sztyletu:
Necromancer Dagger 225dmg + 3 stealth + 3 inteligence
1 silver nugget, 1 gold nugget, 5 steel nugget, 5 bronze nugget, ash i 1 branch
Steel Dagger 175dmg + 3 MC + 2 UAC
9 steel nugget, 2 bronze nugget i 1 branch
Dagger 120dmg + 1 STR
5 bronze nugget, 1 bar of cast iron nugget i 1 branch
Siekierki z metalu
Powinny być wprowadzone mniejsze siekierki które by się robiło z 3 stali i 6 leather podobne do B12 tylko że mniejsze obrażenia i możliwość noszenia 2.
Dual Wielding
Polegało by to na tym, że podczas noszenia 2 broni posiadało by się zdolność parry(manwer), miała by ona 5% przy mieczu i 3% przy siekierze i sztylecie szansy że przeciwnik wcale nie zada nam obrażeń tylko co najwyżej trochę obrony. Atak byłby 1,3x większy niż w przypadku 1 miecza lub 1,6x większy niż w przypadku siekiery i 1,2x większy niż w przypadku sztyletu. Przy używaniu parry ataki były by szybsze jednak punch i knock his teeth out byłby zablokowane. Ponadto podczas używania sztyletów miałbyś 50% szansy na dwukrotny atak. Czyli noszenie 2 broni było by bardziej opłacalne.
Strata przytomności
Za każdym razem gdy stracisz przytomność widzisz czarny ekran, dopóki się nie obudzisz.
Edit: Sztylety zabierałyby mało defa.
Powinniśmy widzieć tylko to co jest przed nami, i była by też możliwość rozglądania się jednak ograniczona pod pewnym kątem tak abyśmy nie widzieli tego co jest za naszymi plecami.
Nowe skille walki
Bersek - Byłby to manewr którego się nie da przełączyć podczas walki, za każdym atakiem przeciwnika lub twoim dodaje ci atak i def ale bardzo mało, za każde otrzymane obrażenia dostajesz większe obrażenia, było by tak jak z ql 10dmg 1x(normalne) 40dmg 2x 90dmg 3x itd.
Nie dawałby prawie wcale obrony 0.25Uac+0.10Meele.
Ironhands - Atak który jest czasowy, przez jakiś czas twoje ataki dodają ci 100%ataku i 10 ognia czyli możesz zawsze uderzać bez potrzeby ładowania ataku. Wymagało by to 12 IP +3 Przewagi i kastetu. Czas byłby ograniczony przez UAC i miałby softcap psyche.
Np. mam 100 UAC i 20 psyche, wyszło by mi 60 sekund, które były by dzielone na 3.
Nowe rodzaje broni
Sztylet, byłby szybki i wymagałby 1 IP w ataku. Do zrobienia sztyletu potrzebowałbyś w zależności od rodzaju sztyletu:
Necromancer Dagger 225dmg + 3 stealth + 3 inteligence
1 silver nugget, 1 gold nugget, 5 steel nugget, 5 bronze nugget, ash i 1 branch
Steel Dagger 175dmg + 3 MC + 2 UAC
9 steel nugget, 2 bronze nugget i 1 branch
Dagger 120dmg + 1 STR
5 bronze nugget, 1 bar of cast iron nugget i 1 branch
Siekierki z metalu
Powinny być wprowadzone mniejsze siekierki które by się robiło z 3 stali i 6 leather podobne do B12 tylko że mniejsze obrażenia i możliwość noszenia 2.
Dual Wielding
Polegało by to na tym, że podczas noszenia 2 broni posiadało by się zdolność parry(manwer), miała by ona 5% przy mieczu i 3% przy siekierze i sztylecie szansy że przeciwnik wcale nie zada nam obrażeń tylko co najwyżej trochę obrony. Atak byłby 1,3x większy niż w przypadku 1 miecza lub 1,6x większy niż w przypadku siekiery i 1,2x większy niż w przypadku sztyletu. Przy używaniu parry ataki były by szybsze jednak punch i knock his teeth out byłby zablokowane. Ponadto podczas używania sztyletów miałbyś 50% szansy na dwukrotny atak. Czyli noszenie 2 broni było by bardziej opłacalne.
Strata przytomności
Za każdym razem gdy stracisz przytomność widzisz czarny ekran, dopóki się nie obudzisz.
Edit: Sztylety zabierałyby mało defa.