Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



Offline
MusicWarrior
Senior Member
Znajomi
Ostatnio odwiedzili

ficus (03.05.2017 - 00:11)
Szpecon (14.04.2017 - 12:58)
Lords (20.03.2017 - 00:48)
Monopolis (27.02.2017 - 19:57)
GreenKiller (18.02.2017 - 02:55)
gacek14234 (10.02.2017 - 18:28)
Niuuby (05.02.2017 - 10:51)
JuroTheDragon (14.01.2017 - 21:37)
Maciusiowaty (31.12.2016 - 15:00)
Lubczyk (29.12.2016 - 23:35)
Informacje
Dołączył: 27.12.2010
Ostatnia wizyta: 16.04.2017, 22:30
Spędzony czas online: 3 Dni, 11 Godzin, 50 Minut, 8 Sekund
Grupa główna: Użytkownik
Poleconych użytkowników: 0
Dane kontaktowe
Sygnatura
Użytkownik nie posiada podpisu.
Użytkownik nie posiada podpisu.

Użytkownik nie posiada nagród w swojej gablocie.

Temat: [SKARGA] Teleskop - zaczepki.

Odpowiedzi: 6

15.03.2016, 20:19

Teleskop 3 godziny po dostaniu warna nie ma dość i wciąż prowokuje. 
[Obrazek: pBCm0Wm.png]


Temat: Localized Resources - jak wyglądają i co dają?

Odpowiedzi: 7

15.03.2016, 10:56

Piszcie pod tematem co wiecie i zamieszczajcie screenshoty a ja będę uzupełniał pierwszy post  Wink 

Pierwszy screenshot - wykorzystane / Drugi screenshot - do zebrania.

SALT - sól
[Obrazek: UQWn2xV.jpg]
W zależności od quality, które jest hardcapowane przez poziom cookingu i zależy od ql spota daje sól, która obniża poziom hunger (w zależności od ql zbija daną ilość % hunger bez względu na poziom food efficiacy).

[Obrazek: bnEs8hH.png]WOODHEARTH - liście
[Obrazek: 0LbwsDS.png]
Można zebrać liście, które odnawiają "Travel Weariness". 

GREAT CAVE ORGAN - curio.
[Obrazek: d0246d67b6.jpg]
Można zebrać z niego curio. 

ROCK CRYSTAL - kryształy.
[Obrazek: 9c7d1bcc57.jpg]
Curio/przedmiot potrzebny do budowy "charter stone" (?). Do wydobycia potrzebny stone axe/kilof. 

CLAY PIT - glina.
[Obrazek: ddc0e9eae9b00e8c692be4efcf5f81c8.jpeg]
Glina, która po przepaleniu, jako niebieska cegła może zostać użyta to "pave-owania".

Temat: Game Development: Colorful Troll - aktualizacja po polsku.

Odpowiedzi: 0

14.03.2016, 22:23

Oryginalny temat: >link!<

Dodam, że tłumaczenie nie jest dokładne, bardziej skupiałem się na przekazaniu najważniejszych informacji i sensu poszczególnych aktualizacji, niż na porządnym tłumaczeniu, jednak, wszelkie rady i poprawki mile widziane. Post pojawił się również na xonline.pl.

Rozwój Gry: Kolorowy Troll.
[Obrazek: hzptxhf.png]

Nowe implementacje:
  • Kluczową rzeczą w tym tygodniu jest, że -- i wiemy, że dla użytkownika końcowego może nie być to najbardziej ekscytująca rzecz na świecie -- w końcu poświęciliśmy czas nad wsparciem dla multi-teksturowania, jak również dla systemów, aby wspierały kombinacje różnych materiałów i "przełączalnych mesh-IDs". Wspomniałem kilka razy w kilku miejscach, ale wcześniej nie byliśmy w stanie używać tych technik razem, z tego powodu np, runy na Runestone zawsze były wyświetlane -- nawet przed napisaniem czegokolwiek na kamieniu -- a zamiast tego z kolei nie dało się używać różnych materiałów z kamienia na runestonach. Po dzisiejszym dniu, możemy (prawie) połączyć zarówno "włączanie" run i różne materiały -- których wygląd zależy od typu kamienia użytego, to jest -- na kamieniu. Jest jeszcze mały problem do dopracowania zanim właściwie zaczniemy tego używać, ale ta technologia pozwoli nam na używaniu zmiennych materiałów na całej masie różnych rzeczy, których teraz nie byliśmy w stanie mieć, z godnymi uwagi kandydatami, np. łódkami, machinami oblężniczymi, wózkami, wagonami, ale potencjalnie włączyć w to można by nawet takie rzeczy jak skrzynki, jednak na razie wolelibyśmy być trochę konserwatywni dopóki nie dowiemy się jak działa to na wydajność gry.
  • Od teraz wspieramy multi-teksturowanie co oznacza, że niektóre obiety – w szczególności domy – używają dodatkową teksturę aby utworzyć cienie i podświetlić na nich różne materiały, które wcześniej wyglądały strasznie płasko, wskutek czego, miejmy nadzieję, trochę mocniej poprawiliśmy ich wygląd. Jestem świadomy, że większość z was nigdy nie zauważy, że coś się zmieniło, więc dla potomnych zrobiłem trochę obrazków przed i po. Inny przykład przed i po. Jak dla mnie jest to znaczna poprawa. Naprawianie tego zabrało znaczną część dwóch nocy, więc jeśli jest to dla Ciebie bezużyteczny „larping”, to możesz chociaż pocieszyć się faktem, że nie będziemy musieli robić tego jeszcze raz. Proszę policz do dziesięciu zanim zaczniesz narzekać, że twój dom wygląda teraz inaczej, #dealwithit, i, na Boga… ZAKTUALIZUJ SWOJEGO KLIENTA!
  • Na nowo dodano trolle. Trolle zabijają gracza bez pytania. Wszystkie trolle mają losowe części, które ustalają ich wygląd, a ich wygląd odpowiada zdobyczy z danego trolla. W przeciwnym wypadku wszystko jest prawie takie jak w Legacy.
  • Dodano jedzenie „Butter-Chived Trout”.
  • Dodano stockpile wełny.
Kluczowe Naprawy:
  • Konie powinny teraz mieć animację gotowości do „bycia oswojonym”. Zgłaszane w paru miejscach, ale pośród innych, tutaj.
  • Dzikie konie nie powinny być „agrowane” przez ich jeźdźców podczas strzelania blisko nich. Zgłoszone tutaj.
  • „Parry” oraz „Feigned dodge” znowu powinny działać jak było zamierzone, zgłoszone tutaj.
  • Trzymanie obiektu w górze nie powinno więcej blokować dostawania obrażeń od strzał i powinieneś móc teraz strzelać przez otwarte bramy. Zgłoszone tutaj.
  • Nie można już strzelać albo walczyć kiedy niesiesz rzeczy w górze. Zasugerowane tutaj.
  • „Inspecting”, „slaughtering” i „shooing” (kontrolowanie, ubijanie i płoszenie) koni powinno być teraz możliwe tylko w przypadku kiedy zwierze jest „leashable” (możliwe do przywiązania liną”), tj. nie w momencie kiedy jest na nim jeździec.
  • Usuwanie „mine support” teraz powoduje zapadanie tylko kiedy w pewnym momencie usuwany „mine support” zapobiegał zawalaniu”. Wszystkie istniejące „mine supporty” (przed updatem) liczą się jako takie, które zapobiegają zapadaniu. (Co oznacza, że usunięcie starego „mine supporta” na pewno spowoduje zapadnięcie.
  • Nowe wartości „soak” (odporność na atak) i HP dla domków które zgłosiliśmy podczas „launch patcha” nie zostały wprowadzone. Teraz już są. Zgłoszone tutaj.
Mniejsze Naprawy:
  • „Pearl Necklace” teraz wymaga skilla „Jewelry”.
  • Zbieranie ziół nie powinno więcej ich niszczyć, kiedy zbieranie ich kończy się fiaskiem z powodu otwartego „menu zioła”. Naprawia to.
  • Parę poprawek dotyczących zasięgu ataku zwierząt, co miejmy nadzieje rozwiąże ten problem.
  • Dzikie konie powinny teraz rozjeżdżać małe zwięrzątka.
  • „Tanning tubs” powinny teraz pobierać „tanning fluid” za wszystkie skóry, nie tylko za mniejsze. Zgłaszane tutaj i tutaj.
  • Włócznie nie powinny więcej wypadać do czarnych pól. Zgłoszone tutaj.
  • Konie mogą być teraz nokautowane.
In the Pipe:
  • Zauważyłem dość sporą liczbę zażaleń na temat zarówno systemu walki jak i machin oblężniczych. Rozważam obie sprawy, ale „feedback is not lost on me” (powiedzmy... opinie są dla jorba ważne?).
  • Zaczęliśmy dyskutować nad wizją poświęcenia części czasu nad „obiektem kontrolowanym obiektami”, modernizacją serwerowego silnika, który w zasadzie pozwoliłby aby niektóre obiekty zależały od innych obiektów w bardziej rozwinięty sposób. Najbliższe tym zamiarom byłoby wzięcie pod uwagę obiektów po których, właściwie, można chodzić, co potencjalnie pozwoliłoby nam na takie rzeczy jak przechadzka po murach, tratwy po których naprawdę jest możliwość chodzenia i wejścia na nie, „non-pocket world” domki (chodzi tutaj prawdopodobnie o to, że aktualnie środki domków umieszczone są w bliżej nieokreślonym miejscu, pewnie zastanawialiście się będąc w domku gdzie tak właściwie znajduje się on na świecie) oraz mosty. Jest to znaczący projekt, więc jego realizacja może zając więcej niż tydzień. Nie jestem 100% pewien czy zajmiemy się tym w przyszłym tygodniu, ale chcemy się tym zająć w niedalekiej przyszłości, głównie dlatego, że wygląda to na jedno z najbardziej znaczących ulepszeń jakie możemy sprawić grze, ale również dlatego, że jest to wystarczającym fundamentem dla wielu rzeczy które mogą nadjeść, zależących właśnie od tego, więc miło byłoby mieć to z głowy.
  • Optymalizacja klienta gry.
Enjoy!

Temat: Propozycje dotyczące forum i społeczności.

Odpowiedzi: 6

10.03.2016, 22:17

Obserwuję forum nie od dziś, właściwie bez większych przerw, nieustannie, od początku jego istnienia i uważam, że trochę podupadło, zresztą tak jak i haven, ale to się zmienia, może haven jeszcze nie odżył, ale przynajmniej dostajemy regularne aktualizacje, więc może warto byłoby odświeżyć troszkę i nasze forum? Oto moje obserwacje i propozycje: 
  • Zmiany w sławach:
    Proponuję dodać negatywne sławy, niech każdy użytkownik, o określonej liczbie postów, lub określona grupa osób (które zresztą można by powiększyć Wink  np. przyjaciele, VIP) ma dla przykładu możliwość przyznania jednej negatywnej i trzech pozytywnych sław na dzień. Niech sławy będą opisywane, a te bez komentarzy usuwane (jeśli zostaną takie zaobserwowane, lub zgłoszone). Za odpowiednią ilość sław również można by dostawać się do nowo utworzonej grupy, która będzie miała możliwość przydzielania sław. Dzięki temu skończy się przyznawanie bezsensownych sław i będzie możliwość zaaprobować/dezaprobować posty w konkretny sposób, a moderatorzy będą mieli co robić. 
  • Zmiany w regulaminie i surowsze przestrzeganie regulaminu:
    Już nie chodzi o samą zmianę regulaminu, ale ile osób nie przestrzega punktów w stylu "zachowanie kultury osobistej" czy "nie karmimy trolla". Można by pozwolić na trochę więcej w regulaminie, ale zacząć go na nowo przestrzegać. Sorry bardzo, ale moderatorzy nie tylko nie karcą ze łamanie regulaminu, ale niektórzy (ciekawe kto  Angel ) raczej bierze aktywny udział w karmieniu trolli czy nadużywa systemu reputacji. 
  • Zmiany w wyglądzie forum:
    Shoutbox można by przenieść na górę i ukryć dla niezarejestrowanych użytkowników (co zachęciło by do rejestracji oraz zmusiło do zalogowania się na forum i zwiększenia liczby aktywnych ludzi na forum). Góra to chyba odpowiednie miejsce dla shoutboxa, na którym od zawsze jest jakiś mniejszy lub większy ruch. Można by zrobić konkurs na nową grafikę. Pozmieniałbym nazwy działów, fajnie brzmią, ale skąd nowy użytkownik ma wiedzieć do czego jest wieża czarodziejów albo warsztat techniczny? Dodałbym dział aktualizacje w którym można by zamieszczać tłumaczenia i je komentować. Usunąłbym dział kinematografia. Dodałbym dział teamspeak3. Myślę, że dałoby się załatwić teamspeaka dla naszych hearthlignów, części osób może się przydać skoro pojawiają się nowi (nie?).
  • Konkursy z fajnymi nagrodami:
    Nie wiem czy stać na to administrację (sponsorzy? Big Grin), ale sam mogę zaoferować swoje czapki w ramach konkursów, aktualnie rangi nie są chyba odpowiednią zachętą, ale czapeczka, którą można dostać tylko poprzez zakupienie czegoś w oficjalnym sklepie to już coś. Nie wspominając o jakiś przedmiotach ingame. Konkursy na nowe logo, granie na flecie w grze itp. Myślę, że powinniśmy póki co zostać przy grze. Liga hexball czy cokolwiek wykraczającego poza haven to za duże wyzwanie dla naszego community. 
  • A propos grup i rang na forum:
    Nie chodzi o same rangi i grupy ale ogólne odświeżenie i posprzątanie. Dlaczego administratorem pozostaje osoba która logowała się ostatni raz dwa lata temu? Nie można zamienić mu rangi na przyjaciel lub vip? A właściwie jaka jest różnica między tymi rangami i na jakiej podstawie były przyznawane? Dla mnie trochę to dezorientujące. Tak samo tematy z 2011 roku o tym który odcinek kiepskich był najlepszy. Nie można tego posprzątać? Ktoś napisze post w takim temacie co sprowokuje tylko to przyznania złotej łopaty... 
  • Moderatorzy:
    Nie wiem dlaczego nie jest przestrzegany aktualny regulamin, dla mnie ważne jest żeby trzymać się zasad. Nie wiem czy jeśli któreś z moich propozycji wejdzie w życie to czy moderatorzy się temu podporządkują. Może warto wybrać nową kadrę albo zacząć działać? Czy mylę się jeśli aktywność modów ogranicza się do shoutboxa? Jak dla mnie nie tylko powinni przede wszystkim przestrzegać regulaminu i pilnować porządku ale pomagać przy forum, odpowiadać na pytania użytkowników, dyskutować, robić ruch, być pierwszym w kolejce do konkursów. 
Może się mylę, może nie mam racji a pomysły są głupie, ok, jeśli tak jest to proszę o komentarz ale oparty o jakąś konstruktywną krytykę, a nie bezsensowne posty. Aprobata również mile widziana Big Grin  czołem!

Temat: Problem z logowaniem na iphone.

Odpowiedzi: 4

06.03.2016, 23:31

Stary model iphone, ale przez safari nie idzie się zalogować na forum, zarówno w trybie prywatnym jak i zwykłym, po wpisaniu hasła i login pokazuje się strona z wiadomością "następuje przekierowanie, jeśli nie chcesz czekać kliknij tutaj" czy coś w ten deseń, po czym jestem znów na stronie głównej nadal nie zalogowany. Wydaje mi się, że raz udało mi się zalogować przez telefon, ale nie wiem jak to zrobiłem, muszę pokombinować, w każdym razie coś nie idzie. Nie mam takich problemów z innymi stronami jak coś, tylko na hnh.eu mi się zdarzyło więc zgłaszam.

W temacie: pochowanie ciała

Odpowiedzi: 4

01.09.2016, 16:53

(01.09.2016, 12:32)srebrny napisał(a): Jak pochowac ciało? prosze o dokładne info

Kiedy ciało zmieni się w czaszkę i kości budujesz grób, kosztuje około 30 kamienia i parę dreamów, następnie podnosisz ciało za pomocą "lift", jak każdy przedmiot i klikasz prawym na grób. Tak samo robisz z czaszką, bierzesz z ekwipunku i klikasz prawym na grób.

W temacie: Gilding i jak zaczarowac przedmiot

Odpowiedzi: 1

26.08.2016, 09:49

(25.08.2016, 20:06)srebrny napisał(a): Witam mam pytanie jak zaczarowac przedmiot bo mam jedna rzecz od dobroczyny i jest tam heartwood leaves i daje mi bonusy wiec jak zaczarowac przedmiot zeby bylo cos takiego i drugie pytania co zaczy gilding chance  10% to 30%

To nie jest czarowanie, tylko wkładanie "gilding" przedmiotów w itemki, które posiadają sockety i mogą zostać z nich utworzone artefakty. Hearthwood Leaves jest to właśnie gilding item, na pewno możesz sam zrobić parę "gildingów", które dają różne bonusy. Np. Taproot Lacing. Kliknij >tutaj<, masz tam sporą listę. Gilding chance jest to szansa na pojawienie się kolejnego socketa w przedmiocie. Chodzi o to, że zakładając taki hearthwood leaves jest 100% pewność, że wejdzie w socket (czyli miejsce na gilding item) danego itemka (tu już mowa np. o czapce czy butkach) plus masz szansę na odblokowanie kolejnego socketa (i tu wchodzi w grę twoje gilding chance 10%, 30%). Na tę szansę składa się pare rzeczy, gilding chance przedmiotu, twoje statystyki, jaki gilding item w jaki przedmiot wkładasz. Jeśli chodzi o czarowanie, to za exp można użyć hearth magic i taki socket utworzyć w gilding itemku (o ile się nie myle, bo sam tego jeszcze nie robiłem).

W temacie: Miejsce na świecie

Odpowiedzi: 1

18.03.2016, 16:54

(18.03.2016, 15:43)Akillka napisał(a): Dwie osoby chętne do przyłączenia się do kogoś, wiek 22 i 18. Posiadamy TS i gramy już ponad miesiąc razem, z tym że dzisiaj wyczyścili nam i wyrżnęli całą wioskę..

mozesz podać koordy scentów?

W temacie: [SKARGA] Teleskop - zaczepki.

Odpowiedzi: 6

15.03.2016, 20:19

Teleskop 3 godziny po dostaniu warna nie ma dość i wciąż prowokuje. 
[Obrazek: pBCm0Wm.png]


W temacie: Localized Resources - jak wyglądają i co dają?

Odpowiedzi: 7

15.03.2016, 16:46

(15.03.2016, 16:40)Adeliene napisał(a):
(15.03.2016, 15:29)MusicWarrior napisał(a):
(15.03.2016, 15:00)Teleskop napisał(a):
(15.03.2016, 14:47)MusicWarrior napisał(a):
(15.03.2016, 14:30)Adeliene napisał(a): Co to jest w zasadzie to Travel Weariness? Myślałam, że to jest to ograniczenie możliwości podróżowania w jakimś określonym czasie, tak, jak w starym Havenie. Ale tego przecież już nie ma, cnie?

Wtedy nie miałoby to sensu. Używałaś kiedyś charter stone?

A nie możesz odpisać bez tego zbędnego czepialstwa? XDDD 
Mogę i zrobiłem to, jedynie ty się tutaj czepiasz i dodatkowo komentujesz w idiotyczny sposób, chociaż to dla ciebie to już standard Wink

Chłopcy nie kłóćcie się o mnie, przecież lubię Was obu! Smile

Charter stone to jest to, co się do teleportowania buduje? Wiem co to, chociaż jeszcze nie do końca ogarniam jak to działa. Ja mówię o teleportacji do swojego hearth fire. W starym Havenie miałeś limit bodajże w procentach, więc czemu bez sensu? Powiedziałabym raczej, że mniej wygodne, przeszkadzało mi to. Tutaj czegoś takiego nie zauważyłam ale nie byłam pewna do końca, więc wolałam spytać. Czyli to ma coś wspólnego z charter stone'ami?
Sam dokładnie nie wiem, dlatego pytam czy używałaś może charter stone, bo liści mam mnóstwo, ale jeszcze nie miałem potrzeby ich używać. Jednak nie ma sensu dodawać coś bezużytecznego, chyba, że mieliby zamiar zrobić coś z tym później.