Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Taran - co i jak?



#1
Jako że na SB nikt mi nie odpisał, pytam się tutaj - co jaki odstęp czasu zadaje się pojedynczy cios taranem albo przy niszczeniu czegoś? Pytam, bo chcę stworzyć tabelę zawierającą przybliżony czas niszczenia różnych rzeczy z uwzględnieniem HP i Odporności, a później jakiś wzór na obliczanie tego czasu.
Tak, to jest mój podpis. Ktoś oczekiwał czegoś więcej, hę?



Odpowiedz



#2
Uderza chyba cały czas,lub wtedy kiedy jest odgłos niszczenia



Odpowiedz



#3
No ale co jaki czas jest odgłos? Nie gram w HH już, a chciałbym to wiedzieć. To, że zadaje obrażenia ciągłe, w życiu nie uwierzę. Wtedy zadając 1 pk obrażeń mógłbyś szybko zniszczyć.
Tak, to jest mój podpis. Ktoś oczekiwał czegoś więcej, hę?



Odpowiedz



#4
Ale to tak nie jest jak myślisz. Po prostu jest pasek i traci dmg bez żadnych hitów.



Odpowiedz



#5
No ale co ile traci część paska? A jeżeli jest to zmiana ciągła, to jaki okres czasu mija na zadanie obrażeń obliczanych ze wzoru na zadawane obrażenia? Sekunda? Minuta?
Tak, to jest mój podpis. Ktoś oczekiwał czegoś więcej, hę?



Odpowiedz



#6
To jest hp palki przy niszczeniu i tyle. I schodzi płynnie.



Odpowiedz



#7
Chodzi mi o to, że tu jest wzór na obrażenia. Ale nie jest podane, czy taka ilość obrażeń jest zadana po minucie, sekundzie czy setnej sekundy. A to duża różnica, bo przy przedmiocie np. 3300 hp i soak 25 (czyli soak palki by wykorzystać rozwiązany wzór a HP by pasowało) odpowiednie niszczy się 100 minut (ponad półtorej godziny), sto sekund (niecałe dwie minuty) albo sekundę. O to mi chodzi.
Tak, to jest mój podpis. Ktoś oczekiwał czegoś więcej, hę?



Odpowiedz



#8
Weź 4 postacie po 100 str, zniszcz nową palisadę, użyj stopera do sprawdzenia ile czasu ci to zajęło.
p
o
n
i
e
w
a
ż

d
ł
u
g
a

s
t
o
p
k
a

t
o

j
e
s
t

t
o



Odpowiedz



#9
Przy braku gry (nawet gdybym chciał to muszę się do bioli uczyć) ciężko jest mień 4 postacie z 100 str Smile Ale jak ktoś chętny jako materiał badawczy... W końcu to służba ludzkości Big Grin Nie no, jak nikt nie wie, to lipa. Użyję mocy GT do przeszukania forum en, może tam coś będzie...
Tak, to jest mój podpis. Ktoś oczekiwał czegoś więcej, hę?



Odpowiedz



#10
Wystarczy główna postać + 3 z siłą 10. W poprzednim świecie było więcej miśków, więc nie było problemu z drużyną 4x(10 STR + Bear Cape) i palisada padała.



Odpowiedz



#11
Ile elementów muru ceglanego zniszczy taran za 1 cyklem ? ...
Chodzi o to że dziś zrobiłem sobie w palisadzie przy pomocy tarana drugą bramę, planowałem wybić tylko 3 segmenty palisady a poszło ich za jednym razem aż 8 + dwa kolejne uszkodzone, za jakiś czas planuje w zewnętrznym murze ceglanym zrobić również dodatkową bramę ale przy cegiełkach wolę być bardziej precyzyjnym więc się zastanawiam jak ustawić taran aby rozwalić to co chce i nie zniszczyć żadnego corrnerposta.



Odpowiedz



#12
Alchemik napisał(a):Ile elementów muru ceglanego zniszczy taran za 1 cyklem ? ...
Chodzi o to że dziś zrobiłem sobie w palisadzie przy pomocy tarana drugą bramę, planowałem wybić tylko 3 segmenty palisady a poszło ich za jednym razem aż 8 + dwa kolejne uszkodzone, za jakiś czas planuje w zewnętrznym murze ceglanym zrobić również dodatkową bramę ale przy cegiełkach wolę być bardziej precyzyjnym więc się zastanawiam jak ustawić taran aby rozwalić to co chce i nie zniszczyć żadnego corrnerposta.

Jesteś pewien, że chociaż zadrapiecie ten mur? Soak Value muru to według wiki 70, na forum pisali, że nawet 80. Sam taran zadaje 20 punktów obrażeń, więc pozostaje 50 lub 60 punktów, które trzeba uzyskać z siły postaci, które będą używać taranu.

Obrażenia zadane przez użytkowników tarana to pierwiastek z sumy ich siły. Oznacza to, że jeśli Soak Value brickwalla to 70, suma siły użytkowników tarana musi wynosić 4900 / odpowiednio przy SV=80 potrzeba 6400 punktów siły. Mówiąc inaczej - masz 25 postaci z siłą 200 punktów każda?
Teoretycznie praktyka pokrywa się z teorią, ale praktycznie…



Odpowiedz



#13
blinkkin napisał(a):...
Obrażenia zadane przez użytkowników tarana to pierwiastek z sumy ich siły. Oznacza to, że jeśli Soak Value brickwalla to 70, suma siły użytkowników tarana musi wynosić 4900 / odpowiednio przy SV=80 potrzeba 6400 punktów siły. Mówiąc inaczej - masz 25 postaci z siłą 200 punktów każda?

Mi nie chodzi o to ile obrażeń zadam i kiedy będę w stanie rozwalić mur tylko ile elementów muru zniszczy się na raz ... poza tym wydaje mi się że taran jest "4 osobowy"

Ps. Jeśli chodzi o obrażenia zadawane przez taran to na Viki masz taki wzorek:

Damage=(\sqrt {strength}+bonus from items)+(\sqrt {strength}+bonus from items)+(\sqrt {strength}+bonus from items)+(\sqrt {strength}+bonus from items)+20-{Soak}

\sqrt {strength} = pierwiastek z siły postaci

Przykładowo masz 4 ludzi każdy z siłą 169 (czyli \sqrt {strength}= 13) to równanie będzie wyglądać następująco:
Damage= 13 + 13 +13 +13 +20 - 70= 2
Czyli jeżeli to równanie z Viki jest dalej poprawne to oznacza że aby rozwalić ceglany murek potrzeba do tarana 4 ludzi z siłą min. 169 a to chyba nie jest jakiś strasznie trudny do spełnienia warunek ...

Ps.2. Tak w kwestii formalnej pierwiastkowanie ma trochę inne właściwości niż dodawanie ... tu robi dużą różnice czy dodajesz pierwiastki czy to co pod pierwiastkiem.



Odpowiedz



Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości