Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Walka Unarmed w HnH



#1
Statystyki walki
Initative Points
Są reprezentowane jako monety(?) podczas walki, niektóre ważne skille bez których nie da się obejść wymagają IP.

Jeśli widzimy jakiś skill w którym jest napisane 0+6 oznacza to że każde użycie tego skilla będzie zabierało nam 0 IP ale aby skill działał wymaga on 6 IP.

Atak/Obrona
[Obrazek: 2hfqo95.jpg]
Po lewej stronie znajduje się nasze paski, a po prawej paski przeciwnika.
Każdy atak który wykonujemy zabiera nam cały pasek ataku, i odbiera jakąś część obrony przeciwnika. Jeśli zbijemy całą obronę nasze ataki będą mogły swobodnie zadawać obrażenia dla przeciwnika to samo tyczy się ciebie.

Waga
Jest to nasza przewaga w bitwie, im niżej tym lepiej dla ciebie. Im niżej tym nasze ataki zabierają więcej obrony dla przeciwnika. I niektóre ataki wymagają określoną przewagę.

Intensywność walki
Jest to tempo walki, im większe tym szybciej będzie się rozgrywała walka. Są zdolności które mogą ją zwiększyć lub zmniejszyć, a także wymagają określoną jej ilość.

Zwinność
Czyli Agility nie ma zbyt dużego znaczenia, ale jeśli nasze agi będzie 2x większe od agi przeciwnika nasze ataki będą 20% szybsze a przeciwnika 20% wolniejsze. Czyli taka mała przewaga w walce.

Siła
Czyli Strength nasze ataki będą silniejsze wraz z wzrostem siły.

Zdolności

Ataki
[Obrazek: Pow.png]
Punch, jest standardowym atakiem UAC. Jego dmg to twoja siła. Nie wymaga żadnych punktów IP.
Unarmed Combat

[Obrazek: Knockteeth.png]
Knock his teeth out, jest bardzo silnym atakiem, jego dmg to 2x twoja siła. Zabiera 6 IP.
Brawling

[Obrazek: Strangle.png]
Strangle, zabiera mniej pasku obrony niż Punch i Knock his teeth out ale jest silniejszy od Punch i słabszy od Knock his teeth out. Wymaga intensywności walki mniej niż 4.
Brawling

Manewry
Są to zdolności pasywne, które aktywują się z każdą akcją przeciwnika. Większość wykorzystuje deltę do obliczeń. Jest to twój UAC/ na UAC przeciwnika.

[Obrazek: Bloodlust.png]
Bloodlust
Jego blokada utraty def jest o 50% słabsza niż twój UAC. Z każdą akcją dostajesz 10% at * delta.
Warrior Spirit

[Obrazek: Medi.png]
Combat Meditation
Dodaje +25%*Delta przyśpieszenia ataku i -0.2"Wagi".
Fire and Ice

[Obrazek: Dorg.png]
Death or Glory
Dodaje Delta IP i zabiera -10%def.
Valor

[Obrazek: Dodge.png]
Dodge
Zwykła obrona.
Unarmed Combat

[Obrazek: OakStance.png]
Oak Stance
-10%Att i +5% * Delta Def nie działa gdy nie mamy już ataku.
Tales by the hearth

Ruchy
Używane są zawsze gdy inne ataki nie są używane. Zmieniają statystyki w walce.

[Obrazek: CallDownTheThunder.png]
Call down the thunder
Służy do wbijania IP(1) z dużej odległości.
Leadership

[Obrazek: Charge.png]
Charge
Służy do wbijania IP(1) i podnoszenia Att(+3%), jednak tracimy Def(-8%).
Brawling

[Obrazek: Dash.png]
Dash
Służy do wbijania IP(1) i dodaje +6%Def. Jest wolniejszy od Charge
Valor

[Obrazek: Flex.png]
Flex
Służy do podnoszenia Att(+20%), wymaga 6IP.
Warrior Spirit

[Obrazek: Jump.png]
Jump
Służy do podnoszenia Att(+12%). Dodaje mniej niż Flex, jednak nie wymaga IP.
Unarmed Combat

[Obrazek: Slide.png]
Slide
Dodaje obronę(+15%), ale zabiera Att(-15%).
Unarmed Combat

Ruchy specjalne
Są podobne do zwykłych ruchów jednak nie są rzucane automatycznie.

[Obrazek: Cflame.png]
Consume the flames
Resetuje intensywność walki do 0, za każdy punkt intensywności zabiera 1% SHP.
Fire and Ice

[Obrazek: EvilEye.png]
Evil Eye
Zmniejsza intensywność walki o 2, zabiera 100% ataku dla przeciwnika. Kosztuje 2IP.
Tricks and Ruses

[Obrazek: Fflame.png]
Fan the flames
Dodaje 5 Intensywności walki.
Fire and Ice

[Obrazek: File:InvocationOfSkuld.png]
Invocation or Skould
Dodaje 20% ataku i 1 do przewagi. Wymaga 10IP kosztuje 3IP.
Tales by the Hearth

[Obrazek: Oppknock.png]
Opportunity Knocks
Zabiera 30% obrony przeciwnika, kosztuje 5IP.
Soldier training

Podałem tylko to co się przydaje w UAC.

Strategie
Będę dodawał więcej strategi wraz z rozwojem postaci.

Mrówki

[Obrazek: Ants.png]

UAC około 20
1. Wbijamy Charge 6IP, używamy flex do podniesienia ataku, atakujemy punchem. Gdy tracimy Def używamy slide lub przełączamy na Oak Stance.
2. Wbijamy Jump atak i atakujemy punchem. Gdy tracimy Def używamy Slide.

Lis
[Obrazek: Fox.png]
Wymagane UAC około 40.
1. Walkę zaczynamy używając Dash, przełączamy na Death and Glory po wbiciu 6IP używamy flex i przełączamy na oak stance. Po wbiciu całej obrony przełączamy na Dodge, następnie wbijamy cały pasek ataku i atakujemy punchem aż do śmierci. W razie straty def używamy oak stance i flex potem przełączamy na Dodge.
2. Wbijamy IP tak jak w 1sposobie, tak samo wbijamy obronę. Zamiast dodge używamy Bloodlust i atakujemy Punchem. W razie straty obrony używamy flex i oak stance.



Odpowiedz



#2
Bardzo fajne, popraw tylko trochę styl, bo całość brzmi jak tekst przepuszczony przez translator.
p
o
n
i
e
w
a
ż

d
ł
u
g
a

s
t
o
p
k
a

t
o

j
e
s
t

t
o



Odpowiedz



#3
death or glory, nie death and glory bo to jest bezsensowne
Hieronim



Odpowiedz



#4
Dla mnie to jest M>M>G a nie death or glory. Pisałem na szybko.



Odpowiedz



#5
Jeszcze przydałoby się dopisać ile procentowo dodaje/zabiera def/att każdy ruch. Bo z tego co wiem, to nie każdy rozumie opis w grze... który wydaje się być jasny.



Odpowiedz



#6
Mi za to zabrakło choć wzmianki nt. skilli potrzebnych do wyprowadzania poszczególnych ataków/manewrów.
[Obrazek: gt6LTEW.png] 
....~~BUM - KLAP, DE SAŁD OF MAJ HART
DE BIT GOŁS ON end ON ON ON ON ON~~....
Heart



Odpowiedz



#7
Można też podać prędkość ładowania paska dla każdego ruchu.
p
o
n
i
e
w
a
ż

d
ł
u
g
a

s
t
o
p
k
a

t
o

j
e
s
t

t
o



Odpowiedz



#8
Prędkość? A niby jak... to zależy od atrybutów.



Odpowiedz



#9
Vilgefortzowi chodzi pewnie o "cooldown"-y zamieszczone na wikipedii.
[Obrazek: gt6LTEW.png] 
....~~BUM - KLAP, DE SAŁD OF MAJ HART
DE BIT GOŁS ON end ON ON ON ON ON~~....
Heart



Odpowiedz



#10
Dokładnie o to mi chodzi.
p
o
n
i
e
w
a
ż

d
ł
u
g
a

s
t
o
p
k
a

t
o

j
e
s
t

t
o



Odpowiedz



#11
"Dodaje Delta LP i zabiera -10%def. "

wtf?



Odpowiedz



#12
Twój UAC/UAC przeciwnika i tyle daje IP.



Odpowiedz



#13
Dodaje delta Beta coś tam szczerze nie rozumiem ale poradnik ładny ;d
Honoka Imitacja kobieciny, której nikt nie zechce, śmiej się
i sam gotuj sobie finał trzech wygłodniałych typów kontra młoda dziewczyna
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=nDSzQa2pyuU">http://www.youtube.com/watch?v=nDSzQa2pyuU</a><!-- m -->



Odpowiedz



#14
jest: Initiate points, powinno być Initiative Points.

Brakuje mi też opisów ile dany ruch daje/zabiera IP. To bardzo pomaga planować walkę.

Piwo na zachętę.



Odpowiedz



#15
Przecież jest.



Odpowiedz



Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości