|
Informacje |
Dołączył: |
14.11.2012 |
Ostatnia wizyta: |
22.04.2017, 10:09 |
Spędzony czas online: |
1 Tydzień, 2 Dni, 21 Godzin, 14 Minut, 29 Sekund |
Grupa główna: |
Użytkownik |
Poleconych użytkowników: |
0 |
Dane kontaktowe |
E-mail: |
E-mail. |
Nazwa użytkownika AIM: |
43907741 |
Sygnatura |
|
Zasługi dla forum, stworzenie pierwszego poradnika pl dla HnH 2.0
|
04.03.2016 o 13:15
|
Odpowiedzi: 0
25.02.2017, 11:41
Witam na straganie Polskiej Załogi! Bez zbędnego gadania, sprzedajemy to co widnieje na screenie, są to w większości łupy wojenne z różnych czasów, więc no, jakość nie zawsze powala i wszystkie "gildy" raczej są pod atrybuty wojenne czyli melee albo uac, o ceny i więcej informacji zapraszam na PW oraz na skype: specodhecc albo specodheccc .
Dodatkowo:
anvil ql 70
glina ql 50+
woda ql 80+
Na zamówienie:
kociołek ql 100+
anvil ql 100+
P.S. są też tam itemy bez "gildów" wiec mozemy "dogildować" (XD) na zamówienie.
pozdrawiam )
Odpowiedzi: 2
22.09.2016, 20:26
Ja, specodhec (aka olson ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) oskarżam użytkownika MusicWarrior o posiadanie drugiego konta, czego zabrania regulamin forum!
2.Użytkownik może posiadać tylko i wyłącznie jedno konto na forum, zabronione jest również dzielenie konta. W przypadku gdy dwie różne osoby korzystają z forum z jednego adresu IP proszę ten fakt zgłosić Właścicielom/Administratorom/Moderatorom forum.
Użytkownik, który stoi na podium w ilości sław powinien dawać przykład innym! Być wzorem! Według mnie zachowanie użytkownika
MusicWarrior / [b]Muradix [/b]
POWINNO BYĆ UKARANE KAROM, O ODPOWIEDNIEJ WADZE!
Dziękuję i pozdrawiam ~ specodhec
Odpowiedzi: 11
28.05.2016, 19:01
Elo, jako iż powinienem uczyć się fizyki, postanowiłem zrobić czelendża (jeśli można tak to nazwać). Czelendź ma super nazwę "pokaż swą prawdziwą twarz!", nie wiem po co on, ale fajnie tak. Jako iż grałem z paroma ludźmi stąd, to mam jakieś swoje "wyobrażenie" tej osoby (ale super składam zdania, jak jakiś mat-fiz 1010101010101100010) No i fajnie by było zobaczyć jak serio wyglądacie misiaki. Powinienem w sumie zacząć wstawiając swoje zdjęcie, ale nie.
Podsumowując, nominuje Teleskopa, do wstawienia zdjęcia swej pięknej twarzy, lub czegoś więcej (heuheuhe).
Masz 48H, jak nie, to dwie perły dla mnie na nowy world!
XDDDDDDDDD
Odpowiedzi: 7
13.03.2016, 22:00
Witam! Ja i moi koledzy przywoływacze szukamy rywali oraz wspaniałej zabawy! Czy jest ktoś na tym forum, który wraz z ekipą chcialby się zmierzyć na summoner's rift!? Najlepiej 5 vs 5! Wyzywania 3 vs 3 też przyjmujemy!
POZDROWIOM
Odpowiedzi: 19
03.03.2016, 03:30
NIEAKTUALNE!!!
Witam!
Ja SpecOdHec najdzielniejszy z najdzielniejszych pragnę podzielić się z wami swą wiedzą na temat walki wręcz, którą nabyłem dzięki najdzielniejszym z najdzielniejszych (pozwolicie że ich wymienię, ponieważ jest to dla mnie ważne, GDYŻ IŻ bez nich nie byłoby mnie tutaj).
Najgorętsze z najgorętszych podziękowań za pomoc ślę w kierunku Dert’a, Ozzy’ highego, Berthedin’a oraz swych rodziców. Zapraszam do lektury! (Dzisiaj sama teoria, w najbliższym czasie spróbuję nagrać tutorial).
Spis skilli.
Zanim jednak opiszę umiejętności to powinniście wiedzieć jak i na co się one dzielą.
Ataki:
- Punch:
- Waga ataku: 0,8*Unarmed Combat
- Koszt IP/punktów: 0
- Typ ataku: Striking (zielone)
- Moc uderzenia: 10
- Cooldown: 30
- Na kim możemy się go nauczyć: Umiemy go od początku.
- Chop:
- Waga ataku: Melee Combat
- Koszt IP/punktów: 1
- Typ ataku: Striking (zielone) i Sweeping (żółte)
- Moc uderzenia: zależnie od broni
- Cooldown: 50
- Na kim możemy się go nauczyć: Mrówki i potężniejsze zwierzęta (trzeba trzymać siekierkę w ręce)
- Cleave:
- Waga ataku: Melee Combat
- Koszt IP/punktów: 7
- Typ ataku: Oppressive (czerwone) i Backhanded (niebieskie)
- Moc uderzenia: 1,5 * (zależnie od broni)
- Cooldown: 80
- Na kim możemy się go nauczyć: łoś, ryś i niedźwiedź
- Haymaker:
- Waga ataku: Unarmed Combat
- Koszt IP/punktów: 0
- Typ ataku: Sweeping (żółte)
- Moc uderzenia: 20
- Cooldown: 60
- Na kim możemy się go nauczyć: Mrówki
- Kick:
- Waga ataku: Unarmed Combat
- Koszt IP/punktów: 2
- Typ ataku: Sweeping (żółte)
- Moc uderzenia: 35
- Cooldown: 45
- Na kim możemy się go nauczyć: Mrówki i nietoperze
- Knock It’s Teeth Out:
- Waga ataku: Unarmed Combat
- Koszt IP/punktów: 2
- Typ ataku: Oppressive (czerwone)
- Moc uderzenia: 30
- Cooldown: 35
- Na kim możemy się go nauczyć: Nietoperze
- Left Hook:
- Waga ataku: Unarmed Combat
- Koszt IP/punktów: 0
- Typ ataku: BackHanded (niebieskie)
- Moc uderzenia: 15
- Cooldown: 40
- Na kim możemy się go nauczyć: Umiemy go od początku.
- Sting:
- Waga ataku: Melee Combat
- Koszt IP/punktów: 3
- Typ ataku: Striking (zielone)
- Moc uderzenia: (zależnie od broni)
- Cooldown: 35
- Na kim możemy się go nauczyć: Dzik, lis, nietoperze i grubsze zwierze jołjoł (trzeba posiadać miecz w ręce)
- Storm of Swords:
- Waga ataku: Melee Combat
- Koszt IP/punktów: 8
- Typ ataku: Backhanded (niebieskie) i Sweeping (żółte)
- Moc uderzenia: (zależnie od broni)
- Cooldown: 70
- Na kim możemy się go nauczyć: Nietoperze
Manewry:
- Artful Evasion:
- Waga bloku: Unarmed Combat
- Koszt IP/punktów: 2
- Blok przeciwko: Sweeping (żółty) i Striking (zielony)
- Cooldown: 40
- Na kim możemy się go nauczyć: ----
- Specjalne: Jeśli zostaje "zniszczony" przez przeciwnika, to otrzymujemy 4 IP przeciwko niemu.
- Jump:
- Waga bloku: Unarmed Combat
- Koszt IP/punktów: 0
- Blok przeciwko: Sweeping (żółty)
- Cooldown: 20
- Na kim możemy się go nauczyć: Umiemy go od początku.
- Quick Dodge:
- Waga bloku: Unarmed Combat
- Koszt IP/punktów: 0
- Blok przeciwko: Striking (zielony)
- Cooldown: 20
- Na kim możemy się go nauczyć: Umiemy go od początku.
- Shield Up:
- Waga bloku: 3*Melee Combat
- Koszt IP/punktów: 0
- Blok przeciwko: Striking (zielony), Sweeping (żółty) i Oppressive (czerowny)
- Cooldown: 40
- Na kim możemy się go nauczyć: Praktycznie wszystkie zwierzęta ale trzeba w ręce trzymać tarczę.
- Wymagania: Tarcza w ręce.
- Sidestep:
- Waga bloku: Unarmed Combat
- Koszt IP/punktów: 0
- Blok przeciwko: BackHanded (niebieski)
- Cooldown: 35
- Na kim możemy się go nauczyć: Umiemy go od początku.
- Watch Its Moves:
- Waga bloku: Unarmed Combat
- Koszt IP/punktów: 0
- Blok przeciwko: Backhanded (niebieski)
- Cooldown: 30
- Na kim możemy się go nauczyć: Mrówki
- Specjalne: Daje nam +4 monetki, jeśli zdąży „wygasnąć” zanim przeciwnik nam tego def’a przebije.
- Yield Ground:
- Waga bloku: Unarmed combat
- Koszt IP/punktów: 1
- Blok przeciwko: Oppressive (czerwony) i Backhanded (niebieski)
- Cooldown: 20
- Na kim możemy się go nauczyć: Nie jestem pewien.
- Specjalne: Daje przeciwnikowi 1 IP/monetę/punkt
- Zig-Zag Maneuver:
- Waga bloku: 2*Unarmed Combat
- Koszt IP/punktów: 5
- Blok przeciwko: Sweeping (żółty)
- Cooldown: 40
- Na kim możemy się go nauczyć: Nie jestem pewien.
- Specjalne: -25% cooldown na skille atakujące kiedy jest aktywny.
- Feigned Dodge:
Nie jestem pewien jeszcze jak działa ten skill, spróbuję w najbliższym czasie zaktualizować.
- Parry:
- Waga bloku: Melee Combat
- Koszt IP/punktów: 0
- Blok przeciwko: Striking (zielony) i Backhanded (niebieski)
- Cooldown: 25
- Na kim możemy się go nauczyć: Nietoperze
- Specjalne: Jeżeli uderzymy naszego przeciwnika z ataku typu Striking albo Backhanded i nie przebijemy mu całego def’a to otrzymujemy jakiś % dmg. ( nie jestem jeszcze pewien, ale coś w tym stylu)
- Typ kontrataku: Oppressive (czerwony)
- Moc kontrataku: 10
- Waga kontrataku: Melee Combat
- Take Aim:
- Cooldown: 20
- Specjalne: daje nam 2 monety/IP/punkty
Pewnie domyślacie się już o co chodzi z tymi kolorami. Najważniejsze jest to, abyśmy zawsze mieli ustawione na paskach def'e każdego koloru, ponieważ nie wiemy jakiego ataku użyje nasz przeciwnik. Moim zdaniem najlepsze połączenie to Shield Up i Parry. Jeśli przeciwnik nie przerasta nas jakoś super mocno statami, to na 90% nie powinniśmy zginąć (jeśli oczywiście będziecie pilnować aby zawsze te dwa skille były włączone). Wracając do kolorów, to logiczne jest chyba to, że np. Manewr defensywny - Quick dodge (zielony) powinien nas obronić przed Punch'em i Stingiem. itd.
Przerwa na reklamę.
Na forum można napotkać kilka dobrych client’ów do gry, ALE NAJLEPSZYM Z NAJLEPSZYCH według mnie (jeśli chodzi o walkę) jest Amber client stworzony przez niejakiego romovs’a. Posiada on wiele ułatwień i ciekawych opcji, więcej dowiecie się na - http://www.havenandhearth.com/forum/view...b8a171e6b5
Koniec bloku reklamowego.
Nauka skilli.
Wyżej w opisie skilli opisałem na jakim zwierzęciu można nauczyć się danego skilla, ale… Jak to teraz zrobić?
Pierwsze skille powinniśmy uczyć się na mrówkach. Zanim jednak to zrobimy musimy posiadać ok. 5 Unarmed Combat, uzbroić się w cierpliwość oraz ustawić na nasz pasek wyboru umiejętności skille, które będą nam potrzebne. Owe zmiany przeprowadzamy w zakładce Martial Arts & Combat Schools (screen poniżej). Mrówki akurat wykorzystują ataki typu Backhanded (niebieskie) oraz Striking (zielone) więc skille Quick Dodge oraz Sidestep powinny nam wystarczy, no i oczywiście jakiś atak np. Punch. Głównym skillem jakiego powinniśmy się nauczyć na mrówkach jest Take Aim, który daje nam możliwość nabijania monet.
Jeśli już wszystko ustawiliśmy to wyruszamy na wyprawę. Cel – mrowisko. Jeśli już znaleźliśmy mrowisko to agrujemy JEDNĄ mrówkę (bodajże trzeba mieć skilla The will to Power) za pomocą umiejętności, którą można znaleźć w prawym-dolnym rogu (zakrzywiony miecz na czerwonym tle).
Gdy już krwiożercza mrówka leci aby nas uderzyć, powinniśmy włączyć Defensywne Manewry (w naszym wypadku Quick Dodge i Sidestep) za pomocą klawiszy od 1 do 5. Ułożenie danych skilli jest losowe. Zanim pojawi nam się Combat Discovery, który pozwoli nam odkryć jakiegokolwiek skilla (screen poniżej) powinniśmy po prostu aktywować defy, a gdy już je załączymy i mrówka nie zdążyła nam ich jeszcze zbić to można po prostu zaatakować np. Punchem. Zdarza się czasem, że owe Combat Discovery nie pokaże się wcale, należy wtedy uciec/zabić mrówkę i zaatakować nową. Jeśli jednak udało nam się i ukazał nam się Combat Discovery, to powinniśmy oddalić się na tyle od mrówki, aż nie będzie ona wstanie wrzucić swoich def’ów (screen poniżej). Jeśli jesteśmy pewni, że mrówka NIE używa w danej chwili def’ów podbiegamy do niej i używamy (w moim wypadku klawisza z cyfrą 2) Combat Discovery. Oto i odblokowaliśmy skilla.
Na jednym zwierzęciu można nauczyć się kilku umiejętności, ale należy "zerwać" z przeciwnikiem walkę i dać ją ponownie skill'em "Atack!".
Wbijanie skilli na grubszym zwierzu!
Jeśli mrówki nie są już godnymi przeciwnikami i zabijanie ich przychodzi nam z łatwością, a skille które zamierzaliśmy na nich nauczyć zostały nauczone, to pora wybrać się na grubszego zwierza!
Opiszę jeden z wielu sposobów, który WEDŁUG MNIE jest NAJBEZPIECZNIEJSZY. Co będzie nam potrzebne? Około 10 marksmanship, trochę więcej niż 10 perception, skill Archery, średniej jakości łuk oraz strzały, no i oczywiście najlepiej jacyś kumple obok. Jeśli mamy wszystko co potrzeba to możemy wyruszać na wyprawę, która będzie miała na celu odblokowanie jakiegoś mocnego ataku np. Cleave. Jeśli już znaleźliśmy grubszego zwierza (w moim przykładu łosia), to należy zadbać o to, aby nasz zwierz znalazł się po jednej stronie najlepiej wąskiej rzeki, a my po drugiej (tak jak na screenie poniżej). W tym momencie przyda ci się twój najlepszy przyjaciel, który zablokuje drogę ucieczki zwierza, aby ten po dostaniu batów nie uciekł. Najlepiej blokować dwiema łódkami oraz np. kamieniem lub znaczkiem (na screenie akurat blokuje trzema łódkami bo tyloma dysponowałem i było najwygodniej)
Łoś zablokowany, podkowa na szczęście pod ręką, strzały w eq, łuk już w rękach - ZACZYNAJMY! (miała to byś walka wręcz, ale chyba nie obrazicie się, jeśli trochę postrzelamy :S ). Zanim jednak naszą ofiarę trochę poharatamy musimy nabić sobie Combat Discovery nabijając sobie monetki skillem Take Aim, którego nauczyliśmy się na mrówkach. Przypominam, że naszym celem było nauczenie się bardzo mocnego ataku o nazwie Cleave, jednak co zrobić, jeśli zamiast Combat Discovery cleave'a pokaże nam się Combat Discovery jakiegoś innego skilla, którego nie mamy ochoty się nauczyć? Po prostu należy zostawić łosia samego w towarzystwie drugiego łosia...tfu... Twojego kolegi i "zrzucić" z siebie agro. Jeśli walka została zerwana wracamy do naszego zwierza, atakujemy go na nowo i znowu wbijamy przez rzekę monetki, aż nie pokaże ci się Combat Discovery cleave'a. Jeśli udało ci się to osiągnąć, to teraz można pobawić się w Robin Hooda do momentu, w którym łoś się podda i w prawym górnym rogu zamiast dwóch skrzyżowanych mieczy będzie widoczna po prawej stronie gałązka, a po lewej miecz. W tym momencie łoś nie powinien nas już uderzyć, a my możemy swobodnie do niego podpłynąć, poczekać aż wszystkie jego def'y znikną i odblokować naszego cleave'a. Następnie najlepiej go zabić i przygotować na obiad w sosie własnym.
Zdolności, atrybuty i ekwipunek.
- Podstawowymi zdolnościami, które powinniśmy nabijać są Unarmed Combat ALBO (TAK JAK SŁUSZNIE ZAUWAŻYŁ OZZY) Melee Combat. To zależy czy chcemy używać ataków i def'ów zależnych od Unarmed Combat czy Melee Combat.
- Jeśli chodzi o atrybuty to: strenght, agility (skrócenie cooldown), inteligencja (aby studiować więcej curio) oraz constitution (więcej HP).
- W ekwipunku powinno znajdować się minimalnie 5 pełnych wody bukłaków. Armor na umięśnionym ciele zawsze mile widziany, a w rączkach najlepiej tarcza i miecz.
- Co do samej walki z kimś to macie pełne pole do popisu. Opis skilli macie, więc możecie komponować własne zestawienia i jakieś „comba”
Porady wujka speca.
- DEFY, DEFY i jeszcze raz DEFY!
- Wystrzegać się klifów, patrzenie na mini mapę mile widziane.
- Na pasku szybkiego wybierania poleceń na miejscach od 1 do 5 NIE ustawiać rzeczy, których będziecie potrzebowali w walce. Myślę, że domyślacie się dlaczego
- Polecam wbijanie jak największej ilości aglity. Jest to moim zdaniem najważniejszy Atrybut, ponieważ zmniejsza nasze cooldown.
Więcej agility -> mniejszy cooldown skila -> szybsze użycie np. def’a -> większa szansa na przeżycie.
- Według mnie najlepsze zestawienie skilli:
- Sting (krótki cooldown i łatwe zbijanie def’ów)
- Cleave (spory DMG)
- Take Aim (do wbijania monetek)
- Parry (odpiera atak ze strony zielonych i niebieskich + oddaje jakieś % zadanych obrażeń)
- Shield Up (broni nas przed zielonymi, żółtymi oraz czerwonymi)
- Najlepiej „wojować” w grupie, samemu trudno cokolwiek zrobić jeśli zza palisady wybiegnie ci np. 3 byków.
- Polecam mieć osobną postać do wojowania. Explo-wojownik to raczej słaby pomysł.
- Pamiętaj o piciu wody.
- Przed wyjściem z wioski zawsze naładuj sobie energię.
- Możesz wziąć ze sobą koniczynę, aby móc przywłaszczyć sobie konika na jakiś czas. Koń w zespole to zawsze spora przewaga.
W tym momencie ma wiedza na temat walki w Hafen się kończy, gram od 2-3 tygodni więc jeszcze trochę przede mną. Spróbują na bieżąco aktualizować poradnik jeśli dowiem się czegoś nowego lub J&L wprowadzą jakieś zmiany np. nerfy skilli. Jeśli zauważyliście błąd lub coś jest niejasne – proszę o post, przepraszam z góry. Przepraszam również za błędy i chaotyczność, mam nadzieję, że choć trochę przybliżyłem wam system walki w tej grze.
P.S. Dziękuje również Olsonowi za pomoc w ogarnięciu FPS.
Odpowiedzi: 0
25.02.2017, 11:41
Witam na straganie Polskiej Załogi! Bez zbędnego gadania, sprzedajemy to co widnieje na screenie, są to w większości łupy wojenne z różnych czasów, więc no, jakość nie zawsze powala i wszystkie "gildy" raczej są pod atrybuty wojenne czyli melee albo uac, o ceny i więcej informacji zapraszam na PW oraz na skype: specodhecc albo specodheccc .
Dodatkowo:
anvil ql 70
glina ql 50+
woda ql 80+
Na zamówienie:
kociołek ql 100+
anvil ql 100+
P.S. są też tam itemy bez "gildów" wiec mozemy "dogildować" (XD) na zamówienie.
pozdrawiam )
Odpowiedzi: 2
10.02.2017, 10:03
Polecam gracza
Odpowiedzi: 5
29.12.2016, 22:54
IĆ STONT MUSIC WARIOR@#!
Odpowiedzi: 12
14.11.2016, 11:21
rozkuwacz zdrajca wrócił!@!
Odpowiedzi: 2
22.09.2016, 20:58
Rozdwojenie to ty masz podbródka. MUSICWARRIOR SAM SIĘ PRZYZNAŁ!
EDIT: Zalecam sprawdzenie IP : o rozwieje wszelkie wątpliwości
|