07.01.2011, 12:01
Alchemia
Dodało by to nowe przedmioty takie jak
Probówka - do trzymania substancji ciekłych o pojemności 0,2 l.
Zlewka - służy do nalewania substancji ciekłych do probówki, mieści 0,1 l.
Słoik - służy do trzymania substancji w stanie stałym np. ash, bone ash itp
Stół alchemiczny i kocioł - w obuch można przyrządzać substancje.
Synteza
Czyli połączenie kilku substratów(np. popiół i woda) dający jakiś produkt(np. farba).
Analiza
Z jednego substratu można uzyskać kilka produktów. Czyli można zmienić przedmioty metalowe w normalny metal.
Wymiany nie ma bo nie wiem co mogła by robić w świecie HnH.
Oczywiście tego w craft by nie było, tylko w stole i kotle dawało by się przedmioty i mogło by się tworzyć inny(nie jest pokazane jaki). Tak samo z analizą, tylko że można przy tym uzyskać mniej.
Roślinki
Moim zdaniem jest dość mało dzikich roślin.
Rośliny ze zdolnościami leczniczymi - Tworzenie z nich leczniczych herbat i opatrunków.
Rośliny jadalne - Rośliny dające nie tylko głód ale i FEP.
Rośliny trujące - Możliwość tworzenia różnych trucizn zatruwania strzał i jedzenia.
Zielarstwo
Przypominało by to sadzenie drzew do doniczki wsadzało by się 4 soil i podlewało, po jakimś czasie roślina by wyrosła a ty byś mógł ją zebrać. Przy full nature 100% szansy na 3 a full industry zawsze 1. Za każdym razem ql by się zwiększał tak jak farming ale miałby Hardcap na średnią arytmetyczną ziemi, wody, doniczki i herbalist table.
Miód pitny
Woda + miód + kocioł. Wlewało by się ten miód do beczki i po jakimś czasie zamienił by się w dobry trunek taki jak wino lub piwo. Dodawał by szczęście(może kiedyś jakiś wpływ by miało), redukował travel weariness i dodawał by 15% na łyk. Miód można pić ze wszystkiego nawet z Waterskin, lub bucket.
Dodało by to nowe przedmioty takie jak
Probówka - do trzymania substancji ciekłych o pojemności 0,2 l.
Zlewka - służy do nalewania substancji ciekłych do probówki, mieści 0,1 l.
Słoik - służy do trzymania substancji w stanie stałym np. ash, bone ash itp
Stół alchemiczny i kocioł - w obuch można przyrządzać substancje.
Synteza
Czyli połączenie kilku substratów(np. popiół i woda) dający jakiś produkt(np. farba).
Analiza
Z jednego substratu można uzyskać kilka produktów. Czyli można zmienić przedmioty metalowe w normalny metal.
Wymiany nie ma bo nie wiem co mogła by robić w świecie HnH.
Oczywiście tego w craft by nie było, tylko w stole i kotle dawało by się przedmioty i mogło by się tworzyć inny(nie jest pokazane jaki). Tak samo z analizą, tylko że można przy tym uzyskać mniej.
Roślinki
Moim zdaniem jest dość mało dzikich roślin.
Rośliny ze zdolnościami leczniczymi - Tworzenie z nich leczniczych herbat i opatrunków.
Rośliny jadalne - Rośliny dające nie tylko głód ale i FEP.
Rośliny trujące - Możliwość tworzenia różnych trucizn zatruwania strzał i jedzenia.
Zielarstwo
Przypominało by to sadzenie drzew do doniczki wsadzało by się 4 soil i podlewało, po jakimś czasie roślina by wyrosła a ty byś mógł ją zebrać. Przy full nature 100% szansy na 3 a full industry zawsze 1. Za każdym razem ql by się zwiększał tak jak farming ale miałby Hardcap na średnią arytmetyczną ziemi, wody, doniczki i herbalist table.
Miód pitny
Woda + miód + kocioł. Wlewało by się ten miód do beczki i po jakimś czasie zamienił by się w dobry trunek taki jak wino lub piwo. Dodawał by szczęście(może kiedyś jakiś wpływ by miało), redukował travel weariness i dodawał by 15% na łyk. Miód można pić ze wszystkiego nawet z Waterskin, lub bucket.