06.08.2013, 18:36
1. System walki
System walki melee i strzelecki jest niestety niezbyt rozwinięty, powinno pojawić się więcej manewrów oraz ruchów dla melee, coś co by sprawiło że oba( melee i uac ) byłyby sobie równe. System walki na dystans również wymaga drobnych przemian, dodaniu paru przedmiotów oraz ruchów w walce. Powinna pojawić się możliwość strzelania w głowę, nogi, tułów. W zależności od tego gdzie strzelamy z różną prędkością by się ładował nam łuk. Sama ochrona przed łucznikiem byłaby trudniejsza, aby zabić kogoś teraz nie trzeba by było przebijać się przez całą zbroje a jedynie jej część np napierśnik albo hełm, co sprawiłoby że łucznik stałby się wojownikiem z jakąś wartością na polu walki. Sam strzał w głowę od razu kończyłby się powaleniem lub śmiercią. Strzał w nogi skutkowałby spowolnieniem ruchu oraz spowolnieniem w walce. Powinny dojść też strzały metalowe, byłby one wykonywane ze nugetów stali i dodawałyby więcej obrażeń. Strzelanie przez mury byłby niemożliwe. Dodatkowo powinna być możliwość skradania się, oraz dodanie skilla tropienia który pozwalałby na skradanie się i sprawdzanie czy ktoś się skrada(podobnie jak szukanie scentów to też byłoby zależne od int*sth i perc*explo). Dawałoby to możliwość robienia zasadzek na innych, będąc ukrytym i atakując kogoś zyskujemy przewagę, np strzelając od razu trafiamy, walcząc wręcz ofiara ma ustawiany pasek defa na 50% a my zyskujemy jeszcze 2 monety czy jak to się nazywa xD. Polując na zwierzęta łukiem powodowałoby to natychmiastową śmierć zwierzaka. Samo oswajanie też trochę przebudować,zaczynamy oswajać od rzucenia ruchu oswojenia, sam zwierzak nie powinien móc zabić tego co oswaja a stado przy próbie oswojenie powinno być bierne.
2. System sojuszy,wiosek itp.
Powinno pojawić się możliwość memorizowania całej wioski klikając na budynki wioskowe(np mur na terenie wioski). Samo memorizowanie osób i wiosek powinno mieć osobną zakładkę w okienku kin oraz możliwość oznaczenia na sojusznika i wroga. Memorizując członków wioski mielibyśmy w zakładce memorize zaznaczone że całą wioskę pamiętamy. Rozwijając pomysł opium z traktatami można by dzięki temu np automatycznie memorizować wioskę sojuszniczą oraz przykładowo w razie kłopotów wezwać ją(wysłać wiadomość na ich vileage chat z prośbą o pomoc, memorizowanie wioski sojuszniczej nie oznacza dodania do kin to nadal pozostaje sprawą prywatną graczy).
Rozwój terytorialny wiosek byłby też inny, dzięki authority można by wykupywać teren zaznaczając go, w podobny sposób jak działa land manager w enderze. Wchodząc na teren wioski odrazu pojawiałby się też adnotacja że należy np do sojuszu A.D. albo że jest pod protektoratem ich. System cr działa tylko wewnątrz jednej wioski czyli nie można wymieniać się cr między wioskami.
3. Scenty i log out
Scenty mogłby wyczuwać od razu kim ktoś jest jeśli mamy go zmemorizowanego lub w kin. Dodatkowo zebranie scentów dodawałby do zmemorizowanych osób.
Wychodzenie z gry nie sprawiałoby że postać znika a jedynie kładzie się na ziemi i śpi, spanie poza łóżkiem dawałoby efekt niewyspania się który w zalażności od długości nie bycia zalogowanym zwiększałby się. Sama prędkość jego zwiąkszania byłby zależna od długości bycia niezalogowanym i tego na czym śpimy śpiąc na skórze zwiększałby się wolno, na liściach trochę, w łóżku w ogóle. Osobę śmiącą można byłoby zabić.
4. Zmiany na mapie
Mniej małych rzek, zamiast nich duże jeziora, szerokie rzeki, morza(duże, przebywając na terenie morza które miałoby jeszcze ciemniejszą barwę błękitu łódź traciłaby powoli wytrzymałość). Pytanie po co takie zmiany? Otóż z powodu dodania nowej zwierzyny(np Koni) i skradania byłby to lepszym systemem niż głupie strzelanie z procy w łódce. Dodatkowo gdy się już ma rozwiniętą postać rzeki tracą swoją role, bez problemu można przepłynąć je wszystkie bez łodzi.
5. Nowe zwierzęta i przedmioty.
Konie i wilki jako iż są już narysowane powinny być dodane.
Konie poza oswojeniem wymagałyby tresury(aby móc jeździć na nim) która byłby podobna do oswajania, oraz wymagała siodła i siana. Konina dodawałaby agi.
Wilki powinny się pojawić jako zwierzęta agresywne i stadne o silne mniej więcej dzika. Dawałby nam wilczą skóre i mięso które daje perca. Z wilczej skóry która byłby 2x1 można by zrobić wolf cape które daje agi.
6. Oblężenie
Mur w tej grze z reguły jest niemal nie do przekroczenia barierą dlatego powinny być dodane katapulty( zasięg 500 kratek), które przed użyciem wymagałby odczekania tygodnia a nad nimi powinnien być licznik ile czasu zostało do gotowości. Dałoby to możliwość zbrojnego zdobycia np Yorku, a licznik czasu publicznie widoczny dały czas na przygotowanie do bitwy, dałby to możliwość prawdziwej wojny między wioskami, a nie szkoleniem postaci na 1000 uac i mordowaniem w 5 jednej osoby czy atakowaniem noobków.
7. Artefakty
Dodanie artefaktów o potężnej mocy, które były znajdywane jak curio(dopiero przy iloczynie 6,4k), oraz byłby jedyne w swoim rodzaju(jeden na świat) + niezniszczalne i nie mogące zniknąc. Np dodać naszyjnik który dodawałby 150 learning ability. Dawałoby to dodatkowe powody do gry gdyż wiele osób jak już się rozwinie i ma praktycznie wszystko zaczyna się nudzić a tak ma powód do gry - szukanie artefaktów. Same artefakty dodatkowo miałby swój własny specyficzny wygląd dodający stylu
8. Animację
Wszystkie czynności powinny mieć animację, bo tylko to brakuje pięknej już grafice w hnh.
System walki melee i strzelecki jest niestety niezbyt rozwinięty, powinno pojawić się więcej manewrów oraz ruchów dla melee, coś co by sprawiło że oba( melee i uac ) byłyby sobie równe. System walki na dystans również wymaga drobnych przemian, dodaniu paru przedmiotów oraz ruchów w walce. Powinna pojawić się możliwość strzelania w głowę, nogi, tułów. W zależności od tego gdzie strzelamy z różną prędkością by się ładował nam łuk. Sama ochrona przed łucznikiem byłaby trudniejsza, aby zabić kogoś teraz nie trzeba by było przebijać się przez całą zbroje a jedynie jej część np napierśnik albo hełm, co sprawiłoby że łucznik stałby się wojownikiem z jakąś wartością na polu walki. Sam strzał w głowę od razu kończyłby się powaleniem lub śmiercią. Strzał w nogi skutkowałby spowolnieniem ruchu oraz spowolnieniem w walce. Powinny dojść też strzały metalowe, byłby one wykonywane ze nugetów stali i dodawałyby więcej obrażeń. Strzelanie przez mury byłby niemożliwe. Dodatkowo powinna być możliwość skradania się, oraz dodanie skilla tropienia który pozwalałby na skradanie się i sprawdzanie czy ktoś się skrada(podobnie jak szukanie scentów to też byłoby zależne od int*sth i perc*explo). Dawałoby to możliwość robienia zasadzek na innych, będąc ukrytym i atakując kogoś zyskujemy przewagę, np strzelając od razu trafiamy, walcząc wręcz ofiara ma ustawiany pasek defa na 50% a my zyskujemy jeszcze 2 monety czy jak to się nazywa xD. Polując na zwierzęta łukiem powodowałoby to natychmiastową śmierć zwierzaka. Samo oswajanie też trochę przebudować,zaczynamy oswajać od rzucenia ruchu oswojenia, sam zwierzak nie powinien móc zabić tego co oswaja a stado przy próbie oswojenie powinno być bierne.
2. System sojuszy,wiosek itp.
Powinno pojawić się możliwość memorizowania całej wioski klikając na budynki wioskowe(np mur na terenie wioski). Samo memorizowanie osób i wiosek powinno mieć osobną zakładkę w okienku kin oraz możliwość oznaczenia na sojusznika i wroga. Memorizując członków wioski mielibyśmy w zakładce memorize zaznaczone że całą wioskę pamiętamy. Rozwijając pomysł opium z traktatami można by dzięki temu np automatycznie memorizować wioskę sojuszniczą oraz przykładowo w razie kłopotów wezwać ją(wysłać wiadomość na ich vileage chat z prośbą o pomoc, memorizowanie wioski sojuszniczej nie oznacza dodania do kin to nadal pozostaje sprawą prywatną graczy).
Rozwój terytorialny wiosek byłby też inny, dzięki authority można by wykupywać teren zaznaczając go, w podobny sposób jak działa land manager w enderze. Wchodząc na teren wioski odrazu pojawiałby się też adnotacja że należy np do sojuszu A.D. albo że jest pod protektoratem ich. System cr działa tylko wewnątrz jednej wioski czyli nie można wymieniać się cr między wioskami.
3. Scenty i log out
Scenty mogłby wyczuwać od razu kim ktoś jest jeśli mamy go zmemorizowanego lub w kin. Dodatkowo zebranie scentów dodawałby do zmemorizowanych osób.
Wychodzenie z gry nie sprawiałoby że postać znika a jedynie kładzie się na ziemi i śpi, spanie poza łóżkiem dawałoby efekt niewyspania się który w zalażności od długości nie bycia zalogowanym zwiększałby się. Sama prędkość jego zwiąkszania byłby zależna od długości bycia niezalogowanym i tego na czym śpimy śpiąc na skórze zwiększałby się wolno, na liściach trochę, w łóżku w ogóle. Osobę śmiącą można byłoby zabić.
4. Zmiany na mapie
Mniej małych rzek, zamiast nich duże jeziora, szerokie rzeki, morza(duże, przebywając na terenie morza które miałoby jeszcze ciemniejszą barwę błękitu łódź traciłaby powoli wytrzymałość). Pytanie po co takie zmiany? Otóż z powodu dodania nowej zwierzyny(np Koni) i skradania byłby to lepszym systemem niż głupie strzelanie z procy w łódce. Dodatkowo gdy się już ma rozwiniętą postać rzeki tracą swoją role, bez problemu można przepłynąć je wszystkie bez łodzi.
5. Nowe zwierzęta i przedmioty.
Konie i wilki jako iż są już narysowane powinny być dodane.
Konie poza oswojeniem wymagałyby tresury(aby móc jeździć na nim) która byłby podobna do oswajania, oraz wymagała siodła i siana. Konina dodawałaby agi.
Wilki powinny się pojawić jako zwierzęta agresywne i stadne o silne mniej więcej dzika. Dawałby nam wilczą skóre i mięso które daje perca. Z wilczej skóry która byłby 2x1 można by zrobić wolf cape które daje agi.
6. Oblężenie
Mur w tej grze z reguły jest niemal nie do przekroczenia barierą dlatego powinny być dodane katapulty( zasięg 500 kratek), które przed użyciem wymagałby odczekania tygodnia a nad nimi powinnien być licznik ile czasu zostało do gotowości. Dałoby to możliwość zbrojnego zdobycia np Yorku, a licznik czasu publicznie widoczny dały czas na przygotowanie do bitwy, dałby to możliwość prawdziwej wojny między wioskami, a nie szkoleniem postaci na 1000 uac i mordowaniem w 5 jednej osoby czy atakowaniem noobków.
7. Artefakty
Dodanie artefaktów o potężnej mocy, które były znajdywane jak curio(dopiero przy iloczynie 6,4k), oraz byłby jedyne w swoim rodzaju(jeden na świat) + niezniszczalne i nie mogące zniknąc. Np dodać naszyjnik który dodawałby 150 learning ability. Dawałoby to dodatkowe powody do gry gdyż wiele osób jak już się rozwinie i ma praktycznie wszystko zaczyna się nudzić a tak ma powód do gry - szukanie artefaktów. Same artefakty dodatkowo miałby swój własny specyficzny wygląd dodający stylu
8. Animację
Wszystkie czynności powinny mieć animację, bo tylko to brakuje pięknej już grafice w hnh.