Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiany w Hafen2



#1
Postaram się w temacie opisywać od czasu do czasu najnowsze zmiany, może tłumaczyć ale przede wszystkim chyba przeklejać z oficjalnego forum (tak byście nie musieli przeglądać całego bagna spamu i hejtu Smile ).

Najnowsze zmiany!
Z tych najważniejszych:
- Rany leczą się nawet kiedy jesteśmy offline
- Teraz nie topimy się od razu a obrywamy specjalnym damagem od topienia się.
- Dodano dwa magazyny - na skóry
- Dodano nietoperze...
- Dodano bandaż na rany cięte itp. 
- Magazyny na glinę i cegły mieszczą teraz 80 sztuk.
- poprawiono trochę błędów trochę nie poprawiono, szczegóły w linku wyżej.


Starsze zmiany!

Z tych najważniejszych:
- Zmieniono darmowy czas gry. Teraz co poniedziałek dostajemy 7 godzin darmowego czasu. Zawsze. Co tydzień. Devowie okazali skruchę i twierdzą, że zależy im na tym, by gracze nie czuli takiej presji kasy, by raczej chcieli subskrybować niż byli zmuszani. 
- Dodano już strzałki w party, teraz nie będzie kłopotu już znaleźć friendsów na mapie. Wcześniej podobno strzałki działały tylko przy odpowiednim zmniejszeniu odległości do gracza.
- Dodano borsuki
- Nowy sposób na leczenie ran
- Nowe curio

Naprawiono też parę błędów, ale o nich poczytajcie już sami. 
W9 - HopesFall
W8 - Godtuwn
W7 - Korpiklaani, AD, Cookietown
W6 - Polan Horde, Nova Hoota, D13, Winterfell, AD
W5 - Ruj I Chuj, Thorn in Foothills
W4 - Melina
W3 - Ostrowin, Clockwork City, Rhovanion


„Utopię waszą utopię”



Sławę przyznali: Skinner(+1) , Szpecon(+1)
Odpowiedz



#2
Dla mnie super Smile I tak nie zamierzałem grać więcej niż 1h dziennie.
W5 - Mniejsze wioski
W6 - PH, Winterfell, A.D
W7- A.D, nieaktywny

Poradnik o walce by Skinner
Poradnik o tworzeniu wojownika by Skinner



Odpowiedz



#3
Czasu jest wystarczająco wiele by każdy mógł sobie pograć, a jednocześnie dzięki systemowi subskrypcji odchodzimy częściowo od milionów altów Smile



Sławę przyznali: Skinner(+1)
Odpowiedz



#4
Aczkolwiek, teraz to się będzie opłacać na dwa, trzy alty jechać bo masz w sumie wtedy 21 godzin w tygodniu do wyrobienia... Smile
W9 - HopesFall
W8 - Godtuwn
W7 - Korpiklaani, AD, Cookietown
W6 - Polan Horde, Nova Hoota, D13, Winterfell, AD
W5 - Ruj I Chuj, Thorn in Foothills
W4 - Melina
W3 - Ostrowin, Clockwork City, Rhovanion


„Utopię waszą utopię”



Odpowiedz



#5
(01.09.2015, 13:30)Opium napisał(a): Aczkolwiek, teraz to się będzie opłacać na dwa, trzy alty jechać bo masz w sumie wtedy 21 godzin w tygodniu do wyrobienia... Smile

Nie da się ukryć, że system ten wspiera w pewien sposób alty. Ba, nawet zachęca do tworzenia ich by móc cieszyć się nieprzerwaną rozgrywką, aczkolwiek wprowadza on solidny limit rozwoju takich postaci neutralizując ich znaczenie w dłuższej perspektywie. Czego by nie powiedzieć, uważam, że płatności wyjdą z korzyścią dla prawdziwych graczy.



Odpowiedz



#6
(01.09.2015, 13:39)ficus napisał(a):
(01.09.2015, 13:30)Opium napisał(a): Aczkolwiek, teraz to się będzie opłacać na dwa, trzy alty jechać bo masz w sumie wtedy 21 godzin w tygodniu do wyrobienia... Smile

Nie da się ukryć, że system ten wspiera w pewien sposób alty. Ba, nawet zachęca do tworzenia ich by móc cieszyć się nieprzerwaną rozgrywką, aczkolwiek wprowadza on solidny limit rozwoju takich postaci neutralizując ich znaczenie w dłuższej perspektywie. Czego by nie powiedzieć, uważam, że płatności wyjdą z korzyścią dla prawdziwych graczy.

Duża część altów nadal będzie użyteczna. Przestaną istnieć pewnie te, na których spędzało się sporo czasu jak: górnik lub farmer ale wszelkie alty, które logowało się tylko wtedy gdy konkretna rzecz była do zrobienia (np. ale z wysokim survival do oskórowania) będą nadal bardzo przydatne. Nawet alt od explo da radę Smile
W5 - Mniejsze wioski
W6 - PH, Winterfell, A.D
W7- A.D, nieaktywny

Poradnik o walce by Skinner
Poradnik o tworzeniu wojownika by Skinner



Odpowiedz



#7
(01.09.2015, 13:39)ficus napisał(a):
(01.09.2015, 13:30)Opium napisał(a): Aczkolwiek, teraz to się będzie opłacać na dwa, trzy alty jechać bo masz w sumie wtedy 21 godzin w tygodniu do wyrobienia... Smile

Nie da się ukryć, że system ten wspiera w pewien sposób alty. Ba, nawet zachęca do tworzenia ich by móc cieszyć się nieprzerwaną rozgrywką, aczkolwiek wprowadza on solidny limit rozwoju takich postaci neutralizując ich znaczenie w dłuższej perspektywie. Czego by nie powiedzieć, uważam, że płatności wyjdą z korzyścią dla prawdziwych graczy.

Dokładnie. Płatność będzie korzystna dla wszystkich, bo i o grę devowie będą dbać, w przeciwieństwie do starego havena, który leżał odłogiem. 
W9 - HopesFall
W8 - Godtuwn
W7 - Korpiklaani, AD, Cookietown
W6 - Polan Horde, Nova Hoota, D13, Winterfell, AD
W5 - Ruj I Chuj, Thorn in Foothills
W4 - Melina
W3 - Ostrowin, Clockwork City, Rhovanion


„Utopię waszą utopię”



Odpowiedz



Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości