Status serwera H&H widoczny tylko dla zalogowanych użytkowników.



  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projektowanie osady



#16
Tartak w obrębie dużego miasta to raczej nie jest konieczność. Duże miasto powinno mieć dużo wina do tepania się za mury, a robienie większych murów żeby tylko ogrodzić las, który i tak się wkrótce zużyje nie jest ciekawym pomysłem jeśli nie chcemy potem tego karczowiska zagospodarować. Lepiej jest wycinać lasy wokół murów to przynajmniej wróg będzie miał trudniej zbudować taran.

Jeśli chodzi o modyfikowane klienty to jeśli ktoś ich nie używa to staje się słabszy od większości graczy, bo większość korzysta. Ja osobiście nawet z dwóch naraz. Na modyfikowanym zwyczajnie robi się żeby rośliny były niewidzialne i nie muli.

Ciekawy wydaje mi się jednak pomysł wspólnych pól pod uprawę i hodowlę. Ludzie często nie korzystają z całej powierzchni swej działki, a wtedy ziemia się marnuje. Mogłoby być tak, że działki są mniejsze za to są pola z których zawsze ktoś korzysta i wyciąga się z nich pełen potencjał.

Co się zaś tyczy gliny to dalej jest w cenie, ale ceny w handlu międzywioskowym są zawsze zawyżone zwłaszcza gdy niema konkurencji. Wewnątrz wioski handluje się o wiele taniej.

Co się zaś tyczy bezpieczeństwa to wioski są raidowane zwykle przez walljumpy. Mury niestety mają małą wartość w tej grze, a już palisada to w ogóle żałosna ochrona po kilku miesiącach Worlda. Ważne, żeby wioskowicze patrolowali swoje tereny i byli w każdej chwili gotowi na nagły atak. Ponadto w odległości kilkudziesięciu kratek od muru nie wolno afkować a najlepiej nawet nie mieszkać tam tylko głębiej. Przydatny jest Hearth Voult, czyli ukryta głęboko pod ziemią twierdza, w której wszyscy, którzy zostawiają jakieś poważne scenty poza wioską mają swoje HFy i w ten sposób scenty nie wskazują na wioskę, a sam HV powinien być zrobiony tak, żeby był mały i trudny do zdobycia.



Odpowiedz



#17
@Up

Pomyślałeś o fakcie hodowli drzew hql?
[Obrazek: gt6LTEW.png] 
....~~BUM - KLAP, DE SAŁD OF MAJ HART
DE BIT GOŁS ON end ON ON ON ON ON~~....
Heart



Odpowiedz



#18
Drzewa, glina, woda, ziemia najważniejsze surowce do osiągnięcia lepszego postępu w wiosce Smile



Odpowiedz



#19
Cytat:Przydatny jest Hearth Voult, czyli ukryta głęboko pod ziemią twierdza, w której wszyscy, którzy zostawiają jakieś poważne scenty poza wioską mają swoje HFy i w ten sposób scenty nie wskazują na wioskę, a sam HV powinien być zrobiony tak, żeby był mały i trudny do zdobycia.

HV to nie jest ukryta głęboko pod ziemią twierdza. To jest jeden z rodzajów, jest wiele HV na powierzchni. Nie opieraj się tylko na tym doświadczeniu :p



Odpowiedz



#20
HV to już nie jest projektowanie osady, tylko całej infrastruktury miasta-polis. Osada to miejsce gdzie gdzie się... osadzacie, a nie ukrywacie :p.
p
o
n
i
e
w
a
ż

d
ł
u
g
a

s
t
o
p
k
a

t
o

j
e
s
t

t
o



Odpowiedz



#21
@Naki
Ale to nie tartak tylko leśniczówka. Z leśniczówki bierze się drewno tylko wtedy jak jest potrzebne hql, a jak wystarczy q10 to bierze się gdzieś najlepiej spod murów. Tylko że leśniczówka też nie musi być w obrębie murów. Może ale nie musi. Jak się ją zrobi gdzieś tam w lesie i otoczy palisadą to też powinno być ok.



Odpowiedz



#22
Aktualnie palisada jest praktycznie żadną ochroną. Dlatego właśnie osada powinna być w jak największym stopniu samodzielna i tartak powinien być w takim razie wewnątrz bezpiecznego, solidnego muru wioski.
[Obrazek: gasaiyuno_zps6a7daf62.png~original]



Odpowiedz



#23
Hint: alt od wycinki lasów jak się boicie wychodzić za mury.
p
o
n
i
e
w
a
ż

d
ł
u
g
a

s
t
o
p
k
a

t
o

j
e
s
t

t
o



Odpowiedz



#24
i po co się tak wysilasz z tymi projektami jak i tak najpopularniejszymi projektami miasta będzie:

emru napisał(a):[ Dodano: 04 Sie 2011 03:10 ]
[Obrazek: ?di=9XRY]
Oto screenshoot

<!-- m --><a class="postlink" href="http://alturl.com/suydp">http://alturl.com/suydp</a><!-- m -->



Odpowiedz



#25
hahahaahah bivy trol a jednak ma dużą racje ;(



Odpowiedz



#26
I tak ma juz bana xD ale ss dobry



Odpowiedz



#27
[Obrazek: im+back.jpg]
Bardzo nam cię brakowało <3
[Obrazek: naki-nie-banuj-pl-ffffff]



Odpowiedz



#28
Lol to był jednosobowy obóz.
Działki każdy robi sam chyba,że ty nie umiesz postawic płotku.



Odpowiedz



#29
emru, zaprojektujesz nam wioske?



Odpowiedz



#30
3 warstwy muru i kilka dzialek oraz kopalnia i piece.



Odpowiedz



Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości